fbpx

רשת האינטרנט נחלקת לשני סוגי אתרי אינטרנט, אתרים פעילים ואשר משמשים ככלי שיווקי רב עוצמה עבור העסק ומן הצד השני יש לא מעט אתרי אינטרנט שנבנו לפני שנים אך הוזנחו על ידי בעליהם וניתן לזהות אתרים אלו בקלות רבה. כאשר אנו קולטים לקוח חדש עם אתר שהוזנח עלינו לבחון איזה שיטת קידום אורגני תאפשר את השגת התוצאות הטובות ביותר.

קידום אורגני לאתר שלא נוהל

מנועי החיפוש עברו שינויים רבים במירוץ השנים. כיום, מנועי החיפוש חכמים ומשולבים עם בינה מלאכותית והם משקללים מגוון רחב של שיקולים אך יש שני כללי ברזל שנכונים עבור כל אתר ואתר:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. חשבו על הגולשים שלכם!
    2. הציעו לגולשים תוכן איכותי!

    כידוע למקדמי אתרים, התוכן הוא המלך. עם תוכן איכותי ניתן להשיג את שני הציוויים הללו ולכן יש משמעות רבה לניהול אפקטיבי של האתר אינטרנט.

    כאשר מדובר באתר אינטרנט שלא עודכן זמן רב ובעצם נזנח הן בהיבט של המערכת והעיצוב והן בהיבט של התוכן הלא רלוונטי, אין מנוס מרענון משמעותי במיוחד לאתר במידה ואנו רוצים לקדם את האתר אורגנית בחיפוש.

    כלומר, עלינו לפתח אסטרטגיה ייעודית למקרים מאין אלו ולאתר אותו נרצה לקדם,

    אסטרטגיה לקידום אורגני לאתר מיושן

    בשלב ראשון אנו נבחן את מערת האתר ומספר שנות ההזנחה של האתר. ישנם מקרים בהם ניתן לעדכן את מערכת האתר ואת תבנית העיצוב יחד עם התוספים ולאחר מכן לצאת לדרך ביישור קו של תכני האתר ולנהל את האתר באופן שוטף ובהתאם למנגנון שיקבע מראש.

    אך במרבית המקרים, אין הרבה ברירות ויש צורך בבניה מחדש של האתר כך שהאתר יתמוך במכשירים סלולריים, יעניק חוויית קריאה נוחה וכמובן יוכל לאפשר קידום אפקטיבי של האתר. בשני המקרים מדובר בנקודת התחלה בעייתית למדי מאחר ולאחר שנים של הזנחה יש להתחיל את כל התהליכים מנקודת ההתחלה.

    באתרים ישנים נבנה אסטרטגיה כדוגמת:

    1. יישור קו או בניה מחדש של האתר.
    2. מיקוד האתר לנישה ברת סיכוי לקידום.
    3. כתיבה מחדש של כלל תכני האתר.
    4. יצירת היררכיה אורגנית לתוכן האתר.
    5. הטמעת ערכי קידום אורגני עבור החיפוש.
    6. הוספת רכיבי מערכת שמאפשרים המרה.
    7. ניהול אקטיבי של בלוג מאמרים אינפורמטיבי.
    8. עדכון שוטף של תכנים מפעילות הארגון/חברה.
    9. בניית קישורים ממקורות חיצוניים לאתר.
    10. אופטימיזציה וחוזר חלילה.

    כפי שניתן לראות לא מדובר במשימה פשוטה. יש צורך בהרבה מאוד פעולות כדי להשיג את התוצאה הרצויה ולהפוך את האתר לנכס דיגיטלי מניב עבור בעליו.

    לסיכום,

    יש לך אתר אינטרנט רדום? הגיע הזמן להתחיל להתייחס לאתר כאל סניף של העסק ולהשקיע בו את האנרגיה הנדרשת כדי להפיק ממנו תועלת. כמו שבעסק יש שינויים תכופים במוצרים ובשירותים, כך גם האתר נדרש לעדכונים ושינויים תכופים ולכן לא ניתן להסתפק רק בשירותי קידום אורגני לאתר, יש צורך בשירותי ניהול אתרים אשר כוללים את החבילה המלאה של השירותים לעסק.

    פנו אלינו אם תרצו שנעשה אתחול לאתר האינטרנט שלכם ונתחיל להזין לתוכו מגוון רחב של תכנים ומדיה שיעשירו את האתר ויעניקו לגולשים חוויית גלישה טובה ומתאימה כך שיישלחו אינדיקציות רלוונטיות למנועי החיפוש על כך שזהו אתר היעד לחיפוש שלהם..

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן