fbpx

כמה אתם משקיעים על קמפיינים פרסומיים בגוגל ובפייסבוק? וכמה פניות אתם מקבלים מידי חודש מהשקעה זו? לא ממש משנה איך עניתם על שאלות אלו, ייתכן מאוד ואתם מפספסים מספר רב של לקוחות פוטנציאליים ולא בגלל שהקמפיין שלכם לא טוב אלא בגלל שהעמוד נחיתה אינו יודע לייצר פניות. אז איך בונים דף נחיתה מנצח? מאמר זה יספר לכם בדיוק את זה. הישארו עמנו.

בניית דף נחיתה שמייצר תוצאות

המשפך השיווקי מסתיים לרוב בעמוד נחיתה. על עמוד זה, אחריות רבה לייצר כמה שיותר פניות של לקוחות פוטנציאליים. למרות האמור, מרבית המפרסמים משקיעים מעט מאוד זמן בחשיבה על פרטי הפרטים של עמוד הנחיתה ואילו תכנים יופיעו בו בפועל. כלומר, ישנם קמפיינים שכוללים השקעה של עשרות אלפי שקלים שמייצרים תוצאות חלשות למדי פשוט בגלל שהשלב האחרון במשפך לא יעיל..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אז איך מבטיחים תוצאות אופטימליות מעמוד הנחיתה? איך בונים דף נחיתה מנצח? בואו נכיר את הפסיכולוגיה מאחורי דף נחיתה שמייצר תוצאות,

    המתכון לדף נחיתה מנצח:

    1. אפיון קהל היעד אליו נרצה להגיע.
    2. היעזרות במדיה תומכת (רושם/מסר).
    3. הכנת קופירייטינג ישיר ואנושי (מותאם אישית).
    4. יצירת אינטראקציה ראשונית עם הגולש.
    5. עידוד הגולש להשאיר פרטים בפועל.

    לכל חלק במתכון זה יש משקל רב על הצלחת דף הנחיתה שלכם, בואו נכיר אותם מקרוב:

    1. אפיון קהל יעד לדף נחיתה:

    אתם פונים לקהל יעד מסוים, יצרתם מודעות מושקעות בגוגל ובפייסבוק, כעת עליכם להבין מה קהל זה רוצה מכם ואיך אתם יכולים לנגן על הרגש שלהם. לאחר אפיון מדויק של צורכי הלקוחות, ניתן לנגן על הפחדים שלהם או על החלומות שלהם ואו על כל רגש אחר שיעזור להם להבין שהם רוצים בשירות שלכם.

    אפיון קהל היעד של דף נחיתה יאפשר לנו לקיים שיח פורה ודו צדדי עם המבקרים בדף הנחיתה ובכך להגדיל משמעותית את יחס ההמרה של העמוד.

    2. הטמעת מדיה בדף נחיתה:

    אין דף נחיתה בלי תמונה מתאימה או וידאו (ברקע או לנגינה) למדיה יש כח אדיר ביצירת תקשורת מעמיקה יותר עם הגולשים ובהעברת מסרים שיכולים להיחשב למורכבים להעברה בתוך הזמן הקצר שעומד לרשותנו.

    בעזרת תמונת רקע ניתן להעביר מסרים של יוקרה, אופטימיות או לחלופין חרדה ופחד. גם וידאו יכול להעביר מסר חד וברור לגולשים.

    המדיה מאפשרת לנו לפתוח בתקשורת רגשית ראשונית עם הגולשים ובכך לגרום להם להשקיע בנו את המספר שניות הדרושות לנו להעברת המסר שלנו ולשכנע אותם בשירותינו.

    3. הכנת תוכן קופירייטינג לדף נחיתה:

    עם פתיחת הדלת על ידי המדיה, עלינו להחדיר מסרים חדים וברורים במהירות רבה. טקסט ארוך מידי עלול לגרום לעזיבת העמוד נחיתה מבלי להשאיר פרטים ואילו טקסט קצר מידי עלול להחטיא את היעד ולגרום לחוסר שכנוע של הגולשים ועזיבתם את עמוד הנחיתה גם הם ללא שהשאירו פרטים.

    כלומר, יש צורך במינון מדויק של תוכן ולשם כך יש לשקול מילים ומסרים. קופירייטינג נכון יכול להפוך את העמוד נחיתה למכונה משומנת שמאפשרת לנו להשקיע סכומים ניכרים בפרסום ובהצלחה יתרה!

    4. יצירת אינטראקציה בדף נחיתה:

    רוב עמודי הנחיתה נופלים דווקא בחלק זה. העמודים לא מצליחים לגרום למשתמש לבצע אינטראקציה כלשהי עם העמוד. כאשר הגולשים פסיביים מידי, יחס ההמרה של העמוד נמוך. (טופס השארת פרטים על תמונה וקריאה לפעולה זה לא מספיק..)

    כדי לגרום לעמוד נחיתה לעבוד, יש צורך ביצירת קריאה ברורה לפעולה עם אינטראקציות פשוטות למדי (קליקים פשוטים) שפותחים תהליך תשאול או שרק בסופו מבקשים מהגולשים פרטים אישיים. פסיכולוגית, בני אדם נוטים לסיים תהליכים שהם התחילו ולכן אף שנבקש פרטים אישיים, הם יעניקו לנו אותם בשמחה.

    אנו מנצלים את הצורך האנושי לסיום תהליכים (קלוז'אר) לטובתנו. מחקרים מראים שניצול נטיה אנושית זו מביא לגידול של 30% ביחס ההמרה של העמוד נחיתה!

    5. סיוע לגולש להשאיר פרטים בדף נחיתה:

    הצלחתם להניע תנועה לדף הנחיתה ולגרום לתנועה זו להתחיל באינטראקציה עם העמוד, זה מעולה. כעת עליכם לסייע לגולש להשאיר לכם פרטים בעמוד על ידי יצירת המשכיות בתהליך על ידי הנעת המסך בין שלבי טופס ואו על ידי הקלה בהשראת פרטים על ידי החלפת הצורך בהזנת פרטים בהקלקה פשוטה של בחירה מתוך רשימה.

    הטופס כולו חייב להסתיים בתוך פחות מ-10 שניות, למעלה מזמן זה יגרום לגולש להתחיל לחשוב ולוותר על השארת הפרטים. לכן, לחלק זה בתהליך יש משמעות רבה למדי על כמות הפניות שנקבל מדף הנחיתה.

    כמה עולה לפתח דף נחיתה אינטראקטיבי?

    אם השתכנעתם שאתם צריכים דף נחיתה אינטראקטיבי כמתואר במאמר זה, אתם בוודאי שואלים כמה תענוג זה יעלה לכם? ובכן, זה לא זול במיוחד.

    בעוד דף נחיתה רגיל יעלה 1,000-2,000 ש"ח, דף נחיתה אינטראקטיבי יכול לנוע בטווח שבין 3,000-5,000 ש"ח בתלוי בדרישות העיצוביות של העמוד ובדרישה לממשוקו למערכות CRM.

    אבל, אם אתם משקיעים מידי חודש אלפי שקלים על פרסום ובעזרת דף נחיתה מסוג זה תראו גידול של עשרות עד מאות אחוזים במספר הפניות על בסיס תקציב זהה, הרי שמדובר בהשקעה משתלמת למדי וכדאי מאוד לבחון זאת בחיוב.

    כמה זה עולה ללקוחות ניהול אתרים?

    לקוחות של חברת ניהול אתרים כדוגמתינו לא משלמים על פיתוחים מאין אלו. כלומר, לקוח של חברת WEmanage שדורש קמפיין חדש ואו דף נחיתה חדש, מקבל זאת ללא עלות ואף כחלק בלתי נפרד מגוף האתר אינטרנט שלו.

    רוצים גם אתם ליהנות מערך מוסף ותוצאות מעולות? בדקו אם אתם צריכים שירותי ניהול אתרים ואולי תגלו עולם חדש ומלא הפתעות!

    אז שנכיר? 055-9381228

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן