fbpx

כל אתר אינטרנט דורש עבודות קידום אורגני וממומן. אם תרצו, מדובר במקבילה הוירטואלית של דמי שכירות/ארנונה מהעולם האמיתי. כלומר, לא די בהחזקת אתר אינטרנט אלא יש צורך בהשקעה כספית קבועה כדי להבטיח קבלת תוצאות מהאתר ולאורך זמן.

כמה זמן יעבור עד לקבלת תוצאות קידום?

התחרות באינטרנט עזה למדי. במרבית התחומים התחרות רק הולכת וגדלה עם הזמן מה שמחייב בעלי אתרים להשקיע משאבים רבים ככל האפשר בקידום אורגני וממומן כדי לתפוס נתח שוק ומרחק מהמתחרים הקטנים יותר, אבל כמה זמן לוקח לראות תוצאות? מתי ניתן לדעת שתהליך הקידום אכן מייצר תוצאות? סקירה קצרה בחלוקה לארבעה חלקים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • משך זמן קידום אורגני לאתרי תדמית.
    • משך זמן קידום ממומן לאתרי תדמית.
    • משך זמן קידום אורגני לאתרי מכירות.
    • משך זמן קידום ממומן לאתרי מכירות.

    בואו ננסה להעריך את פרקי הזמן הנדרשים לקידום האתר שלכם,

    כמה זמן לוקח לקדם אורגנית אתר תדמית?

    אתרי תדמית מטבען דלות בעמודים. יתרה מכך, אתרי תדמית מציעים לרוב שירותים אשר מוצעים על ידי מתחרים רבים. כלומר, אין לאתר שלכם עדיפות כלשהי על יתר האתרים ברשת. מה שהופך את תהליך הקידום האורגני לקשה למדי.

    אבל, בפעולות נכונות ועל בסיס אסטרטגיה נכונה, ניתן לקדם אתרי תדמית בצורה אורגנית תוך טווח זמן של בין שישה חודשים לשנה. אבל, ויש אבל! ישנם תחומים כדוגמת ביטוח בהם יש קושי כה משמעותי לקדם אתר שטווחי הזמן כפולים ואף משולשים.

    כמה זמן לוקח לקדם ממומן אתר תדמית?

    קל למדי לקדם אתר תדמית בעזרת פרסום ממומן. זאת על ידי פלטפורמות כדוגמת גוגל אדס, פייסבוק אדס ושירותי תוכן כדוגמת טאבולה ואווטבריין. בעזרת תקציב נאה לפרסום ממומן, ניתן להגיע לתוצאות מרשימות בתוך פרק זמן קצר מאוד.

    אך יש לזכור שיש הבדל בין השגת תוצאות אך גרירת הפסדים לבין השגת תוצאות וגריפת רווחים נאים לעסק. כלומר, יש להפריד בין תוצאות ראשוניות ובין תוצאות אופטימליות. טווח זמן סביר לקמפיין יעיל ינוע לרוב על פני חודש עד חודשיים.

    כמה זמן לוקח לקדם אורגנית אתר מכירות?

    אמנם תלוי באיזה זירת מכירות אתם עוסקים, אבל קל יותר לקדם אתר מכירות וזאת מאחר ויש ריבוי של עמודים אשר מאפשרים לנו לתת לגוגל את הניווט ולקבוע עבורנו אילו מוצרים ימכרו ואילו לא. אך, אנו כמובן נמכור ונמכור הרבה במידה ונלמד להבין את הדרישות של מנועי החיפוש.

    בחנויות אינטרנטיות ניתן לראות תוצאות בתוך חודשיים עד שלושה בלבד וזאת מאחר ואנו מעלים מספר רב של מוצרים, קטגוריות, תגיות, עמודים, פוסטים ועוד..

    רגע לפני שאתם רושמים בפניכם נתון זה, אנו ממליצים לכם להתקשר אלינו כדי לברר כמה זמן ייקח לכם להגיע לתוצאות לפי מידת פעילות. (אנו כחברת ניהול אתרים, נדע להעריך זאת עבורכם)

    כמה זמן לוקח לקדם ממומן אתר מכירות?

    אין דבר כיף יותר מתקדם אתר מכירות און ליין. מאחר ויש מספר רב של מוצרים וניתן לקדם שפע של שיתופי פעולה עם גורמים אחרים ברשת, קל להשיג תוצאות במהירות גבוהה למדי. בשימוש נכון של תקציבי פרסום ושיתופי פעולה, התוצאות ממהרות לבוא.

    ניתן להשיג תוצאות בתוך שבועיים עד חודש מתחילת פעילות במידה והאתר מבוסס קוד פתוח ומאפשר הטמעת כלים מתקדמים המאפשרים שימוש בפרסומות מכירה ושיתופי פעולה עם אתרי קופונים והשוואות מחירים כך שהתנועה המדויקת לאתר מתחילה להניב תוצאות כמעט מיד.

    לסיכום,

    כפי שניתן להבין, יש הבדל בין קידום אורגני ובין קידום ממומן וכמובן בין אתרי מכירות ואחרי תדמית. כדאי מאוד לקחת נתונים אלו שהוצגו במאמר זה בערבון מוגבל מאחר וכל נישה לתחום פעילות צפויה להיות שונה מהאחרים. פנו אלינו לקבלת הערכה מדויקת והערכת עלויות להשגת מכירות ראשונות ברשת. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן