fbpx

כל מי שמנהל אתר אקטיבי (אתר מכירות, אתר מידע) יודע שהקידום האורגני הנו אמצעי השיווק המשמעותי ביותר והחסכוני ביותר מבין שלל אסטרטגיות השיווק און ליין. אבל, מה עם ההקשר בין אסטרטגיות שונות? האם קידום אורגני גם מסייע לקידום ממומן ולהיפך? ובכן, על שאלה זו בדיוק אנו ננסה לענות במאמר זה.

קידום אורגני לשיפור קידום ממומן

כאשר יש לעסק תקציב שיווק מוגבל (לכולם..) על מנהל השיווק בעסק לעשות בו שימוש חכם. השימוש החכם ביותר הנו הצלבה של נתונים ומינוף שיטות השיווק השונות זו עם זו.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אין ספק שניתן למנף תנועה אורגנית או ממומנת באתר לטובת שיווק מחדש בגוגל או בפייסבוק ולכן בהחלט יש לקידום אורגני השפעה מהותית על קידום ממומן. אבל, מה אם אנו רוצים לנצל טוב יותר את הקידום האורגני? מה אם אנו רוצים להפיק תועלת מקסימלית מהתנועה האורגנית?

    ובכן יש לנו בשורה בעניין: קידום אורגני יכול להשפיע באופן דרמטי על הביצועים של השיווק במספר קמפיינים ממומנים:

    1. קמפיין קניות בגוגל (שופינג).
    2. קמפיין דינמי בגוגל.

    בשני סוגי קמפיינים אלו מתבססים במידה ניכרת על כך שלאתר יש קידום אורגני כנדרש ועל כך נרחיב כעת,

    קידום אורגני לקמפיין גוגל קניות:

    קמפיין קניות הנו קמפיין ייחודי רק לחנויות אינטרנטיות. קמפיין זה פועל בצורה הבאה:

    • האתר מייצר פיד מוצרים מהאתר.
    • הפיד מוצרים מוטמע בגוגל מרצ'נט סנטר.
    • הגוגל מרצ'נט סנטר מקושר לגוגל אדס
    • גוגל אדס מציג את המוצרים באתר כפרסומות.
    • הגולשים נחשפים למודעות בחיפושים.

    בעצם, המוצרים מוצגים בגוגל עם השם שלהם כפי שהוזן על ידי מנהל האתר ואו מקדם האתרים לצד חיפושים בעלי הקשר גבוהה למוצר זה ממש.

    כאשר אנו עושים שימוש נכון בקידום אורגני, הרי שגוגל מבין טוב יותר מה כל מוצר ואת מידת ההקשר שלו לחיפושים שביצעו הגולשים ומכך שהביצועים של הקמפיין משתפרים דרמטית והיחס בין השקעה לתוצאה גדל והולך.

    מאחר ומודעות גוגל קניות מוצגות לצד תוצאות החיפוש הרגילות, ניתן ליהנות מחשיפה כפולה ואף משולשת (כאשר יש קמפיין חיפוש רגיל) בכל ביטוי חשוב באתר.

    קידום אורגני לקמפיין גוגל דינמי:

    קמפיין דינמי לרשת החיפוש הנו אחד הקמפיינים היעילים ביותר בחישובי עלות/תועלת. מדובר בקמפיין קל מאוד להקמה ובכל אפקטיביות גבוהה במיוחד בתחומים פחות תחרותיים. קמפיין זה פועל בצורה הבאה:

    • גוגל סורק את האתר אינטרנט.
    • גוגל מייצר מודעות בהתאם לחיפושי הגולשים.
    • הגולשים נכנסים לעמודי תוכן בעלי הקשר גבוה.

    בעצם, קמפיין דינמי הופך כל עמוד ועמוד באתר לדף נחיתה יעיל ורלוונטי במיוחד עבור הגולשים.

    קמפיין דינמי מקנה את אחד החוזקות המשמעותיות ביותר כיום וזהו היכולת להופיע עם מודעות גם על ביטויים אשר מחופשים פחות מ-10 פעמים בממוצע בחודש (לא ניתן להגדירם בקמפיין רגיל) כמו גם להיכנס לביטויי מפתח על בסיס "מקום פנוי" גם עם תקציבים נמוכים למדי.

    אבל, כדי שקמפיין דינמי יעבוד, יש צורך בקידום אורגני איכותי בכל עמוד ועמוד באתר מאחר וזה המידע שיופיע גם בקמפיין שיראו הגולשים בעת ביצוע החיפוש בגוגל.

    לסיכום,

    קידום אורגני מאוד מאוד משמעותי גם לקידום הממומן. קידום אורגני יכול לשפר ביצועים במקביל ליצירת חיסכון אדיר בהוצאות הפרסום וזאת באופן קבוע – המשמעות הכלכלית אדירה!

    רוצים ליהנות משירותים הכוללים את המעטפת המלאה של ניהול אתר > קידום אורגני > קידום ממומן גם יחד? השאירו פרטים ונשמח לעמוד לרשותכם 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן