fbpx

ישנם מקרים בהם ארגונים נדרשים להזנת תוכן רב בין מערכת ישנה חדשה ואו בין מאגרי מידע למערכות מידע לצורכי אנליזה ובקרה וסיבות רבות אחרות. מאחר ומדובר בתהליך מורכב ושוחק, עובדי הארגון דוחים את העבודה ואו נמנעים מלעשותה מלכתחילה. במאמר זה אנו נתייחס להיתכנות בייצוא העבודה לעובד חיצוני..

הזנת נתונים למערכות מידע

הזנת נתונים נחשב כאחד העבודות הקשות והשוחקות ביותר שיש. על מזין נתונים לבצע פעולה טכנית "טיפשה" מספר רב של פעמים ולאורך זמן רב. בהזנת נתונים בין מערכות ייתכנו שבועות עד חודשים של עבודה קשה כדי להשלים את תהליכי העברת הנתונים ואין קופצים רבים על המציאה..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כאשר דורשים מעובד פנימי בארגון לבצע את העבודה יש לכך עלויות משמעותיות (גיוס, עלות העסקה, הפסקות רבות, אי שביעות רצון העובד ועוד) יתרה מזאת, במקרים בהם יש צורך בהזנת נתונים לאורך זמן רב (פרויקט מתמשך) יש תחלופה גבוהה מאוד בעובדים ויש להשקיע זמן רב בהכשרה מחדש של כל עובד ועובד על ידי גורם מוסמך לכך.

    ישנו יתרון מסוים בהעסקה ישירה של מזין נתונים בכך שניתן להחתימו על סודיות ולפקח עליו באופן ישיר אך במידה והעבודה מתמשכת, יש קשיים נלווים ועלויות נוספות שהופכות את החזקת מזין הנתונים לפחות כדאית..

    שירותי הזנת נתונים במיקור חוץ

    במקום להעסיק עובד בודד במטלת הזנת הנתונים, ניתן לשכור חברת ניהול אשר מתמחה בניהול והזנת נתונים למערכות מידע כך שהחברה תחתום על סודיות ותנהל עבורכם את הזנת הנתונים מבלי שתדרשו להתעסק בכך מעבר למעקב מנהלי בסיסי אחת לתקופה.

    חברות ניהול תוכן ידעו לחלק את העבודה בין מספר עובדים כך שהשחיקה תהיה נמוכה ואיכות העבודה תהיה טובה ויעילה. מעבר לכך, לא יהיה עליכם לגייס עובדים, להכשיר אותם, לרכוש עבורם ציוד ולהעניק להם תנאים סוציאליים מלאים כשאר עובדי הארגון וזהו יתרון משמעותי בכל הקשור לעבודה פשוטה שכל אדם יכול לבצע תחת ההדרכה הנכונה.

    כמה עולה מזין תוכן במיקור חוץ?

    כחברה לניהול אתרים ומערכות, אנו מחזיקים מספר מזיני תוכן ונתונים אשר עיקר עיסוקם בהעלאה/עריכה/עדכון של נתונים מגוונים מתוכן טקסטואלי ועד ניו מדיה בחנויות וברשתות החברתיות.

    עלות מזין תוכן בחברתנו משתנה בהתאם להיקף המשרה הנדרש עבורכם. כלומר, אתם משלמים על השעות שנדרשות עבורכם בפועל ולאו דווקא מחזיקים עובד במשרה מלאה ויקרה. ניתן לגייס עובד בהיקף של רבע משרה או עובד בהיקף של חצי משרה ועד למשרה מלאה.

    ככל שמערכת המידע/תוכן מורכבת יותר ודורשת ידע מקצועי רב, המחיר יעלה. ככל שהמערכת המידע/תוכן פשוטה יותר ניתן להוזיל בעלויות מאחר וקצב העבודה גבוהה וההספק מניח את הדעת גם בשעות מעטות מידי יום. כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת לצרכים שלכם, יהיה עליכם להשאיר פניה ואו לחייג אלינו כדי שנוכל ללמוד עוד על המערכת והנתונים שתרצו להזין לתוכה כך שנוכל לבצע הערכה מושכלת להיקף המשרה שתספיק עבורכם.

    לסיכום,

    אמנם לא תמיד ישתלם להעסיק מזין תוכן חיצוני. אך במקרים בהם זה משתלם ואפשרי, זה חוסך לכם זמן יקר וכאב ראש רציני ולכן מדובר בשירות חובה! הרגישו חופשיים לפנות ולהתייעץ איתנו ללא עלות וללא התחייבות. צוות החברה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן