fbpx

נפתח את המאמר ונשים את העובדות על השולחן. לרוב מוחלט של בעלי העסקים אין באמת זמן לכתוב תכנים לבלוג של האתר אינטרנט שלהם. ובכל זאת, לא מעט בעלי עסקים מנהלים בלוג פעיל ומתעדכן באתר האינטרנט שלהם וזאת בעיקר ממטרות של קידום אורגני. אם אתם מתלבטים האם ליצור תוכן חדש באתר על אף מגבלות הזמן שלכם ורוצים לדעת איזה אפקט יהיה לכך, המשיכו לקרוא מאמר זה.

יצירה וניהול של תוכן דיגיטלי לאתר

מאחר ואף אחד לא יוצר תוכן "סתם בשביל הכיף", צריכה להיות סיבה מספיק טובה בכדי שאתם תשקיעו זמן יקר משלכם או כסף על שירותים של חברת ניהול אתרים. ובכן, אכן יש סיבה מוצדקת להשקעה זו. בדיקות שנעשו על אלפי אתרים בכל העולם הוכיחו פעם אחר פעם שהאתרים שממוקמים בראש תוצאות החיפוש בכל הקטגוריות הן אתרים מתוחזקים ומנוהלים לעילה ואשר עולים בהם תכנים באופן קבוע.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אבל, רגע לפני שאתם יוצאים לדרך ומתחילים לייצר תוכן דיגיטלי לאתר, כדאי לדעת שיש גם כללים לכתיבת תוכן דיגיטלי ואלו הן:

    1. כתבו תוכן איכותי / אל תזלזלו באינטליגנציה של הלקוחות.
    2. כתבו תוכן רלוונטי / וודאו שהתוכן שאתם מציעים באמת עונה על צורך של לקוחות.
    3. כתבו תוכן עדכני / עדכנו את התכנים באתר לפי החוקים/העדכונים האחרונים בשוק.

    לשאלת רבים, לא, מאמרים זה לא כמו קישורים. ניתן ורצוי לכתוב כמה שיותר מאמרים חדשים מידי שבוע וחודש. אם אתם יכולים לייצר מאמר יומי שעונה על כל הכללים מעלה (עליהם נרחיב כעת) זה לגמרי שווה את המאמצים מבחינת קידום אורגני.

    שנעבור על הכללים?

    כתיבת תוכן איכותי לאתרי אינטרנט:

    תתפלאו אבל אין משמעות לכמות התוכן אלא לאיכות התוכן. כלומר, ניתן לכתוב מספר רב של מאמרים מידי חודש אך אף גולש לא ייכנס לאתר ויקרא אותן. למה? ובכן כי הערך שלהם נמוך מידי וגוגל מזהה את תגובות הגולשים על ידי בחינת ההתנהגות שלהם באתרים וכך מסיק גם מבלי לנתח את התוכן את משמעות התוכן עבור הקוראים. במילים אחרות, תוך זמן קצר המאמר יזוהה כלא איכותי ויידחק לאחור בתוצאות החיפוש.

    מאמר איכותי, הנו מאמר שלאחריו קורא התוכן אינו נדרש לבצע חיפוש נוסף בכדי לקבל תשובה לשאלותיו. מאמר איכותי הנו מאמר שקוראיו מקבלים מענה על השאילתה שלהם אך גם מידע רב נוסף שיעזור להם בקבלת ההחלטות לאחר מכן ותפקידנו לנסות להשיג את הרמה הגבוהה ביותר.

    כתיבת תוכן רלוונטי לאתרי אינטרנט:

    גם כאשר התוכן נכתב כמו שצריך, חשוב לוודא שהוא אכן רלוונטי לקוראים. בהמשך ישיר לאיכות התוכן, חשוב מאוד לוודא שאופן הכתיבה, סוגי ההתייחסות, הדוגמאות המוצעות, כולן מותאמות ורלוונטיות לקהלי היעד שהגיעו לאתר. כלומר, אם האתר פונה לקהל עסקי, יש לוודא שאתם מדברים במונחים עסקיים ומתוך ראיה עסקית בכדי לוודא שהמענה רלוונטי במאת האחוזים בכל מכלול התכנים שאתם מציעים.

    כתיבת תוכן עדכני לאתרי אינטרנט:

    התוכן שלכם איכותי? התוכן שלכם רלוונטי? מעולה, כעת עליכם לשמור על התוכן גם עדכני. יש לעדכן אחת לתקופה את התכנים באתר כך שהן יישארו בעלי ערך עדכני עבור הגולשים. אם מופיעים באתר תאריכים, יש לעדכנם (גוגל אוהב זאת מאוד!), אם יש ציטוטים מתוך חוקים ואו אירועים חדשותיים, יש לעדכנם לכאלו הרלוונטים והעדכניים יותר. כמו כן, יש לוודא שאם אתם מפנים את הגולשים שלכם לאתרים אחרים, שאתרים אלו עדיין מעניקים את השירותים המובטחים לגולשים ושאכן המענה נותר כשהיה.

    לסיכום,

    יצירת וניהול תוכן באתר בהחלט מבטיח קידום אורגני. את הקידום האורגני הטוב ביותר. כאשר אתם, הגולשים ומנועי החיפוש כולם נהנים מערך גבוה, התוצאות לא מאחרות לבוא והן נותרות טובות לאורך זמן רב. אם אתם רוצים לזכות בתוצאות הטובות ביותר, עליכם לשכור את שירותיהם של חברת ניהול אתרים (נשמח לעזור!) ולתת להם להוביל אתכם מבחינת תוכן וקידום אורגני להצלחה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן