fbpx

כלל בעלי החנויות האינטרנטיות רוצים למכור וכמה שיותר. אבל, האם ניתן להכפיל מכירות באינטרנט בתוך מספר חודשים בודדים? זו שאלה שעולה כל הזמן עם קליטתם של לקוחות חדשים בחברתנו. כולם רוצים להתחיל למכור וכמה שיותר מהר והמאמר זה נועד לענות על שאיפה זו!

הכפלת המכירות באתר האינטרנט

יש מאין פרדוקס מעניין באינטרנט. מצד אחד יש לנו הרגשה שהאינטרנט לא מוגבל בגדילה שהרי האינטרנט אינו מוגבל למיקום ואו למגזר מסוים. מצד שני, על אף חשיבה מוצדקת זו, רבים מגלים מהר למדי שכללי המשחק נוקשים למדי ושלא פשוט לגדול באינטרנט למרות תנאי הפתיחה הנוחים זאת בעיקר מאחר והתחרות אף היא לא מוגבלת לשחקנים בודדים בלבד…

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מעבר לכך, יש לרבים תחושה שקל יותר וזול יותר לנהל חנות אינטרנטית מאשר חנות פיזית. אך זוהי אשליה בלבד. בפועל, תפעול אתר מכירות באינטרנט עולה לא פחות מתפעול חנות פיזית בעולם האמיתי וכך גם יש להיערך לכך.

    לאחר שהבהרנו זאת, ניתן להתייחס לנושא המאמר – איך מכפילים מכירות באינטרנט בתוך מספר חודשים?

    השיטה להכפלת מכירות און ליין

    כדי להתחיל למכור והרבה, חשוב להבין שהאתר אינטרנט שלנו (יפה ונוח ככל שיהיה) מוגבל ביכולותיו השיווקית. כלומר, הנעת תנועה איכותית לאתר דורשת השקעה גדולה למדי בשיווק ובפרסום ובמקרים רבים, הרווחיות נמוכה מידי ולא משתלם להיכנס למהלכים בסדרי גודל אלו.

    במקום ללכת ראש בקיר ולהשיג תוצאות חלקיות בלבד, מומלץ לבחון את האפיק הבא:

    שיתופי פעולה והסכמי סחר

    הדרך היחידה להכפיל מכירות (מבלי לפשוט רגל בדרך..) בתוך זמן קצר הנה בעזרת שילוב של מספר סוגי שיתוף פעולה:

    • שיתוף פעולה עם אתרי השוואת מחירים.
    • שיתוף פעולה עם אתרי קופונים והנחות.
    • שיתוף פעולה עם קבוצת פייסבוק פופולריים.
    • שיתוף פעולה עם מובילי דעת קהל ברשתות החברתיות.
    • שיתוף פעולה עם אתר מכירות משלימים (דו כיווני).

    לקוחות שלנו שעובדים עם אתרים כדוגמת זאפ או עזריאלי.קום, מציגים ייחוס של כ40% מהמכירות לטובת פלטפורמות אלו.

    במידה ואתם רוצים להיפטר ממלאי גדול ומוכנים להתפשר מעט על המחירים, ביכולתכם לפנות לאתרים כדוגמת גרופון, וואלה שופס, ביג דיל ואתרים מתווכים נוספים. כך המצב גם כאשר אנו יכולים להציע מחירים אטרקטיביים לעוקבים של קבוצות פייסבוק מובילים.

    במידה ואתם רוצים לשלב מכירות עם מיתוג ותדמית צעירה והמוצרים שלכם חזותיים ומבוקשים (ביגוד, תכשיטים, מוצרי יוקרה) מומלץ לקיים שיתופי פעולה עם מובילי דעת קהל ברשתות החברתיות אשר יכולים לפתח עבורכם מודעות למותג ולהעיף לכם סחורה במהירות.

    לבסוף, אחד האמצעים הטובים ביותר להאצת מכירות הנו על ידי שיתופי פעולה עם אתרים המציעים מוצרים משלימים. כך שאתם מציעים מוצרים שלהם, הם מציעים מוצרים שלכם ובין הצדדים נקבעת עמלה קבועה ומוסכמת מראש שתקוזז אחת לתקופה בהתאם לאופי העסקאות ורף ההכנסות של שני הצדדים להסכם.

    אבל, זה קשור גם לעונות השנה!

    לכל ענף יש עונות משלו. ישנם מוצרים שנמכרים היטב בעונת הקיץ והאחרים שנמכרים היטב בעונת החורף. יציאה למהלך של שיתופי פעולה בעונה הלא נכונה יכולה להוריד עבודה רבה לטמיון ולאיבוד פוטנציאל שיתופי פעולה מועילים בתקופה הנכונה של השנה.

    ככלל, דאו שכאשר השמש יוצאת (קיץ) כולם אופטימיים יותר ולכן עסקים אחרים פתוחים לשיתופי פעולה והגולשים מצדם פותחים את הכיס ורוכשים מכל טוב.

    לכן, מהלכים מסוגים אלו, יש לעשות בעונה החמה ביותר שלכם כך שתוכלו ליישם את שיתופי הפעולה עד תום ולזכור איך עושים זאת גם לעונות הבאים.

    איך זה בעצם עובד?

    בשונה מפרסום מסיבי שבו אנו משלמים על חשיפה או קליקים, במרבית שיתופי הפעולה, עלות השיווק נמוכה למדי אך התשלום לאחר עסקה גבוהה יותר אך תשלום זה משולם מתוך ההכנסה ולאחר קבלתה, מה שמאפשר לכם להבטיח רווחיות מספקת מראש וגם להגיע לקהלי יעד נרחבים ובתוך פרק זמן קצר ולאורך זמן.

    כלומר, ניתן להכפיל מכירות דרך חנויות אינטרנטיות גם בתוך מספר חודשים בודדים במידה ופונים לשותפים הנכונים. אך, לא כל מוצר נמכר בכל מחיר ולכן יש להתייעץ עם איש מקצוע טרם יציאה למהלך נרחב של שיתופי פעולה ברשת.

    רוצים שנבחן עבורכם את אפיקי הצמיחה? מעוניינים לבדוק היתכנות להכפלת המכירות בחנות שלכם בתוך כמה חודשים בודדים? פנו אלינו ונשמח לבחון את האתר מכירות שלכם ולתת לכם מעצתנו ללא כל עלות או התחייבות.

    בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן