fbpx

החשיפה באינסטגרם שווה הרבה כסף. לכן, לא מעט עסקים שואלים עצמם איך ביכולתם להגדיל את החשיפה של הפוסטים והסטוריז שלהם לקהלי יעד נרחבים ככל האפשר? במאמר זה נסביר איך עושים זאת בצורה טבעית ולקהלי היעד הנכונים.

הגדלת החשיפה באינסטגרם

בפייסבוק, חברת האם של אינסטגרם, לא ניתן להגיע לחשיפה רחבה מבלי להכניס ידיים לכיס ולשלם הרבה מאוד כסף. זאת בעיקר משום ופייסבוק יודעת כמה הפרסום באמצעותה שווה והיא עושה בפרטי המשתמשים שימוש חכם בעבור המפרסמים. אך, באינסטגרם נראה שעדיין ניתן לצמוח אורגנית ואף להגיע לחשיפה נרחבת גם מבלי לשלם כסף לפייסבוק.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    יש 2 עובדות שיש לקחת בחשבון:

    1. חשיפה רחבה באינסטגרם דורשת תכנון אסטרטגי מראש.
    2. הגדלת החשיפה האורגנית אף היא לא תתאפשר ללא תשלום בעתיד.

    רק כאשר מבינים שני עובדות אלו, שניתן להמשיך ולקרוא איך מרחיבים את החשיפה למקסימום האפשרי במינימום זמן.

    איך מרחיבים חשיפה באינסטגרם?

    בכדי להגדיל את החשיפה של העמוד העסקי באינסטגרם, יש להקפיד על שילוב נכון של פעילות בפלטפורמה:

    • יצירת תוכן שמעניין את קהל המשתמשים באינסטגרם.
    • יצירת קשרי עוקב/נעקב עם כמה שיותר משתמשים רלוונטיים לעסק.
    • למידה ואופטימיזציה לפרסומים השונים בעמוד העסקי באינסטגרם.

    המדד של האלגוריתם באינסטגרם לתוכן איכותי שכולם רוצים לראות הנו כמה מעורבות התכנים יוצרים ובתוך כמה זה זה קורה. ככל שהתוכן מייצר יותר תגובות בזמן קצר יותר, כך האלגוריתם יודע שמדובר בתוכן איכותי שיש לקדם ולהציג לכמה שיותר משתמשים (להלן, חשיפה!).

    מאחר ומחשבים עדיין אינם יודעים לקרוא תמונות (הם יודעים לזהות תמונות דומות אך לא להבין מה בדיוק יש בתמונה, מה בדיוק מעניין את ציבור המשתמשים) הם נעזרים בתכונות חלופיות למדידת רלוונטיות תוכן וכמובן ליצירת חשיפה מתאימה. אנו כאנשי מקצוע נדרשים לנצל חולשות אלו באלגוריתמים לטובת העסקים אשר אנו מנהלים!

    נחזור לפעילויות שאנו נבצע כדי להגדיל את החשיפה כדי שניתן יהיה להבין מה בדיוק אנו רוצים לעשות,

    תוכן איכותי באינסטגרם:

    באינסטגרם, עלינו לספק את הסחורה!! אנו לא יכולים לעבוד על המשתמשים ולהציג תכנים בינוניים ולצפות למעורבות. עלינו להשקיע בכל תמונה ותמונה כך שהם יגררו עניין מצד כמה שיותר עוקבים אחרי העמוד וגם מצד קהלים חדשים בהתבסס על האשטאגים.

    תוכן איכותי יכלול לרוב תמונה בעלת מוטיבים חזקים (צבעים חזקים, דמות פוטוגנית, קריאה לפעולה) לצד טקסט מסקרן אשר קשור בצורה ישירה לתוכן התמונה והעסק שלכם ולבסוף גם תיוג נכון לנושאים רלוונטיים לקהל המקומי.

    קשרי עוקב/נעקב באינסטגרם:

    אינסטגרם אינו פלטפורמה בה פועלים לבד. כדי להצליח באינסטגרם, עליהם לקיים קשרים שונים עם עמודים עסקיים אחרים, מובילי דעת קהל, וכמובן גם לעקוב אחר משתמשים הרלוונטיים לעסק שלכם כדי שהם יעקבו אחריכם בתמורה וייחשפו לתכנים שלכם בזמן אמת ויביעו מעורבות.

    הדרך הטובה ביותר להגדיל את החשיפה של העמוד העסקי באינסטגרם הנו לאתר את המתחרים הישירים ולעקוב אחרי העוקבים שלהם. כך אנו שולחים התראה למשתמשים אלו שיעקבו אף אחרינו (הרי אנו יודעים שיש להם עניין במה שיש לנו להציע..) וסביר שהם יאהבו מה שיש גם לנו להציע.

    למידה ואופטימיזציה לפרסום באינסטגרם:

    הפרסומים שלנו גורפים פעילות נאה? אנו רואים מידה רבה של עניין מצד המשתמשים שעוקבים אחרי העמוד העסקי? זה מעולה. כעת, עלינו לראות איך אנו משפרים את האסטרטגיה עוד יותר כך שהצמיחה בחשיפה תימשך למידת העניין לא תרד.

    בין היתר אנו נרצה לבדוק מי הם העוקבים שלנו, מה מידת העניין שלהם על מגוון נושאים שונים וכמובן באילו שעות העוקבים שלנו הכי פעילים ומכך שהם גם צפויים להיחשף לתכנים שלנו. מעבר לכך, ננסה לשפר את התכנים על פי ביצועי עבר בכדי לשמור על המגמות החיוביות בעמוד העסקי.

    לסיכום,

    באינסטגרם ניתן להגדיל את העוקבים והחשיפה גם מבלי לשלם סכומי עתק לרשת החברתית. זהו מצב נתון נכון למועד כתיבת שורות אלו. אך, יש למהר ולנצל את חולשות הפלטפורמה כמה שיותר מהר כי זה רק עניין של זמן עד שגם באינסטגרם כלום לא יזוז ללא השקעה כספית ניכרת כפי שאנו מורגלים ברשת פייסבוק.

    רוצים עזרה במהלך הגדלת החשיפה באינסטגרם העסקי שלכם? השאירו פרטים ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן