fbpx

יש סיבות רבות לכך שאתר אינטרנט אינו מתרומם ומייצר ערך לבעליו. עם הסיבות ניתן למנות אי התאמה של האתר לקהל היעד,  תקינות לקויה של האתר ועוד.. אך הגורם המרכזי והמשמעותי ביותר שגורם לכך שאתר אינטרנט אינו יכול להגשים את ייעודו הנו מכך שהתוכן בו (התוכן הוא המלך!) אינו עדכני ואינו רלוונטי. כלומר, ערך האתר בעיני הגולשים נמוך ומכך שהם גם לא יפנו אליכם דרכו ואו ירכשו מכם מוצרים דרכו.

הסיבה שאתרים רבים אינם מעודכנים אינה מחוסר אכפתיות של בעליהם אלא מחוסר של זמן יקר שעליהם להשקיע בעריכת התוכן ובהזנת תוכן חדש ועדכני מידי שבוע וחודש. בעלי אתרים רבים טרודים בניהול השוטף של העסק ואינם מצליחים למצוא די פנאי להשקיע גם במרחב המקוון.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    איך מתמודדים עם מחסור בזמן?

    רוב המשאבים בחיינו נזילים למדי, ניתן להשיג יותר אהבה, ניתן להשיג יותר כסף, ניתן להשיג יותר אושר, אך לא כך המצב בכל הקשור לזמן. אין שום דרך לייצר עוד זמן ביממה. עשיר כעני, צעיר כמבוגר, לכולם יש 24 שעות ביממה אשר כדאי לעשות בהם שימוש נבון וחכם ככל האפשר.

    בעל עסק חכם, יבחן את מקורות ההכנסה העיקריים וישקיע בהם את מירב מרצו תוך הזנחה מודעת ומידתית של אותן רכיבי פעילות אשר דורשים 80% זמן אך יוצרים רק 20% מההכנסה של העסק. ואכן, בעלי עסקים רבים משקיעים זמן רב בקשר עם הלקוחות ועוסקים בעיקר כאשר האתר אינטרנט נכנס לקטגוריה של רכיב פעילות הניתן להזנחה/דחייה.

    אך, יש פתרון לבעיית הזמן וזהו כמובן רכישת זמן של אחרים:

    ניהול האתר על ידי רכישת שירות מאחרים

    בעלי עסקים אשר מחזיקים באתרים ומבינים שאין להם די זמן ואו יכולת מקצועית לנהל את האתר עצמאית, יכולים לפנות אלינו ואו אל חברות ניהול אתרים אחרות בשוק כדי שחברות אלו יעשו את העבודה השחורה והשוטפת על האתר. במסגרת שירותי ניהול אתרים, בעל האתר יכול לשלוח תמונה ואו תוכן כללי במייל/הודעה/וואטסאפ למנהל האתר שלו כדי שהלה בתורו יבצע את כל הנדרש בכדי להעלות את התוכן לאתר ולדאוג לנראות אופטימלית.

    להלן מספר דוגמאות לשימוש מידי ויעיל בשירותי ניהול אתרים:

    • עדכון שעות פעילות – עדכון הפרטים באתר לשירות טוב יותר ללקוחות.
    • עדכון מחירים בחנות – עדכון התעריפים/מחירים המוצגים ברשת ללקוחות.
    • עדכון סוגי השירותים – עדכון הגולשים ברשת על שירותים חדשים שמוצעים ללקוחות.
    • עדכון תכני מידע – הוספה ועריכה של תכנים קיימים לשמירה על רלוונטיות ועדכניות ללקוחות.
    • ועוד..

    גם בעל העסק העסוק ביותר יכול למצוא מספר רגעים מידי יום לשלוח עדכונים קצרים למנהל האתר שלו כדי שמנהל האתר בתורו יעשה מזה מטעמים ויהפוך את האתר ממקור מידע זניח לכזה שלקוחות מבקרים בו ועושים בו שימוש שבסופו של תהליך מביא לכדי גידול במכירות ושיפור בשביעות הרצון של הלקוחות.

    איך מתחילים?

    בראש ובראשונה, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולהתייעץ איתנו ללא עלות וללא כל התחייבות. אנו נשמח לבדוק את מידת ההתאמה שלנו ואו של חברות אחרות בשוק לצרכים שלכם וכך בעצם להכווין אתכם לשירות הטוב ביותר שיעניק לכם את מלוא הדרישות והשקט הנפשי שאתם אינכם מזניחים את מקורות התנועה של המחר.

    בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן