fbpx

אם העמותה שלכם עומדת בתנאי הסף וזכתה לקבל אישור להשתתף בתכנית המענקים לעמותות של גוגל, הרי שאתם יכולים לחשוף את הפעילות שלכם למספר רב של נתמכים ותורמים ולקחת את העמותה כמה צעדים קדימה. אבל, באופן מפתיע לא מעט עמותות שזכו לתמיכה זו כלל לא מנצלים אותה כהלכה ועל כך בדיוק נרצה להרחיב במאמר זה.

ניצול מיטבי של גוגל גרנטס

גוגל מעניקה לעמותות סכום אסטרונומי לפרסום במנוע החיפוש מידי שנה. מעל 400,000 ש"ח שאתם חייבים להחליט אם לנצל או לאבד. כלומר, התרומה בסך 10,000$ שאתם מקבלים אינה נצברת לטובתכם אלא מתאפסת מידי חודש. במידה ולא ניצלתם את חלקה או כולה, כסף זה יורד לטימיון ואינו חוזר עוד.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כלומר, כעמותה, עליכם לעשות כל שבידכם לנצל את מלוא ההטבה כל חודש וחודש. אם אינכם עושים זאת כיום, אנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא מאמר זה וללמוד איך עושים זאת בהצלחה!

    איך לנצל את מענק גוגל לעמותות?

    על מענק גוגל לעמותות חלות לא מעט הגבלות שהופכות את ניצול התקציב לקשה למדי, להלן כמה דוגמאות:

    • ניתן לפרסם רק ברשת החיפוש של גוגל.
    • ניתן לפרסם רק מילות מפתח בהקשר ישיר לתוכן.
    • ניתן לפרסם רק מילות מפתח בציון איכות 2 ומעלה .
    • ועוד..

    מאחר ויש לכל עמותה תחומי עיסוק מסוימים והיקף החיפוש בהם מוגבל, מיצוי 10,000$ דורש יצירתיות רבה ובעיקר מצבור ידע רחב היקף.

    אז איך בכל זאת מנצלים תקציב כה משמעותי ברשת החיפוש בלבד? להלן הוראות לכך:

    יצירת תוכן תומך לקמפיינים פרסומיים:

    הדרך היחידה בה ניתן למקסם את הניצול של מענק גוגל לעמותות הנו על ידי יצירת כמויות גבוהות של תוכן חדש כל הזמן. כלומר, עלינו להעלות לאתר האינטרנט כל פעולה שהעמותה מקיימת בהנהלה, בסניפים ובשטח.

    כל פרסום באתר מציג את הפעילויות של העמותה באור אחר ומשום כך ניתן להקים קמפיין פרסומי המציג את העמותה מזוויות חדשות ובכך אנו מרחיבים את מעגל הנושאים המותרים לפרסום ויכולים להניע עוד ועוד קהלים חדשים לאתר האינטרנט ולחשוף אותם לפעילות החשובה של העמותה.

    למרות זאת. רוב העמותות לא עושות זאת משני סיבות:

    1. אין להם חברת ניהול אתרים שתיצור תוכן עבורם.
    2. אין להם חברת ניהול אתרים שתנהל את הפרסום.

    לחלק מהעמותות יש חברת שיווק שאחראית לנהל את הפרסום עבורם. אך, חברה זו אינה עומדת בקשר עם המנהלים השונים בעמותה ואו עם הפעילים בשטח בכדי לאסוף מהם מידע ואו תמונות מהפעילות של העמותה. לכן, את מלוא 10,000$ הם משקיעים במספר עמודים בודדים דבר שמגביל את היקפי הפרסום בצורה משמעותית

    מבדיקות שנעשו, התברר שמרבית העמותות הזכאיות למענקי גוגל לעמותות לא מנצלים למעלה מ-30% מהמענק שעומד לרשותם. חבל.

    אז איך אפשר למנף את המענק עד הסוף?

    הפתרון המקיף ביותר הנו לשכור שירותי ניהול אתרים אשר כוללים את הניהול הטכני של האתר, ניהול התוכן של האתר וכמובן ניהול השיווק של העמותה. כאשר כלל הפעולות מרוכזות תחת קורת גג אחת, היכולות מרקיעות שחקים וזאת מאחר והמנהל קמפיינים מיידע את מנהל התוכן באתר אלו תכנים דרושים לו ואילו מנהל התפעול של האתר מכין את הקרקע לקליטת התנועה החדשה מהקמפיינים וכל השלושה עובדים יחד בכדי להפיק את המקסימום מהאתר בצורה אורגנית אבל חשוב מכך גם בצורה ממומנת.

    אם הגעתם עד כאן, מגיע לכם טיפ קטן:

    טיפ לפרסום בגוגל גרנטס:

    הקימו קמפיין דינמי בחשבון הפרסום שלכם עם תקציב אוטומטי, זה יעשה פלאים ל-CTR ולניצול התקציב שלכם!

    לסיכום,

    אנחנו יודעים שאנחנו מקדמים את עצמנו (כן, תפקידנו לשכנע אתכם לשכור את שירותינו..) אך כדאי לכם לנסות שירותי ניהול אתרים ולו לתקופה קצרה בכדי להבין עד כמה זה משמעותי לנראות של העמותה ברשת ומחוצה לה. רוצים להתייעץ איתנו? נשמח לעזור לכם ללא כל התחייבות מצדכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן