fbpx

מנהלים עמותה אשר מחזיקה בנוכחות מינימלית ברשת? רוצים לבחון את הכדאיות של חיזוק מותג העמותה ברשת? מעוניינים להתחיל לשווק את העמותה באינטרנט אך לא יודעים איך? אתם נדרשים לייעוץ של מומחה דיגיטלי המתמחה בעמותות. קראו על כך כעת,

ייעוץ אינטרנט לעמותות:

מתוך סך של 14,000 עמותות פעילות בישראל יש רק כ-4,000 עמותות אשר מחזיקות בנוכחות כלשהי ברשת. מתוך אותם עמותות עם נוכחות במרשתת, רק כ-1,000 עמותות אכן פעילות בצורה ראויה באינטרנט.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    יש סיבות רבות לכך שעמותות רבות אינם פעילות ברשת, אך האמת היא שאף אחת מסיבות אלו אינה מוצדקת. החל משנת 2020, עמותה שלא מקיימת פעילות ערה באינטרנט צפויה לאבד מומנטום ולפספס הרבה יתרונות מובהקים של המאה ה-21.

    מסיבה זו, כמנהלי עמותות, אתם חייבים לקדם פעילות רחבה ככל שניתן במרשתת. אך כדי להעניק לכם הבנה טובה יותר, אנו ננסה לענות במאמר זה על כמה שאלות:

    • מי מעניק ייעוץ דיגיטלי לעמותות?
    • למה עמותות צריכות ייעוץ דיגיטלי?
    • כמה עולה להתייעץ עם מומחה שיווק לעמותות?
    • מה יוצא לעמותה מייעוץ של מומחה דיגיטל?

    בואו נצא לדרך,

    מי מעניק ייעוץ דיגיטלי לעמותות?

    ייעוץ דיגיטלי לעמותות ניתן לרוב על ידי מומחי שיווק ברשת. הייעוץ כולל אבחון של יתרונות העמותה, זיהוי נקודות החוזקה של העמותה (בממד הרשת), הגדרת יעדים להשגה בפעילות באינטרנט, הגדרת שיטות פעולה להגשמת היעדים שהוגדרו.

    כלומר, היועץ חייב להיות בעל ניסיון בניהול פעילות דיגיטלית של עמותות ועליו להיות בעל הבנה נרחבת בכל הקשור למגזר השלישי.

    למה עמותות צריכות ייעוץ דיגיטלי?

    כמו שבעולם האמיתי עלינו להראות פעילות ועשיה מבורכת בכדי לזכות למימון ותרומות, כך בעולם המודרני, על עמותות הרוצות לזכות במימון ובתרומות לנהל נוכחות מרשימה ברשת. אבל, זה כלל לא פשוט לביצוע בפועל.

    כדי לקבל החלטות על אופן שיווק העמותה ועל השיטות בהם ניתן לקחת את העמותה קדימה במרחב המקוון, עמותות מתייעצות עם יועצים המתמחים בדיגיטל.

    יועץ דיגיטל מקצועי ידע לקחת את שם המותג של העמותה מנקודה בה העמותה לא אומרת דבר לאדם מן השורה לנקודה בה כולם מכירים את שם העמותה כמותג התנדבותי או כמותג שירותי ובכך העמותה זוכה ליותר מתנדבים, יותר הזדמנויות וכמובן יותר תרומות!

    כמה עולה להתייעץ עם מומחה דיגיטל?

    ובכן, טווח המחירים יכול לנוע ממאות שקלים בודדים לפגישת ייעוץ ועד אלפי שקלים רבים על תכנון אסטרטגי ארוך טווח. אבל, בחברות רבות יאפשרו לכם להגיע לפגישה אחד על אחד עם מומחה דיגיטל לעמותות גם ב-100% חינם!

    איך זה יכול להיות? למה שיועץ יעניק לנו שעות ייעוץ בחינם? ובכן, כמו כל דבר אחר בחיים זה לא בדיוק בחינם. ייעוץ דיגיטלי בחינם מוצע לרוב כאשר לעמותה יש זכאות למענק גוגל לעמותות ואו למקורות מימון אחרות אשר מאפשרות לה להשקיע סכומים ניכרים בשיווק העמותה ברשת מידי חודש.

    היועץ שמח להעניק ייעוץ בחינם לחלוטין מתוך תקווה לייצר קשר אישי עם מקבלי ההחלטות בעמותה ולגרום להם לעשות שימוש בשירותי השיווק שהוא מציע. אך חשוב לוודא מראש שאין כל התחייבות מעצם קיום פגישת הייעוץ בטרם קובעים פגישה בפועל.

    מה התוצאה של ייעוץ מומחה דיגיטל?

    כאשר מנהל עמותה אינו בקיא בעולם המקוון, קשה לו לקבל החלטות בכל הקשור להשקעה בשיווק באינטרנט ואו אין לו את הידע הנדרש בכדי לזכות בשלל הטבות אשר מוצעות בחינם לעמותות. לעומת זאת, יועץ דיגיטל המתמחה בעמותות ידע לזהות את כל ההטבות להן זוכות עמותות וכמובן המומחה ידע לקחת את העמותה צעד צעד עד להקמת כל הנכסים הדיגיטליים ומינופם לחיזוק איטי ומתמשך של העמותה במרחב המקוון.

    מאחר והפעילות של העמותה ברשת צפויה ללכת ולהשתפר, ללכת ולהתרחב, ההשפעה של ייעוץ מקצועי הנה דרמטית למדי. במקרים מסוימים, ראינו שייעוץ מקצועי הרים עמותה מנקודת שפל לנקודת שיא של כל הזמנים.

    מאחר וייעות ראשוני לרוב אינו עולה כסף, אין מה להתבלבל, השאירו פרטים והתייעצו איתנו, מקסימום איבדתם שעה או שתיים מהחיים. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן