fbpx

נתונים עדכניים מראים שבישראל פועלים כ-14,000 עמותות פעילות (ועוד כ25,000 עמותות רדומות) ועמותות אלו אחראיות למאות אלפי עבודות ול-16% מהפעילות הכלכלית במשק הישראלי. כמו עסקים, גם לעמותות יש צורך באתרי אינטרנט אשר מאפשרים להם להציג את פעילותם הציבורית ואף לגייס תרומות מהציבור.

השאלה הגדולה היא, כמה עולה לבנות אתר אינטרנט המותאם לעמותה והאם יש פתרונות יצירתיים לקבלת אתר אינטרנט בחינם?

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    נצא לדרך,

    בניית אתר לעמותה – דגשים מיוחדים

    כאשר בונים אתר אינטרנט, אין הבדל מהותי מבחינה טכנית בין אתר עסקי ובין אתר של עמותה. בשני האתרים הללו אנו נדרשים לשרת לאחסן את האתר, במערכת ניהול תוכן ובעיצוב ייחודי המותאם לצורכי העסק/העמותה.

    אבל, למרות זאת יש מספר הבדלים בין אתר עסקי לבין אתר עמותה:

    1. יעדי האתר שונים.
    2. סדר האתר שונה.
    3. תוכן האתר שונה.

    באתר אינטרנט של עמותה אנו נדרשים להתמקד בהגדלת החשיפה אודות פעילויות העמותה ולכן אנו נעשה מקום של כבוד ליומן פעילויות ואו ליומן חדשות המציג את הפעילות הרבה של העמותה.

    באתר אינטרנט של עמותה אנו נציג חלוקה של התכנים לפי אגפים שונים בעמותה. כך לדוגמה, בעמותות רבות פונים לקהלים שונים לגמרי ויש להעניק לכל קהל יעד התייחסות שונה ומותאמת לצרכיו. (לנתמכים תכנים מסוג אחד, לפעילים תכנים מסוג שני, לתורמים תכנים מסוג שלישי).

    באתר אינטרנט של עמותה אנו נשים דגש על התרומה של העמותה לקהלי היעד. לכן אנו נציג הרבה מאוד גלריות של תמונות וסרטוני וידאו אשר יאפשרו לקהל הרחב להתרשם מהעשיה ואף לתרום.

    חשוב לתכנן אתרי עמותות בהתאמה להבדלים אלו וזאת בכדי שהאתר יאפשר גמישות עתידית בהזנת תכנים בתדירות גבוהה לאתר וכמובן לאפשר גיוס כספים מואץ ברשת.

    כמה עולה בניית אתר עמותה?

    עלות בניית אתרי אינטרנט של עמותות דומה לעלויות בניית אתרי אינטרנט של עסקים. זאת בעיקר משום שעבודת הפיתוח זהה. כלומר, ככל שהאתר מעוצב בצורה מרשימה יותר, כך נדרשות שעות עבודה רבות יותר והעלויות מאמירות.

    טווח עלויות לאתרי עמותות:

    • מחיר פיתוח אתרים בסיסיים: 3,000-6,000 ש"ח.
    • מחיר פיתוח אתרים ממוצעים: 5,000-8,000 ש"ח.
    • מחיר פיתוח אתרים מיוחדים: 12,000+ ש"ח.

    במרבית המקרים עמותות בוחרות לפתח אתר אינטרנט ממוצע ובמחירים הגיונים למדי.

    מאחר ועמותות נדרשות להשקיע את מעט כספם בחכמה, בעמותות רבות מחפשים פתרונות יצירתיים לקבלת אתר אינטרנט בחינם. ואכן, זה אפשרי לפעמים ועל כך כעת,

    האם יש דרך לקבל אתר אינטרנט בחינם?

    כן. בוודאי. ישנם גופים המעניקים אתרים בסיסיים למדי גם ללא עלות. אם כי, אלו אתרים שאנו לא באמת נרצה כי הם לא מאפשרים להציג את העמותה באור חיובי.

    ועדיין, ישנו דרך בה עמותה יכולה לקבל אתר אינטרנט ממוצע+ עם נראות אופטימלית בחינם! איך? ובכן להלן הסבר קצר על הפתרון שלנו לעמותות,

    אתר חינם לעמותה מחברת WEmanage:

    לא יודעים אם אתם מודעים לכך אך כמנהלי עמותות, אתם זכאים למענק ייחודי בסך 420,000 ש"ח כל שנה ממנוע החיפוש גוגל בכדי לקדם את אתר העמותה ברשת ובכדי לגייס כספים מהציבור.

    אבל, תקציב זה דורש 2 תנאי סף:

    1. ניהול מקצועי – תנאי השימוש במענק נוקשים ומחייבים שירותים מקצועיים של מנהל אתרים.
    2. אתר אינטרנט תומך – אתר אליו ניתן להזרים את הגולשים הרבים שייחשפו לפרסום באינטרנט.

    מאחר ומדובר במענק גדול כל כך, כדאי לשלם לחברת ניהול אתרים על שירותי ניהול מקצועי (העלות מכוסה במהירות על ידי תרומות ברשת) ובכדי שחברת ניהול האתרים תוכל לעשות את עבודתה, הם יקימו עבורכם אתר אינטרנט מתקדם ללא עלות.

    כלומר, אתם תשלמו עבור שירותי ניהול אתרים תשלום חודשי כדי שינהלו עבורכם את הפרסום דרך המענק שקיבלתם ועל הדרך תזכו באתר מתקדם בחינם!

    לסיכום,

    אם אתם מנהלים עמותה ורוצים לקבל אתר אינטרנט בחינם, השאירו פרטים לבדיקה מהירה של זכאותכם למענק גוגל לעמותות, אם אתם זכאים הרי שלא רק שיהיו ברשותכם מאות אלפי שקלים לפרסום בחינם ולגיוס תרומות גם תזכו באתר אינטרנט 100% בחינם!!!

    2 thoughts on “בניית אתר לעמותה: מנהלי עמותות? אתם יכולים לקבל אתר אינטרנט 100% בחינם!

    1. אהרן הורוביץ says:

      הקמתי עמותה להנצחת גדולי יהדות אשכנז בשם "מכון הערוך לנר" ואמנם עדיין אין לי הכנסות
      ברצוני להקים אתר בכדי ליצור הכנסות.
      מה אתם מציעים?
      בתודה מראש
      יהודה אהרן
      רחוב הקבלן 53 ירושלים
      נייד 0556633180

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן