fbpx

בעלי עסקים רבים מבינים אט אט שהעתיד לפחות בחלקו נמצא ברשת. הצורך בקמעונאות און ליין עולה מהשטח ובשלב מסוים עסקים נדרשים להקים אתר מכירות ולהתחיל להציע את מרכולתם בסביבה תחרותית ברשת. אבל, גם לאחר שנבנה אתר מכירות מעולה, יש צורך להעלות את כל המוצרים לרשת וזו כבר עבודה קשה וסיזיפית. איך עושים זאת? האם יש שירותים שמחליפים את בעל העסק? על כך בדיוק נרחיב במאמר זה.

הזנת מוצרים לאתר

אין דבר מעיק ושנוי יותר על בעלי אתרים כהעלאת מוצרים לאתר. מדובר במלאכה איטית ומורכבת למדי הכוללת עדכון של מספר רב של פרמטרים ואשר דורשת השקעה עצומה של זמן יקר שבו ניתן לעשות דברים טובים יותר. לשם המחשה נציג בקצרה מה מופיע בכל מוצר ומוצר:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • כותרת המוצר – שם ותיאור של המוצר הנמכר.
    • תמונת המוצר – תמונה אחת או יותר של המוצר הנמכר.
    • תיאור המוצר – תיאור מורחב אודות המוצר הנמכר.
    • שיוך המוצר – שיוך המוצר לקטגוריות ותגיות מתאימות.
    • מלאי למוצר – קביעה של כמות במלאי לחנות האונליין.
    • מחיר המוצר – מחיר קבוע ומחיר מבצע למוצר הנמכר.
    • עלות משלוח – קביעת מחיר משלוח לפי משקל/יעד לשילוח.
    • ועוד..

    כל האמור מעלה הנו לפני שאנו מטמיעים קידום אורגני באתר ולפני שאנו ממשקים את האתר לפרסום בגוגל ובפייסבוק ועוד שלל פעולות נוספות.

    איך מעלים מוצרים לאתר עם קידום אורגני ומכירות?

    האמת היא, שכדי להצליח בעולם המקוון והתחרותי של ימינו, כבר אין מקום לקיצורי דרך (העלאה באקסל, העתקה והדבקה ועוד..). יש צורך בהעלאה של מוצר מוצר ובאופן ידני לנראות אופטימלית והתאמה מקסימלית לערכי הקידום בהם בחרנו לקדם את האתר. במילים אחרות, כן. יהיה עליכם לעבור מוצר מוצר ואפילו אם מדובר במאות ואף אלפי מוצרים ולהעלות אותם כמו שצריך בפעם הראשונה לרשת. לאחר מכן, בשוטף תוכלו לנהל את המוצרים והמלאים בעזרת קובץ אקסל ואו קיצורי דרך אחרים אך זאת רק לאחר ההקמה של האתר בפועל.

    האם יש שירות המחליף את בעל העסק?

    לשמחתכם. כן. יש כזה שירות ואנו מעניקים שירות זה במסגרת חבילת ניהול אתרי מכירות. אך מדובר בשירות יקר למדי. כאשר יש לכם מספר רב של מוצרים שצריכים לעלות לרשת עם הקידום הנדרש ובצורה מקצועית, ביכולתכם לפנות אלינו ואו אל חברות אחרות אשר מעניקות שירותי הזנת תוכן לאתרים שיעשו זאת עבורכם.

    עלויות הזנת מוצרים לאתר:

    • העלאת מוצרים ללא קידום אורגני – 20 ש"ח למוצר * מספר המוצרים שנדרשים לכם.
    • העלאת מוצרים כולל קידום אורגני – 40 ש"ח למוצר * מספר המוצרים שנדרשים לכם

    אמנם מדובר בעלות לא קטנה לבעלי אתרים חדשים. אך, מדובר בעלות חד פעמית שתבטיח שהאתר יצליח להביא לכדי מכירות בטווח הארוך ולכן כדאי לבצע את ההשקעה הנדרשת. כך לדוגמה, העלאה של 50 מוצרים תעלה לכם 1,000 ש"ח ואו 2,000 ש"ח (במידה ואתם מעוניינים בקידום אורגני) אך לאחר מכן, האתר כבר ירוץ לבד והמכירות יתחילו להתקדם במהירות.

    לסיכום,

    מעוניינים בשירותי הזנת מוצרים לאתר? אנו מעניקים שירות זה ומתאימים את השירות לכל תחום ותחום. פנו אלינו להתייעצות ללא עלות וללא התחייבות ונשמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם להשיג את היעדים שהגדרתם לעצמכם.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן