fbpx

כאשר אנו שמים לעצמנו מטרה להציג אתר אינטרנט טוב משל המתחרים, אנו בעצם קובעים לעצמנו יעד: לנצח את השוק ולהוביל את התחום בו אנו עוסקים. זהו יעד חשוב מאין כמותו מאחר ובאסטרטגיה נכונה, ניתן לקדם את האתר אורגנית לראש תוצאות החיפוש ומכך לקבל הזדמנות ראשונה לפני כולם להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים. במאמר זה נסביר איך עושים זה,

איך להיות טוב יותר מהאתרים המתחרים?

כאשר שואפים להיות טובים מהמתחרים, כדאי מאוד לתכנן אסטרטגיה סדירה לנושא. מאחר ואנו מניחים שאינכם מנוסים בתהליכים מאין אלו, אנו ננסה להציג בפניכם אסטרטגיה בה אנו פועלים לשם קידום אורגני של קהל לקוחותינו בתחום ניהול האתרים. להלן חמשת המרכיבים בהם אנו נעשה שימוש:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. מיקוד גבוהה – צמצום טווח האתר לנישה מסוימת בלבד.
    2. מחקר מתחרים – בדיקת התוכן וחוויית השימוש של האתרים המתחרים.
    3. שפה עממית – עריכת התוכן לשפה בה אדם מן היישוב מבין את הנאמר.
    4. שימוש במדיה – היעזרות בכל סוגי המדיה האפשריים מעבר לטקסט.
    5. ניהול אקטיבי – עריכה ועדכון תוכן האתר על בסיס יומי ואו שבועי.

    כעת נסביר בקצרה איך בעצם עובדת אסטרטגיה זו,

    1. שיפור מיקוד התוכן באתר:

    השלב הראשון הנו גם השלב המורכב ביותר. עלינו להבין מי הם קהלי היעד החשובים ביותר עבור העסק. במילים אחרות, עלינו לחפש את מקורות ההכנסה המובילים של העסק ולצמצם את ההיצע באתר למוצרים ואו שירותים אלו בלבד. כך, אנו בעצם מעבירים מסר לגולשים ומנועי החיפוש אודות כך שאנו מציעים שירותים מדויקים ואיכותיים בתחומים הללו שהם מחפשים ולא מבלבלים אותם עם מגוון רחב של מוצרים / שירותים אותם הם כלל אינם מחפשים.

    בשלב זה, אנו נצמצם את תוכן האתר ואף נוותר על ביטויים המובילים תנועה של גולשים לאתר וזאת כדי לבצע רי-ארגון לאתר ולמקד את התוכן לקליטת פניות גולשים.

    2. למידה ושיפור האתר ביחס למתחרים:

    לאחר שזיהינו את מקורות ההכנסה המובילים ומיקדנו את תוכן האתר לתחומים נישתיים, ניתן לבדוק מי הם השחקנים בשוק שמציעים את אותן השירותים בדיוק ואיך הם עושים זאת. ביקור באתרי המתחרים יכול להניב פירות בדמות רעיונות לשיפור חוויית המשתמש באתר, הבנה מעמיקה יותר של אופן התקשורת עם הגולשים וכמובן גם איך אנו משפרים את התוכן שלנו כך שהוא יהיה כתוב טוב יותר ומובן יותר משל המתחרים, מה שמוביל אותנו לשלב הבא בתהליך,

    3. שכתוב תוכן האתר לשפה אחידה:

    לאנשי מקצוע רבים יש נטייה לכתוב אודות תחומי עיסוקם ואף לנהל בלוג באתר האינטרנט שלהם. זה נפלא. אך לא מספיק. במקרים רבים, נעשים שימושים רבים מידי במונחים מקצועיים וטכניים שכלל אינם מובנים ואו מעניינים את הלקוחות הפוטנציאליים. כך לדוגמה, עורכי דין יכתבו אודות מושגים שרק עורכי דין וסטודנטים למשפטים יחפשו ולא על מושגים שמעניינים את הלקוח בפועל. כך גם חברות דיגיטל ירחיבו ויספרו אודות טכניקות עבודה ומדריכים מקצועיים כאשר אלו משרתים את המתחרים וכלל אינם רלוונטיים ללקוחותיהם.

    במקום זאת, יש לעבור על תוכן האתר ולשכתב אותו כך שיהיה עממי ופשוט בהרבה להבנה. כן, יש לשטח את התוכן, להוריד את האיכות, להקטין את המקצועיות, כך שהלקוח מבין מה אתם מציעים לו בשפה פשוטה ונעימה ולאו דווקא להשתמש במונחים מפוצצים שאולי ירשימו את הלקוח (ולרוב לא!) ויגרמו לו לחשוב שאתם מקצועיים יותר.

    שימו לב איך באתר האינטרנט שלנו, הכל פשוט, נעים וקריא ואין צורך להיות איש מקצוע כדי להבין את השקפת עולמנו והשירות שאנו מציעים..

    4. שימוש באמצעי מדיה משלימים:

    במקרים מסוימים, קשה להעביר מסר כנדרש לגולשים. לכן, ייתכן ותרצו להשתמש בכלי מדיה שונים כדוגמת נגן אודיו, סרטוני וידאו, תמונות ומדריכים מצולמים כך שהגולשים ישהו זמן רב יותר באתר שלכם וכדי שהגולשים באמת יבינו את הערך הרב שאתם צפויים להעניק להם. מעבר לכך, כאשר כלל המתחרים אינם מעניקים אמצעי מדיה בתוך התוכן, זהו דרך מצוינת להשביח את התוכן הקיים ולגרום למנועי החיפוש לתעדף את התוצאה שלכם על פני התוצאה של המתחרים..

    5. ניהול אקטיבי על בסיס קבוע:

    לבסוף, שכרו אותנו או כל חברת ניהול אתרים אחרת שתנהל עבורכם את האתר בצורה אקטיבית ולאורך זמן. בעזרת חברת ניהול שעומדת לרשותכם ומבצעת שינויי תוכן, דיוור, שיווק ועוד שלל פעילויות נוספות, אתם בעצם גורמים לכך שהאתר שלכם עדכני יותר, רלוונטי יותר ומכך שגם בעל סבירות גבוהה יותר לככב בראש תוצאות החיפוש.

    אין ספק שאתרי אינטרנט שמנוהלים על בסיס יומיומי נראים טוב יותר, מכילים מידע רב יותר ובעיקר מתפקדים טוב יותר ומגשימים את ייעודן לייצר פניות ויצירות קשר מצד לקוחות פוטנציאליים המחפשים בדיוק את השירות/מוצר שאתם מציעים להם. רוצים לשמוע עוד על שיטות העבודה שלנו ואו לשכור את שירותינו, השאירו פרטים ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן