fbpx

זה לא סוד שרבים בונים כיום אתרי אינטרנט על בסיס השילוב של וורדפרס ואלמנטור, לא לחינם כמובן. מדובר בשילוב קטלני שמאפשר לפתח אתר אינטרנט שנראה מיליון דולר מבלי לכתוב שורת קוד אחת! אבל, גם שילוב זה אינו חס מבעיות. במאמר זה אנו נתייחס לבעיה אחת שרבים מכירים ונסביר איך פותרים אותו..

אלמנטור נטען ונטען..

אין דבר מציק יותר מלהיכנס לערוך עמוד באתר האינטרנט ולגלות שהכלים של אלמנטור בצדו הימני (או השמאלי באנגלית) פשוט לא נטענים. יש סימון של טעינה שפשוט ממשיך להסתובב עוד ועוד.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מקרה נוסף שנופך תחת אותו הקטגוריה הנו שמסיימים לערוך עמוד באלמנטור ואז בעת לחיצה על פרסום, כלום לא קורה ואו מופיע שגיאה כלשהי (500,504) ולא ניתן לעשות כלום.

    במקרים אלו, רבים נכנסים מספר רב של פעמים עד שפעם אחת האלמנטור עולה כמו שצריך וניתן סוף סוף לבצע את השינוי המיוחל. אבל, איך פותרים את הבעיה אחת ולתמיד?!

    הפתרון לבעיית הטעינה של אלמנטור

    כדי לפתור את הבעיה, יש להבין את המקור שלה. ובמקרים בהם האתר חושב ולא מגיב (לא רק באלמנטור..) לרוב מדובר במגבלות שרת. מגבלות אלו הן לרוב בכוח עיבוד שמשמעותו ניצול יתר או ניצול חסר של זיכרון הראם של השרת.

    באתרי וורדפרס יש הגבלה מובנית של ניצול משאבי שרת לכדי 64mb וזה לגמרי מספיק במרבית אתרי האינטרנט. אבל מפתחי וורדפרס לא חשבו על אלמנטור וכלי עריכה מתקדמים נוספים ולכן זה כבר לא בהכרח מספיק לאתר מורכב עם אלמנטור + ווקומרס ואו אלמנטור + ג'ט אלמנטס..

    לאחר שזיהינו את הבעיה, עלינו לפתור אותה במספר שלבים פשוטים:

    1. כניסה למערכת הניהול של השרת.
    2. מעבר למנהל הקבצים שעל גבי השרת.
    3. ניווט ל: public_html>config.php
    4. הוספת הערך הבא לקובץ:

    define( 'WP_MEMORY_LIMIT', '512M' );

    שורה פשוטה זו מאפשרת לוורדפרס לנצל עד 512mb מתוך הראם של השרת (יש לוודא שהשרת מספיק חזק) ובכך בעצם הבעיות שלנו נפתרות אחת ולתמיד!

    *אם אינכם שולטים בניהול שרת, נא לפנות למנהל האתר שלכם ואו למתכנת מוסמך.

    מה קורה כאשר הבעיה ממשיכה?

    במקרים קיצוניים ייתכן שגם הוספת זיכרון ראם לא תועיל. במקרים אלו, כמעט ב-99% מהמקרים מדובר בהתנגשות של מספר תוספים אשר יחד יוצרים לולאה אין סופית של ניצול זיכרון ולא מאפשרים לאתר להיטען כנדרש..

    בשלב זה, אנו נכבה תוסף תוסף ונראה מתי הבעיה מסתדרת. ברגע שנזהה את התוסף שמחולל את הבעיה נוכל להשאירו מכובה ולהפעיל מחדש את יתר התוספים שכיבינו ואו שנוכל להחליפו בתוסף אחר שמבצע את אותם הפעולות אך ללא התקלה.

    רוצים שנטפל בבעיה זו ואחרות עבורכם? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. חברת ניהול אתרים מבצעת עבורכם הכל מא-ת כדי שבעיות אלו לא יטרידו אתכם..

    בהצלחה!

    2 thoughts on “הכלים של אלמנטור לא נטענים: איך פותרים את הבעיה שהאלמנטור טוען וטוען אך לא עולה?!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן