fbpx

כבר מספר פעמים שלקוחות פוטנציאליים שואלים אותנו האם נוכל לעשות עבורם "מודעה שרודפת אחרי הגולשים באתר"? והתשובה היא כמובן, כן. בשמחה. במאמר זה אנו נספר מעט על סוג זה של פרסומת ונסביר מתי ואיך עושים בו שימוש.

פרסום שרודף אחרי המשתמש

האינטרנט הנו מגרש המשחקים של המפרסמים. ניתן לשווק באינטרנט במגוון דרכים וסוגים שונים של פרסומות ולמדוד אותן כנדרש לשיפור מתמיד בתוצאות השיווק. בתוך מגוון שיטות הפרסום ברשת, ישנה כמובן השיטה הפופולרית של המרדף אחרי הגולשים ועל כך נרחיב במאמר זה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    לפרסום שרודף אחרי גולשים יש מגוון שמות:

    • קמפיין שיווק מחדש.
    • קמפיין ריטרגטינג (גוגל).
    • קמפיין ריטרגטינג (בפייסבוק).

    קמפיין זה נחלק לשני שיטות עבודה עיקריות:

    1. רימרקטנג ברשת המדיה (באנרים באתרים).
    2. רימרקטנג טקסט בחיפוש (בתוצאות החיפוש).

    בשני המקרים, יש לקמפיין זה יתרונות משמעותיים מאוד ועל כך נפרט כעת,

    מה היתרונות בקמפיין רימרקטנג?

    קמפיין ריטרגטינג הנו אחד הקמפיינים הכי משתלמים שיש. אנו יכולים לרדוף אחרי משתמש שכבר הביע עניין במוצרים או השירותים שלנו כך שמדובר במשתמשים מאוד רלוונטיים אך חשוב מכך, בעזרת מודעה מסוג זה, אנו נשארים בתודעה של לקוחות פוטנציאליים למשך זמן רב ולכן הסבירות שיהפכו ללקוחות שלנו גדל בהתאמה.

    אבל, גם אם נשים בצד את כל היתרונות המובהקים של קמפיינים מסוגים אלו, יש יתרון אחד בולט במיוחד וזהו העלות הנמוכה להריץ קמפיין מתמשך על גולשי האתר. קמפיין זה כה זול מהסיבה הבאה:

    כאשר אנו מתחרים על חיפושים שונים ומוגבלים מטבעם (יש רק 4 פרסומות בראש תוצאות החיפוש) מול הרבה חברות מתחרות. נעשה מכרז וככל שהביקוש עולה, כך העלות לפרסם עולה בהתאמה. לעומת זאת, על משתמשים אין מכרז ויש הרבה מיקומים שונים בהם המשתמש נחשף למודעות ולכן העלות לפרסום נמוכה בהרבה.

    איך מפעילים קמפיין שרודף אחרי הגולשים?

    כדי לרדוף עם מודעות מותאמות אישית לגולשים שביקרו באתר, יש לבחור מבין 2 שיטות מעקב:

    1. הטמעת קוד עוגיות בקוד האתר.
    2. שימוש בקוד עוגיות קיים (אנליטיקס) בקוד האתר.

    בשיטה הראשונה, כל המבקרים באתר מזוהים על ידי עוגיות שמוטמנות בדפדפן שלהם ללא קשר בתוכן בו צפו ואו בזמן השהייה שלהם באתר. בשיטה השניה, ניתן לשדרג את הפרסום על ידי חלוקת המשתמשים לקבוצות נפרדות בהתאם לנושאים בהם צפו ואו בהתאם למגוון רחב של פרמטרים נוספים שעוזרים לנו להציע להם פרסומות מותאמות אישית.

    בשני המקרים, ניתן לקבוע פרמטרים נוספים מלבד עצם הביקור של המשתמש באתר. כך לדוגמה, ניתן לקבוע שרק אם ביקר בעמוד עם נושאים מסוימים ובשעות מסוימות המודעות שלנו יוצגו עבורו או לקבוע. שרק לאחר פרק זמן מסוים, הפרסומות יתחילו להציג עבור משתמש כך שאנו לא ישר רודפים אחריו..

    אם הנכם רוצים לרדוף אחרי משתמשים שביקרו באתר שלכם, אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ואנו נשמח להציע לכם את שירותינו ולבנות גם עבורכם קמפיין מודעות שרודף אחרי הגולשים באתר האינטרנט שלכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן