fbpx

רבים מהמתעניינים בשירות "ניהול אתרי מכירות" שואלים אותנו, איך אנחנו שונים? האם יש לנו ניסיון בעריכת מוצרים בחנויות מקוונות? ובכן, כמובן שיש לנו ניסיון אך במאמר זה לא נתייחס אלינו אלא לשיטות העבודה שלנו. במדריך קצר זה, אנו נסביר איך עורכים מוצרים בחנות און ליין כדי להופיע גבוהה בתוצאות החיפוש.

מדריך עריכת מוצרים באתר

החלום של כל בעלי החנויות למכירות און ליין זהה: השתלטות על המקומות הראשונים בחיפוש אחר המוצרים אותם הם מציגים בחנות שלהם. למה? כי זה מבטיח מספר גדל והולך של עסקאות מדויקות וזינוק בהכנסות של העסק. אך כמובן, שכאשר לכולם יש חלום זהה, התחרות על הגשמת החלום הופכת לקשה יותר ולכן עלינו לעמוד בסטנדרטיים הגבוהים ביותר.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    איך אנחנו עושים זאת? – להלן מדריך ב-3 שלבים:

    1. עבודה על מסגרת החנות
      • מיקוד החנות – מיקוד החנות לתחומים מדויקים מאוד.
      • סינון / ניווט – שיפור הניווט והתנועה בין המוצרים באתר.
      • בניית היררכיה – יצירת סדר המבוסס על ערך ללקוחות.
    2. עבודה על מסגרת המוצרים
      • הקמת קטגוריות – הקמה של קטגוריות מותאמות לחנות.
      • שיוך לתגיות – יצירה ושיוך של מוצרים לתגיות עניין.
      • הוספת תכונות – הוספת תכונות ייחודיות לחנות שלנו.
    3. עבודה על המוצרים
      • שם המוצר – עריכת שמות מוצרים בהתאם לחיפושים.
      • תיאור המוצר – מתן תיאור קצר ותמציתי אך מדויק.
      • תמונת המוצר – בחירת תמונה מחמיאה + תיאור.
      • מחיר המוצר – הצגה של המחיר כבר בתוצאות חיפוש.

    הרחבה אודות מסגרת החנות:

    אנו מבינים שאין אנו יכולים לנצח את השוק כולו גם אם ממש נרצה בכך. לכן, אנו בוחרים בשלב ראשון את התחום שמייצר עבורנו את הרווח הגדול ביותר. לכל עסק יש את אותן מוצרים שהוא מייצר ואו אשר עליהם הוא מרוויח הכי הרבה – הלחם והחמאה של העסק. אנו נכוון למקומות אלו משני סיבות:

    1. מכירות של מוצרים אלו יניבו רווח נקי גבוהה במיוחד.
    2. במוצרים אלו, יש לבעל החנות יתרון תחרותי על היתר בשוק.

    לאחר שזיהינו את אותן המוצרים שמעניין אותנו למכור, נוכל לשנות את מסגרת החנות ולהתאים אותה למוצרים אלו על ידי בניית סינון נוח, היררכיה ברורה של המוצרים החשובים יותר ופחות ובכך ליידע את הגולשים ואת מנועי החיפוש מה ברצוננו למכור בפועל.

    הרחבה אודות מסגרת המוצרים:

    כאשר אנו מוסיפים או עורכים מוצרים בחנות און ליין, יש לנו מסגרת שלמה שניתן לנצל לטובתנו. ניתן לשייך את המוצר למספר קטגוריות, למספר תגיות, למספר תכונות ייחודיות.. ככל שנמקם את המוצרים טוב יותר על המדפים הווירטואליים, כך מנועי החיפוש יעדיפו אותנו על פני המתחרים שלנו. איך עושים זאת? מה הם הדגשים? ובכן יש סדר תהליכים מסודר לשלב זה:

    1. בירור מה אנשים מחפשים בעזרת Adwords Keyword Planner
    2. בירור כמות החיפושים לכל ביטוי ומילת מפתח בעזרת keywordtool.io
    3. שימוש בקטגוריות ותגיות המבוסס על התוצאות שקיבלנו.

    מדובר במהלך שנראה פשוט אך מדובר במשימה מעט מורכבת כי יש צורך להיכנס לראש לוגי ולחשוב בדומה לאלגוריתם בכדי להשיג את המקסימום מתהליך זה. אך גם אתם מוזמנים לנסות 🙂

    הרחבה אודות העבודה על המוצרים:

    מוצר מורכב מ-4 חלקים:

    1. שם המוצר – שם גמיש שאנו יכולים להמציא או לתאר.
    2. תיאור המוצר – תיאור קצר או ארוך המתאר את המוצר והשימוש בו.
    3. תמונת המוצר – תמונה מחמיאה אשר גורמת לרצון לרכישה.
    4. מחיר – הפרט הכי משמעותי ועליו יסתכל הרוכש באופן מידי.

    הסוד בעריכת מוצרים בחנות און ליין הנו לתאר את המוצר בכותרת ובתיאור בצורה קצרה אך מדויקת. על הכותרת והתיאור לכלול את ההגדרה המדויקת ביותר למוצר לצד תיאור קצר במיוחד שבו מופיעים כלל התיאורים האפשריים למוצר בדייקנות.

    לדוגמה:

    • המוצר: גרביים
    • כותרת המוצר: גרביים מעוצבות בצבע כחול ותכלת עם איורי סמיילי.
    • תיאור המוצר: גרביים מעוצבות ומגניבות לסטייל מושלם. הגרביים מגיעים בצבעים כחול ותכלת עדין ועליו מצוירים איורים של סמיילי מחייך וידידותי.
    • תמונת המוצר: תמונה שתכיל את המתואר ועליו נוסיף ערך טקסט "גרביים כחולות סמיילי".

    התוצאה:

    לקחנו מוצר משעמם ולא רלוונטי והפכנו אותו לתוסס ומלא חיים. בצורה זו, גולש שמחפש גרביים מעוצבות או מגניבות יראה את התוצאה בחיפוש ויהיה חייב להיכנס ולרכוש את המוצר. התוצאה, עוד ועוד מוצרים מרכיבים פאזל שמאפשר למתעניין בגרביים מסוג אחד לרכוש עוד ועוד ותמיד למצוא משהו מתאים עבורו..

    לסיכום,

    מה שתואר במאמר זה הנו חלק מפעילות של קידום אורגני שהנה חלק מהשירות שלנו לניהול השיווק לאתרי מכירות. קידום אורגני לאתרי מכירות אינו קל בכלל ולכן יש צורך בניסיון מסוים בביצוע המטלות הללו. למרות האמור, אנו ממליצים לכם לנסות לעשות זאת בעצמכם. במידה ואתם לא מצליחים ואו אין לכם את הזמן הדרוש לכך, אנו נשמח אם תפנו אלינו ואנו נוכל להתאים לכם חבילת ניהול הכוללת את כל מה שנדרש לכם ואף יותר!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן