fbpx

ניהול חנות אינטרנטית דורש לא מעט שימת לב לפרטים קטנים. אחד מהפרטים החשובים ביותר הנו אופן העלאתן של תמונות לחנות. זאת בעיקר מאחר ובחנויות רבות יש מאות ואף אלפי מוצרים אשר צריכים להתחרות מול יתר החנויות האינטרנטיות של המתחרים ואנו רוצים לאסוף כל יתרון אפשרי בתחרות מולם. במאמר זה נעסוק בהכנה ובהעלאה של תמונות לחנויות.

העלאת תמונות לחנות האינטרנטית

כאשר גולש מבקר בחנות האינטרנטית שלכם, יש רק 2 פרמטרים שיקבעו אם יבצע את הרכישה. תמונת המוצר ומחיר המוצר. כל היתר, אכן מוסיף מעט אך אינו קובע האם הגולש יהפוך לרוכש.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מאחר ואין לנו שליטה רבה על המחיר, בכל זאת צריך להרוויח.. אנו נשקיע לא מעט בתמונות המוצר.

    להלן השלבים בהעלאת תמונות לחנות:

    1. בחירה/צילום של המוצר.
    2. כיווץ/אופטימיזציה לתמונות המוצר.
    3. העלאה של התמונות לחנות.
    4. הוספת ALT ערך חלופי לתמונות.
    5. שיוך תמונות למוצרים.

    נפרט כעת את השלבים הנדרשים בצורה מסודרת,

    בחירה ואו צילום תמונות מוצר לחנות

    מאחר ובאינטרנט יש לנו חוש אחד בלבד – העיניים. עלינו להשקיע רבות בכל תמונה ותמונה. נעשה זאת תוך חשיבה על הלקוחות שלנו ונקפיד על שורה של כללים:

    • צילום מזוויות שונות.
    • צילום חד וברור של המוצר.
    • צילום מגובה ומרחק אחיד.

    חשוב לנו לוודא שהמוצר ממוקם במרכז התמונה ושניתן לראות בבירור את מרכיבי המוצר הן מקדימה, הן מאחורה והן מזווית צד. זאת, כדי שהגולשים יבינו במדויק מה הם רוכשים.

    כיווץ ואופטמיזציה בטרם העלאה לחנות

    גם כשהתמונות מעולות יש עבודה לעשות. בשלב ראשון אנו נשקיע באופטימיזציה לתמונות. נדאג להסיר רקעים ואו השתקפויות מסביב למוצר כך שהרקע של המוצר יהיה לבן לחלוטין ויאפשר למוצר להתבלט החוצה.

    לאחר מכן, אנו נכניס את התמונות לתכנת כיווץ אשר יודעת לחסוך עד 90% ממשקל התמונה ללא פגיעה בחוויית המשתמש. זאת כדי להבטיח טעינה מהירה של התמונה בעמודי הקטגוריה ובעמודי המוצרים גם ממכשירים איטיים (סלולרים או אזורי קליטה גרועים).

    הסבר:

    כל תמונה שגולש רואה על גבי המסך בפועל יורד למחשב שלו. לכן, אנו רוצים שמשקל ההורדה יהיה נמוך ככל האפשר.

    העלאת תמונות מוצרים לחנות האינטרנטית

    פעולה זו הנה סטנדרטית לגמרי. אנו ניקח את התמונות המוכנות לשימוש ונקרא להם בשמות ברורים ומיד לאחר מכן נעלה אותם כפי שהם הישר לספריית המדיה של החנות האינטרנטית.

    במידה ופעלתם במסודר, רוב מערכות ניהול החנויות האינטרנטיות מאפשרות העלאה מרובה של תמונות כך שניתן להעלות את כלל התמונות בפעולה אחת בלבד.

    הוספת ערך חלופי לתמונות המוצרים

    מאחר ומנועי החיפוש אינם בעלי עיניים. עלינו לתאר עבורם את הנראה בתמונות שפרסמנו בחנות. לכן, נשקיע בתיאור חלופי קצר לכל תמונה ותמונה. תיאור זה ישמש גם במקרים בהם התמונה לא נטענה עבור הגולשים כך שהם ידעו מה היה אמור להיות במיקום של התמונה.

    שיוך התמונות למוצרים בחנות

    לבסוף, נשייך את התמונות למוצרים בפועל ונתחיל לראות מכירות בפועל.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן