fbpx

כמה כסף אתם מוציאים מידי חודש על שיווק לאתר? האם מדובר באלפי שקלים, האם מדובר בעשרות אלפי שקלים, זה לא באמת משנה. מה שאנו יודעים בוודאות, שאתם יכולים להשיג תוצאות טובות בהרבה מבלי להעלות את התקציב ולו בשקל אחד! איך זה יכול להיות? איך עושים זאת? במאמר זה אנו מסבירים.

חיבור מאמצי השיווק יחד

בעלי חברות ועסקים המשקיעים משאבים כלכליים באתר האינטרנט שלהם יוציאו בין היתר על השירותים הבאים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • שירות קידום אתרים במנועי החיפוש.
    • שירות פרסום אתרים ברחבי הרשת.
    • שירות ניהול אתרים/ עובד פנימי.
    • ועוד..

    הבעיה, שכיום. יש שני אפשרויות עיקריות:

    1. לפנות למספר חברות שונות שינהלו כל אחת את תחום ההתמחות שלה:
      • חברה לגוגל | חברה לפייסבוק | חברה לאווטבריין וטאבולה וכן הלאה..
    2. לפנות לחברת שיווק גדולה שתעשה את כלל הפעולות גם יחד.

    ישנם חברות שיווק שעושות עבודה מעולה. אך, לצערנו אנו מכירים יותר מידי חברות שמציעות את כל חבילת השיווק מבלי שהם מייצרים תוצאות מספיק טובות וזאת משום שכדי להצליח יש להתמחות בתחום מאוד מסוים ולהשקיע בו משאבים לא קטנים בשיפור מתמיד..

    נוסף על כך, חברות שיווק גדולות שמעניקות את מכלול השירותים יקרות משמעותית משכירת מספר אנשי מקצוע שמתמחים כל אחד בתחומם. מה שמביא בעלי אתרים רבים להתמקם היכן שהוא באמצע, להחזיק מספר אנשי מקצוע מבלי שהם יתקשרו זה עם זה ומבלי שהם ישתפו מידע ותועלת זה עם זה.

    מה עושים? שוכרים מנהל אתר מקצועי!

    הפתרון לבעיה הנו לשכור איש מקצוע נוסף שתפקידו לעבוד על האתר ובעצם לגשר בין הצדדים.

    דוגמאות:

    דוגמה 1: מנהל אתר מקצועי ידאג לייצר תוכן עבור מומחה הקידום בפייסבוק אשר תכניס תנועה איכותית לאתר. לאחר מכן, יוכל מומחה הגוגל לנטר אוכלוסיה זו ולרדוף אחריהם בכל רחבי האינטרנט עם מודעות מתאימות ובמחירים נמוכים בהרבה.

    דוגמה 2: מומחה הגוגל ינהל קמפיין אורגני או ממומן להכנסת תנועה חדשה לאתר, בעזרת מנהל האתר שיוצר תוכן מתאים האתר עולה במיקומים ועלויות הפרסום צונחות. לאחר מכן, יוכל מומחה הפייסבוק לפלח אוכלוסייה זו ברשת החברתית ולפנות אל כל אדם בשפה המתאימה לו (זכר, נקבה..)..

    דוגמה 3: מומחה פייסבוק ומומחה גוגל מייצרים מעגל תנועה עצמתי שמכניס גולשים רבים לאתר. במידה ומנהל האתר מבצע פעולות לשיפור יחסי ההמרה (הקלה על פניה אלינו..) הרי שאחוז הפונים מהתנועה שהמומחים מייצרים עולה ולכן העלות ביחס להשקעה (ROI) צונח ולכן ניתן להשקיע עוד כסף ואו לצמצם עלויות בהתאם ליכולות החברה.

    על מנהל אתר מקצועי לדעת לבצע קמפיינים אורגניים וממומנים בעצמו, על מנהל אתר מקצועי להבין את הצרכים והדרישות של אנשי השיווק ולייצר להם פלטפורמה נוחה לשיפור מתמיד והוזלה של העלויות. ביכולתו של מנהל האתר לסדר את האתר, לייצר תכנים חדשים, להטמיע כלי מעקב מתקדמים ולבצע אופטימיזציה להמרות – שלל פעולות שמביאות למיצוי ההשקעה ולהשגת תוצאות אופטימליות דרך האתר.

    לסיכום,

    יש סיבות רבות שחברות שוכרות את שירותנו. רובם עושות זאת כתוצאה ממחסור בזמן ואו אי רצון להעסיק עובד חברה נוסף. אך, לאחרונה יותר ויותר עסקים מבקשים מנהל אתר מקצועי שיהווה גורם צד שלישי שיביא לידי שיפור הביצועים השיווקיים באתר. אנו מתמחים בשירותי ניהול אתרים אך גם בכלל סוגי השיווק ויכולים להביא לזינוק חד בתוצאות ועליכם רק לנסות אותנו.. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן