fbpx

כל בעל אתר מעוניין שיכנסו לאתרו מספר רב של גולשים מידי יום. אך, מעטים הם מנהלי האתרים אשר חושבים שיווקית ומבינים את הדרישות של מנועי החיפוש. במאמר זה אנו מסבירים איך מנהלים אתר אינטרנט לקידום אורגני טבעי וארוך טווח כחלק מהפעילות השוטפת והקבועה.

ניהול אתר כגורם לקידום אורגני טבעי

במאמר זה נסקור כמה נושאים עיקריים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. למה כדאי לקדם את האתר אורגנית במנועי החיפוש?
    2. איך ניתן לקדם אתר אורגנית רק על ידי ניהול תוכן מקצועי?
    3. כמה זמן לוקח ליהנות מפרות ההשקעה של ניהול אתר מקצועי?

    בואו נתחיל,

    למה לקדם אתר במנועי החיפוש?

    התנועה האיכותית ביותר הנה תנועה אשר חיפשה את המוצר אותו אתם מציעים ואשר בחרה באתר שלכם כבחירה טבעית ולא בעזרת פרסום. תנועה זו היא כמובן התנועה האורגנית וערכה שווה פי 2 מכל תנועה אחרת. הגולשים המגיעים באמצעות קידום אורגני טבעי בגוגל אינם עולים לנו כסף והם בוחרים בנו ולא אנו בהם ומכך שהיכולת שלנו לסגור עסקה/מכירה גדול משמעותית.

    כיום בעלי אתרים משקיעים כסף רב בקידום אורגני המבוסס על שיטות מגוונות (בניית היררכיה, בניית סמכות, בניית קישורים, רלוונטיות ועוד) אך יש דרך נוספת לקדם אתר וזהו כמובן בעזרת ניהול יעיל של האתר.

    איך ניהול אתר קשור לקידום אתר?

    הקשר בין ניהול אתרים וקידום אתרים נובע מכך שגוגל בוחן אתרי אינטרנט על פי מספר קריטריונים:

    • אמינות.
    • חוויית שימוש.
    • רלוונטיות/עדכניות.

    כאשר אתר מנוהל כמו שצריך, גוגל מזהה את האתר כעדכני ורלוונטי יותר מיתר האתרים ולכן אט אט הוא מביע באתר אמון רב יותר ומכך שאנו עולים במיקומים בתוצאות החיפוש. יתרה מכך, כאשר האתר מנוהל כנדרש, מנהל האתר צפוי לבצע מחקר מילות מפתח ולהזין את כל אותן מילים מחופשות בתוך כל מוצר/עמוד שירות באתר כך שהחשיפה תלך ותגדל עם הזמן.

    בשונה משיטות אחרות כדוגמת בניית קישורים, יצירת תוכן איכותי ומדויק מבטיח ערך גבוהה לאורך זמן ומכך שכאשר אנו עולים בתוצאות חיפוש אנו עושים זאת כדי להישאר מעלה. וזהו כמובן היתרות המשמעותי ביותר בניהול מקצועי של אתר אינטרנט.

    כמה זמן לוקח לקדם אתר על ידי תוכן?

    קידום אתר על בסיס תוכן איכותי ורלוונטי אינו תהליך קצר. בשונה מבניית קישורים ואו מניפולציות אחרות אשר רואים בהם תוצאות במהירות (אך גם לטווח קצר) בקידום אתר על בסיס היצע תוכן איכותי יש צורך בסבלנות רבה ובבניית היררכיה מסודרת ועניינית באתר.

    טווח זמן סביר לקידום אתר בעזרת ניהול תוכן יעמוד לרוב על בין שנה לשנתיים! זמן רב ביחס ליתר שיטות הקידום. אך, היתרון בשיטה זו היא שמדובר בשיטה שהנה 100% לפי הכללים של מנועי החיפוש והיא אינה יכולה לפגוע במיקומים הנוכחיים מלבד טיפוס כלפי מעלה. לאחר מעשה, עם תפיסת המקומות הראשונים, מקומות אלו צפויים להישאר שלכם לעד ומכך שהערך בסופו של התהליך שווה את ההשקעה!

    לסיכום,

    רוצים להרוויח קידום אורגני טבעי ואיכותי לטווח ארוך? שיכרו מנהל אתרים מקצועי שיודע לגשר בין עולמות התוכן והלוגיקה של מנועי החיפוש. אצלנו אנו מתמחים בגישור זה בדיוק ובכך אנו מבטיחים ללקוחות הקבועים שלנו צמיחה איטית אך בטוחה וארוכת טווח שבסופה הצלחה כבירה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן