fbpx

אם גם אתם בניתם אתר מכירות בעקבות משבר הקורונה, אתם בטח שואלים את עצמכם, האם טרנד זה צפוי להימשך? במאמר זה נסקור את התחושה שלנו כנותני שירותים לבעלי אתרי מכירות.

טרנד המכירות באינטרנט

עד לפני כ-5 שנים, רוב בעלי אתרי המכירות היו יזמים שעיקר פעילותם באינטרנט. בעלי עסקים שלא החזיקו בחנות פיזית ממשית אלא רק בפעילות מקוונת. בחלוף מספר שנים גם בעלי חנויות המאמצים טכנולוגיות בקלות (צעירים, הרפתקנים) החלו למכור און ליין ורק השנה 2021 שהתחום נפרץ לרווחה והיום גם בעלי עסקים ללא כל זיקה לטכנולוגיה ולאינטרנט מוצאים עצמם פותחים חנויות אינטרנטיות בעזרת חברות ניהול אתרים כדוגמתנו.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אז לא, מכירות און ליין אינו טרנד. מדובר בתחום צומח מזה שנים רבות, כמו כל תחום (מכוניות היברידיות, טכנולוגיה לבישה ועוד..) לוקח זמן לציבור הרחב לאמץ את השינוי אך כל התקדמות באימוץ טכנולוגיה לעולם אינה חוזרת לאחור, לכן ניתן לצפות לכך שהמגמה הקיימת להמשך התחזקות המסחר המקוון צפויה להימשך.

    אז למה אני לא מצליח למכור?

    קראתם עד לכאן ואתם אומרים לעצמכם, על מה לעזעזל הם מדברים?! הרי אני לא רואה מכירות באתר החדש שלי.. הרי שפשוט לא עשו עמכם תיאום ציפיות נכון ביציאה לדרך,

    מי שמוכר כיום זה בעיקר אותם בעלי עסקים שיצאו לדרך לפני שנים. אלו שהגיעו עם אתר אינטרנט מבוסס לקורונה לאחר שנים של בניית קשר עם הלקוחות, פיתוח שיתופי פעולה והיצע מוצרים רחב ככל האפשר.

    מנועי החיפוש מכירים אותם, יש להם ביקורות טובות באתרי השוואת המחירים וכמובן שיש להם כבר את הניסיון באשר לשיטות השיווק הנכונות ביותר עבורם. כל התנאים הללו מתכנסים יחד לכדי מכירות.

    אתם, שפתחתם אתר אינטרנט רק לאחרונה עוד צריכים לעבור כברת דרך בכדי להיתפס מתחרים ראויים לאתרי האינטרנט המבוססים כבר. זה לא שלא תמכרו, אלא שתמכרו והרבה רק שייקח זמן עד שתראו מכירות אלו בפועל!

    האם אתם יכולים לעזור לי למכור?

    כן. בהינתן האמון והסבלנות הראויה, אנו יכולים לספק את הסחורה. אנו נדע איך לקחת אתכם בתהליך כולו עד ליצירת מכירות בהיקפים גדולים.

    שירותי ניהול אתרים כוללים את כל המרכיבים שצוינו מעלה. שירותים אלו עונים על כל הצרכים של אתר המכירות ומאפשר לכם להתקדם אט אט אך מבלי לוותר על העיסוקים האחרים שלכם.

    רוצים עזרה, פנו אלינו ונשמח לעזור!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן