fbpx

אחד הכלים החשובים ביותר עבור עמותות באינטרנט הנו "מענק גוגל לעמותות", מענק אשר מקנה לכל עמותה סכום נאה של 10,000$ מידי חודש לפרסום במנוע החיפוש של גוגל. סכום זה מאפשר לעמותות להציג לקהל הרחב את פעילותם החשובה וגרוף את הקרדיט על עיסוקם החשוב. אבל, מענק זה מגיע עם לא מעט הגבלות בפרסום כך שמרבית העמותות מגיעות לניצול חלקי בלבד של המענק (לרוב, כ-30% מהתקציב בלבד!) וחבל.

בכדי להוציא יותר מהמענק של גוגל, יש להכיר 2 שיטות פעולה:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. יצירת הרבה יותר תוכן תומך באתר.
    2. ניצול חשבון מודעות בתשלום בנוסף.

    נסביר,

    יצירת תוכן תומך פרסום באתר:

    אחד הכשלים במיצוי המענק של גוגל לעמותות נובע מכך שאתר העמותה דל בתוכן. ככל שהאתר מנוהל טוב יותר וככל שיש יותר תוכן באתר, כך ניתן לנצל את תקציב המענק בצורה טובה יותר. כך לדוגמה,

    אם עמותה עוסקת בהדרכות/חינוך ויש בה עמודים המציגים את פעילות ענפי העמותה השונים הרי שאנו יכולים להקים מספר קמפיינים בלבד (אחד לכל ענף פעילות בעמותה)

    לעומת זאת, אם אנו מנהלים את האתר ומציגים את כל פעילויות העמותה בזמן אמת באתר, אנו יכולים להקים עשרות קמפיינים שונים מידי חודש עבור כל פעילות ופעילות בהתאמה למילות חיפוש ובהתאם לכל מגבלות המענק. בכך, אנו יכולים להגיע למיצוי מלא של כל 10,000$ מידי חודש ולהבטיח חשיפה אופטימלית של העמותה ברשת.

    כדי לעשות זאת בהצלחה, מומלץ למנות גורם בתוך הארגון האחראי על איסוף התוכן והמדיה לאתר ואו לשכור שירותי ניהול אתרים אשר יצמידו לכם מנהל אתרים שיעמוד בקשר עם מנהלי האגפים בעמותה ויאסוף מהם את המידע הדרוש להצגה באתר.

    שיפור ביצועים בעזרת חשבון גוגל אדס נוסף:

    גם כאשר מנצלים את מלוא המענק מגוגל לעמותות, המגבלות של המענק לא מאפשרות למכור מוצרים ואו לגייס תרומות בצורה ישירה (ציון האיכות יורד ומספר הקליקים ביחס לחשיפות יורד ולכן לא מתאפשר..),

    בכדי ליהנות באמת מהמענק של גוגל לעמותות מומלץ מאוד להקים חשבון גוגל אדס נוסף ובתשלום ובאמצעותו להקים קמפיינים ייחודיים הנשענים על התעבורה שמקורה מהקמפיינים של הגוגל לעמותות. כך לדוגמה,

    הקמת קמפיין שיווק מחדש (רדיפה אחר גולשים שביקרו באתר ברשת) מאפשרת לנו לפנות לאותם הגולשים שביקרו באתר והתרשמו מעיסוקי העמותה לתרום לנו גם באופן ישיר על ידי הצגת באנרים פרסומיים בכל רחבי הרשת עם הפניה לעמודי תרומה באתר ואו למקורות גיוס תרומות אחרים.

    כמו כן, ניתן לעתים קרובות להפעיל קמפיינים נוספים אשר מעבירים את הדאטה (בעזרת יצירת סגמנטים בגוגל אנליטיקס וסנכרונם לחשבון אחר) אודות המשתמשים שביקרו באתר הראשי לאתרי משנה של העמותה שכלל אינם מורשים להשתתף בתכנית המענקים ובכך להכפיל את הערך של המענק אפילו יותר.

    בעזרת שיטות פעולה אלו, ניתן לממש בהצלחה את מלוא המענק ואף למנף את המענק להשגת יעדים נוספים ובתוך זמן קצר במיוחד.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן