fbpx

ישנו שלב מסוים בתהליך בניית אתר חדש בו חברת הפיתוח דורשת מכם תכנים לאתר בכדי להשלים את מלאכת הבניה של האתר החדש. בשלב זה, בעלי עסקים רבים נוטים להתבלבל ולנסות למלא אחר הוראות חברת הפיתוח כמה שיותר מהר בכדי לסיים את תהליכי הבניה של האתר. אבל, לחץ זה בדיוק, מונע מהאתר להפיק תוצאות בשלבים מתקדמים יותר בתהליך. במאמר זה, אנו ננסה להציג לכם מעט טיפים לכתיבת תוכן איכותי לאתר אינטרנט חדש בכדי שתוכלו להפיק את המירב מהאתר כבר מהיום הראשון!

הכנת חומרים לאתר חדש

העלאה של אתר אינטרנט חדש לחברה זה בהחלט אירוע חגיגי. אבל כמו כל אירוע חגיגי אחר (חתונה, השקה..), יש צורך בלא מעט הכנות טרם נהנים מפירות ההשקעה. כאשר מדובר בבניית אתר אינטרנט חדש,  אנו מייצאים את מרבית העבודה לחברת פיתוח שתבנה עבורנו את אתר האינטרנט אך אנו עדיין חייבים להשקיע בהכנת תוכן מתאים לאתר.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מאחר ואתרי אינטרנט אינם שווים דבר ללא התוכן שבהם, יש משמעות אדירה לכמות התוכן שתעלו לאתר האינטרנט ולרמת איכותו. לכן, חיוני להבין מה הם התכנים החשובים באתר ואיך כדאי להכין אותם כך שהאתר יוכל להפיק את התוצאות האופטימליות מיד עם עלייתו לאוויר.

    אילו תכנים יש לכתוב לאתר אינטרנט חדש?

    לכל אתר אינטרנט יש קהלי יעד שונים, כאשר בכל זאת ניתן לחלק את סוגי האתרים למספר סוגים:

    • אתרי תדמית.
      • אתרי תדמית לעסק המשרת לקוחות פרטיים (B2C).
      • אתרי תדמית לעסק המשרת לקוחות עסקיים (B2B).
    • אתרי מכירות.
    • אתרי שירות.

    יש להתייחס לכל אחד מסוגי אתרים אלו בצורה שונה לגמרי, ולהלן התכנים שרצוי שיופיעו בהם עם עליית האתר החדש לאוויר העולם:

    תוכן לאתר תדמית חדש לקהל הפרטי:

    אתרי תדמית הפונים לקהל הפרטי אינם נדרשים ליותר מידי תוכן באתר. כלומר, עלינו להכין תכנים לעמוד הבית, עמוד אודות, עמודי השירותים, עמוד בלוג ויצירת קשר. אך, יש מלכוד מסוים במיעוט התוכן באתרים אלו וזאת כמובן הצורך בשימוש בשפה פשוטה ועממית שתהיה ברורה לכלל הלקוחות הפוטנציאליים. כלומר, יהיה עליכם לפרט בהרחבה אודות כל שירות ושירות בצורה כזו שאין אדם שיבקר באתר ולא יבין מה השירותים שהעסק מציע ואת מידת ההתאמה של שירותים אלו לצרכיו.

    תוכן לאתר תדמית חדש לקהל העסקי:

    אתרי תדמית הפונים למגזר העסקי ואו הציבורי (המגזר השני והשלישי) נדרשים לכל האמור באתרי אינטרנט פרטיים אך בשונה מהם, עליהם להוסיף עוד רבדים של תוכן בדמות עמודי לקוחות, עמודי המלצות, עמודי מחקר ואו הופעה באמצעי המדיה. זאת, כדי להבטיח למבקר העסקי שאכן יש בידי העסק את הידע והניסיון בכדי להעניק שירות יציב ואמין לאורך זמן.

    אתרי אינטרנט הפונים לעסקים חייבים גם לנהל בלוג עשיר עם תכנים אינפורמטיביים ושימושיים למנהלי שיווק ואנשי מקצוע נוספים שמהווים את קהל היעד בתוך החברות עצמם. לדוגמה, מאמר בבלוג זה משרת מגוון רחב של בעלי עסקים אשר יידרשו במידה זו או אחרת לשירותי כתיבת תוכן ואו ניהול אתרים. מה שמבטיח שנוכל לזהות ולצבוע את קהלי היעד הרלוונטיים ולהציב בפניהם את מידת המקצועיות שלנו בנושא הנבחר על ידם.

    תוכן לאתר מכירות חדש:

    בהקמה של אתר מכירות חדש, יש צורך בסידור של עמוד הבית, בכתיבת עמודי אודות, תנאי שימוש באתר, מדיניות החזרים ומשלוחים, וכמובן עמוד יצירת קשר. אך, המשמעות של עמודים אלו אינה גבוהה במיוחד. מה שחשוב לזכור בכל הקשור לכתיבת תוכן עבור אתרי מכירות הנו שיש רק שני משתנים שישפיעו האם האתר החדש שלכם ימכור מוצרים והרבה:

    1. תמונות איכותיות – קל ללקוחות להבין מה הם רוכשים/מה הם מקבלים.
    2. מחיר תחרותי – מחיר טוב מבטיח מכירות רבות, מחיר גבוהה מידי יגרום למכירות דלות.

    יש גם משמעות לתוכן של כל מוצר ומוצר. זאת, בכדי שהלקוח שרוצה מידע נוסף טרם ביצוע רכישה באתר יוכל לעשות זאת בקלות רבה. אך ככלל, מבחינת תוכן, אתרי מכירות קלים לעתים קרובות מאתרי תדמית וזה בהחלט משחק לטובתכם.

    תוכן לאתר שירות חדש:

    אתרי שירות הנם לרוב אתרי לוויין לאתרי אינטרנט תדמיתיים. כלומר, אין צורך ביותר מידי מידע חדש אך יש צורך בפילוח מסודר של סוגי השירות לקוחות והוספת הסברים אודות כל אחד ואחד מהם כך שהלקוחות יתמצאו כהלכה באתר השירות.

    איך כותבים תוכן לאתר אינטרנט חדש?

    לצערנו, מרבית אתרי האינטרנט החדשים עולים עם תוכן בינוני, החיפזון נותן את אותותיו והמסר שעובר דרך האתר אינו מרשים ואו מדויק כפי שצריך להיות ובוודאי שאינו מותאם לקהלי היעד של העסק. כדי לכתוב תוכן איכותי לאתר אינטרנט חדש, יש צורך באחד משני החלופות הבאות:

    1. השקעה של זמן עוד בטרם יציאה לפיתוח.
    2. השקעה של כסף עבור שירותי כתיבת תוכן לאתרים.

    כתיבת תוכן צריכה להיעשות בנחת ובשום שכל לפי התשובות לשאלות הבאות:

    1. מי הוא הלקוח של העסק?
    2. מה הלקוח רוצה לקבל?
    3. מה אנו רוצים שהלקוח יעשה?
    4. איך אנו יכולים לשכנע אותו בכך?
    5. מה יגרום ללקוח להשאיר פרטים?

    במידה ונצליח לענות על שאלות אלו בהצלחה ונעשה שימוש נבון בתוכן, כל עמוד ועמוד באתר האינטרנט החדש שלנו ישמש כאיש מכירות רב עצמה שיעזור למתעניינים רבים להשאיר פרטים ולהפוך ללקוחות. מצד שני, אם לא נענה על שאלות אלו ואם לא נשכנע את המתעניין בנחיצותנו, הרי שגם כאשר יבקרו גולשים באתר, יחסי ההמרה שלהם יהיו נמוכים וחבל.

    לסיכום,

    התוכן באתר האינטרנט שלכם הנו בעל חשיבות עליונה. שימוש נכון בתוכן מביא תוצאות מעולות וחבל לוותר על כך. לעתים קרובות אין זמן או מוזה לכתוב את התוכן בעצמכם, כדאי לשלם מעט לחברת ניהול אתרים כדוגמתנו שתעשה זאת עבורכם וכך האתר יפיק עבורכם תועלת רבה למשך שנים..

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן