fbpx

יש לכם אתר אינטרנט לעסק ואתם אף משלמים למקדם אתרים מקצועי בכדי שידחוק את האתר שלכם או אט במעלה תוצאות החיפוש בגוגל אבל אתם לא רואים שמשהו מתקדם? אתם רוצים לקרוא מאמר זה ואף לפנות אלינו בכדי שנבדוק עבורכם מה בדיוק נעשה או לא נעשה באתר שלכם!

בדיקת קידום אתרים

אין ספר הוראות רשמי לקידום אתרים. אין מסלול הוראה בתחום, אין כל גורם המסדיר את התחום, לכן יש לא מעט שחקנים הטוענים להיותם מקדמי אתרים אך אין להם את הידע הנדרש בכדי לעמוד במילתם. יתרה מכך, גם מקדמי אתרים מקצועיים עם קבלות אינם בהכרח מצליחים להשיג תוצאות זהות בכל אתר ואתר.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    זאת ועוד, עבודתו של מקדם אתרים אינו בהכרח גלוי לעין ואו באתר הלקוח בכלל. לכן, במקרים רבים בעלי האתרים שואלים את עצמם, על מה בדיוק הם משלמים? האם הכסף מושקע נכונה? ובכן, על כך בדיוק נרחיב כעת!

    סוגי קידום אתרים בגוגל

    יש רק 2 סוגים של קידום אתרי אינטרנט:

    1. קידום אתרים ממומן.
    2. קידום אתרים אורגני.

    בסוג הראשון של קידום האתרים, יש לנו כלי מדיד לבחינת עבודתו של מקדם האתרים ותוצאותיו (לרוב התוצאות די מידיות ונבחנות בהכנסות של ממש).

    בסוג בשני של קידום האתרים, מרבית העבודה נעשית מאחורי הקלעים ואנו רואים את התוצאות רק לאחר חצי שנה עד שנה בפועל. כלומר, בין אם מקדם האתרים עובד כהלכה ואו אם מקדם האתרים מתבטל להנאתו, אנו לא נדע על כך רק לאחר זמן רב..

    זהו כמובן הסיבה שאתם קוראים מאמר זה..

    בדיקת קידום אתרים אורגני

    כאשר רוצים לבחון קידום אורגני, יש לשאול מספר שאלות חיוניות:

    1. מתי מקדם האתרים נכנס לאתר לאחרונה?
    2. מתי מקדם האתרים פרסם מאמר באתר לאחרונה?
    3. מתי מקדם האתרים הציג בפניכם קישור נכנס?
    4. האם גרף התנועה לאתר מציג עליה או ירידה?
    5. האם רואים צמיחה ניכרת באיכות הפניות מהאתר?

    ולא, לא מעניין באמת אילו תוצאות המקדם מציג לכם בדוח מיקומים "מהונדס" לטובתו.

    כאשר מקדם האתרים לא נכנס לפאנל הניהול של האתר אינטרנט מזה זמן רב ואו כאשר לא הוצג לכם פרופיל קישורים משמעותי ממקורות איכותיים, סביר להניח שאתם לא זוכים לטיפול מקצועי ובסבירות גבוהה שלא תרגישו עליות במיקומים האורגניים.

    לעומת זאת, אם מקדם האתרים נכנס לאתר בתדירות גבוהה ומפרסם בשמכם מאמרים בבלוג האתר, באתרי מיינסטרים וכמובן עורך את תכני האתר (ומעדכן אתכם..) הרי שהתמזל מזלכם ואתם צפויים לראות עליות נאות במיקומים בטווחי זמן סבירים.

    אבל איך אדם פשוט בודק זאת?

    זה נכון, מרבית בעלי האתרים לא ידעו איך לבדוק את הקידום של האתר שלהם בכוחות עצמם. גם כלים שונים המתיימרים לבדוק קידום אורגני עושים זאת רק בהיבטים טכניים של קוד ומהירות ולא בערכים החשובים באמת.

    בכדי לבחון את מקדם האתרים שלכם, אתם חייבים לפנות לגורם מקצועי כדוגמת חברת קידום אורגני מתחרה שתשמח לבחון עבורכם את כשלי המקדם הנוכחי ואו ביכולתכם לפנות לחברת ניהול אתרים כדוגמתינו שתבצע בדיקה מקצועית ומקיפה עבורכם.

    לסיכום,

    שוק קידום האתרים מורכב מאנשי מקצוע מהמעלה הראשונה ולצדם לא לא מעט מקדמים בינוניים ומטה. מאחר ומדובר בהוצאה משמעותית למדי, מומלץ לבחון מעת לעת את תוצאות העבודה ולהשתכנע מחדש שאתם אכן סומכים על מקדם האתרים וממשיכים לעבוד עמו לתקופה נוספת.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן