fbpx

אם אתם מחפשים חברה שתשווק את העסק שלכם באינטרנט, אתם בוודאי התחלתם את התהליך בחיפוש בגוגל. אבל, מאחר ויש כל כך הרבה דרכים לשיווק באינטרנט ומאחר ויש כל כך הרבה חברות לשיווק באינטרנט, אתם מוצאים עצמכם מבולבלים ומתוסכלים מחשש שתבחרו את החברה הלא נכונה.

במאמר זה, אנו סוקרים חמישה שלבים פשוטים ליישום שיבטיחו לכם שקט נפשי רב ככל האפשר (וגם תוצאות..)

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בחירת חברה לשיווק באינטרנט

    לא נעים להגיד זאת אך ענף הדיגיטל דומה קצת לענף הביטוח. לא מעט הבטחות נזרקות לאוויר ללא כיסוי ובלא מעט מקרים גם יש עוקצים וחברות שמבטיחות להעניק שירות כלל לא עומדות במחויבויות שלהן והתוצאות בהתאמה..

    לכן, חיברנו עבורכם מדריך קצר בן 5 שלבים לאיתור ובחירת חברת שיווק באינטרנט:

    1. הגדרה מדויקת של צרכים ויעדים ריאליים להשגה!
    2. קבלת המלצות מחברים ואף מהמתחרים החזקים!
    3. חיפוש חברות שיווק באינטרנט – עם קבלות!
    4. בדיקת יושרם של חברות השיווק – כך עושים זאת!
    5. קבלת המלצות/הוכחות להתאמת החברה אליכם!

    זהו, פשוט למדי, כך נדע אם חברת שיווק טובה ומתאימה לנו, בואו נרחיב בנושא:

    1. הגדרת צרכים ויעדים בשיווק באינטרנט:

    יציאה לשיווק מבלי שהוגדרו צורכי העסק ויעדים ריאליים להשגה סופה במפח נפש. אל תחפשו חברות שיווק מבלי שאתם יודעים ויכולים לרשום את הבקשות שלכם בצורה מסודרת. בקשות אלו ישמשו אתכם בשלב בדיקת ההתקשרות עם חברת השיווק הנבחרת.

    במקרים מסוימים, חברות שיווק באינטרנט יוכלו להגיד לכם שהבקשות שלכם ריאליות ואפשרויות ולפעמים חברות שיווק באינטרנט יגידו לכם שהבקשות מוגזמות/לא מעשיות בתקציב או בפלטפורמות הרצויות ברשת. חשוב לוודא זאת מראש ומול כמה חברות שונות.

    2. קבלו המלצות מחברים אמינים ומתחרים:

    הכי נכון להתחיל את החיפושים שלכם דווקא קרוב לבית. כלומר, אתם יכולים לפנות לבני משפחה שמנהלים עסקים אחרים ונעזרים בחברות שיווק לצורך פעילותם באינטרנט. יהיו מקרים בהם הם מאוד מרוצים מהשירות שהם מקבלים יוכלו להמליץ גם לכם להצטרף לשירותי החברה.

    אבל, אפילו יותר טוב יהיה להתקשר (ממספר חלופי) למתחרים המובילים בענף שלכם ולשאול אותם יפה מי מנהל את האתר אינטרנט שלהם ומי עוסק באופן שוטף בשיווק שלהם. יש לקחת בחשבון שחלק מהחברות שיווק הללו מנועים מלשווק שני מתחרים באותו ענף (אתיקה מקצועית או התחייבות ללקוח הקיים).

    3. חפשו חברות שיווק עם קבלות בשטח!

    חיפוש קצר של "שיווק אתרים" או "שיווק אתרי אינטרנט" או כל ביטוי אחר בתחומים אלו יוביל אתכם הישר למקצוענים האמיתיים בתחומם. זאת, משום והם ניצחו בקידום האורגני ואו הממומן שלהם את יתר המתחרים שלהם וזה אומר הרבה. כך לדוגמה, חפשו "ניהול אתרים" ואנו נעלה במקום הראשון כי זהו תחום מומחיותנו.

    גם לאחר שמצאתם מספר חברות שיווק באינטרנט שעונות על הדרישות שלכם, חשוב מאוד לבקש מהם קבלות. כלומר, להציג בפניכם מקרי בוחן בהם הם התחילו בנקודה מסוימת והגיעו לנקודה גבוהה בהרבה ועם שביעות רצון גבוהה מצד הלקוח!

    (על כך עוד בשלב האחרון)

    4. בדקו שחברת השיווק אכן ישרה ואמינה:

    שיווק בכלל ושיווק באינטרנט בפרט אלו הן ענפים בהם חוסר הוודאות גבוהה למדי. לא ניתן לדעת האם השוק ישתנה, האם אלגוריתמי החיפוש ישתנו, האם יצוצו מתחרים חדשים, אילו תקציבים יש למתחרים ועוד ועוד נעלמים שברוב המקרים פשוט לא בהישג ידינו. לכן, נקודת המוצא היא שיש אינדיקציות ברורות לחברה שתבטיח לכם את הירח רק בכדי שתסגרו ואחר כך הם יתרצו תירוצים..

    להלן האינדיקציות לחברה עמה אתם לא רוצים לעבוד:

    1. הם מתחייבים לעמוד ביעדים שלכם בוודאות.
    2. הם דורשים התחייבות לשנה או פרק זמן אחר.

    כשמקרים אלו מתרחשים, רוצו! זה מידי על חוסר יושרה או ניסיון. בשני המקרים, לא שווה לנסות..

    5. בקשו פרטים של לקוחות החברה וחייגו אליהם:

    בקשו מחברת השיווק פרטי קשר של לקוחות החברה כך שתוכלו לפנות אליהם ולשאול אודות השירות. אך, מאחר ויש חשש שהם יפנו אתכם רק למספר לקוחות בהם הם הצליחו או שיש קשר אישי/משפחתי עם הלקוחות הללו, כדאי לעשות אחד מהשניים:

    1. בקשו מספר רב של פרטי לקוחות (10+).
    2. פנו ללקוח מרשימת הלקוחות המוצגים באתר החברה.

    לא ניתן להציג מספר רב של פרטי קשר שתואמו מראש. כך, שאלו לקוחות אמיתיים שבאמת מרוצים. בנוסף, ניתן לפנות עצמאית למנהלי שיווק של חברה המוצגת בעמוד "לקוחותינו" של חברת השיווק גם מבלי לקבל את הפרטים המדויקים. אם יש בעיות, הן יצופו בשלב זה.

    לסיכום,

    אם עברתם את כל השלבים מעלה, אתם יודעים שאתם בידיים טובות. גם כאשר בשלב ההמלצות היו כמה המלצות מעורבות, אם נאמר שהשירות טוב, המענה מידי ומהיר והם עושים את המרב, אין צורך לדאוג מכך מאחר ושיווק זה לא שחור ולבן – אך חשוב לדעת שהחברה ישרה ועושה את הדרוש בכדי לקדם אתכם באינטרנט בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן