fbpx

תחום ניהול האתרים עוד קטן יחסית. אמנם יש מספר חברות המעניקות שירותי ניהול כבר שנים מספר, אך ביחס לתחומים אחרים בדיגיטל אין יותר מידי פעילות בזירה זו. מסיבה זו, לעתים יש אי הבנות והנחות מוצא בנוגע לאחריותם של מנהלי האתרים. במאמר זה, אנו נרחיב מעט על הנושא כדי שתדעו מה מצפה לכם לאחר שכירת שירותנו ואו שירותי חברות ניהול אחרות.

אחריות מנהל אתרים

כאשר שוכרים שירותי ניהול אתרים, המטרה של מזמין השירות לפנות זמן יקר לטובת עיסוקים אחרים. במילים אחרות, בעל האתר אינו מעוניין להתעסק באתר ולכן הוא שוכר את שירותיו של מנהל אתרים שמחליף לכל דבר ועניין. ובאמת, על מנהל אתרים לעשות כל מה שבעל האתר היה עושה בניהול השוטף של האתר.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אבל, יש להבין שאחריותו של מנהל האתרים מתחילה ונגמרת בכל המתחולל בתוך האתר עצמו. זה כולל:

    • עדכון מערכת ותוספים.
    • עריכת תוכן ומוצרים.
    • עדכון תאריכים ושעות.
    • שינויים מבניים ועיצובים.
    • ועוד..

    הבעיה מתחילה כאשר מזמין השירות מבקש ממנהל האתר לעסוק בדברים הקשורים לאתר אך אינם נמצאים בו. זה כולל:

    • ניהול עמודים עסקיים ברשת.
    • ניהול עמוד הפייסבוק.
    • ניהול הפרסום והקידום.
    • ניהול רשימות תפוצה.
    • ועוד..

    רוב חילוקי הדעות מתחילות במעבר בין האתר לבין יתר הפעולות הנדרשות מחוץ לאתר.

    לכן, במידה ויש לכם רצון בשירות ניהול אתרים, חשוב שתוודאו מראש מה אתם צפויים לקבל והאם זה עונה על הדרישות שלכם. אנו יכולים לספר על עצמנו, שאם השנים הבנו שלא מספיק להעניק שירותי ניהול אתרים בסיסי לאתר עצמו ולכן יצרנו חבילה שאנו קוראים לה "ניהול אתרים הכל כלול" והיא מתייחסת גם לכל המתרחש מחוץ לאתר מלבד פייסבוק (פשוט כי אנחנו לא משהו ברשתות החברתיות..) ובכך הלקוחות שלנו יודעים מראש שהאחריות שלנו חלה גם על כל יתר הפעולות הנדרשות בכדי לקדם את האתר והמותג ברחבי הרשת.

    מה אנחנו ממליצים?

    מניסיוננו, אנו יודעים שחשוב מאוד שתהיה תקשורת רציפה בתהליך התנועה של הלקוחות שלנו ברשת. מסיבה זו, אנו תמיד ממליצים ללקוחות לקחת את החבילה שכוללת את מכלול השירותים שיידרשו בשלב מוקדם או מאוחר כחלק מניהול האתר. כך, הלקוח מרוצה מאחר וסל השירותים רחב ומגדיל ראש ואנו מרוצים מכך שיש בידינו היכולת לתרום תרומה משמעותית להצלחה של הלקוחות שלנו.

    מה עושים כשמתגלים חילוקי דעות?

    ניהול אתרים הנו שירות מתמשך ולעתים יש חילוקי דעות בין הצדדים אודות רמת הביצוע, השעות שהושקעו, מידת הזמינות ועוד שלל נושאים אחרים. כדי למנוע מצבים אלו, אנו מציעים 2 טיפים חשובים שאנו פועלים לפיהם:

    1. וודאו שיש הסכם SLA (הסכם שירות מחייב).
    2. וודאו שהשירות אינו כולל התחייבות מצדכם.

    במידה ויש הסכם מסודר ומפורט למה נכלל בשירות, איך השירות יינתן ובתוך כמה זמן. בכל בעיה, ניתן לפנות להסכם והוא מחייב. במידה ואתם עדיין אינכם מרוצים מהשירות, הרי שתוכלו לעזוב בכל רגע נתון לספק שירותים אחר ולשלם באופן יחסי על התקופה בה קיבלתם שירותים.

    לסיכום,

    אמנם האחריות לניהול האתר נופלת על מנהל האתרים, אך האחריות להיכנס להסכם טוב עם נותן שירותי ניהול מקצועי הנו מאה אחוז באחריות שלכם. אם אתם מחפשים מנהל אתרים שמגדיל ראש ולוקח על עצמו להעניק לכם שירות מהיר ומקצועי ובאמת נותן לכם שקט נפשי, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן