fbpx

אחת השאלות שחוזרות על עצמן בכל פעם בהקשר של ניהול אתרי אינטרנט ואו קידום אתרי אינטרנט הנו כמה זמן מומלץ להשקיע מידי חודש בניהול האתר במידה ואתה לראות תוצאות אופטימליות.

כמה שעות כדאי להשקיע בניהול האתר?

יש את האמרה מוכרת:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    זה לא הכמות, אלא האיכות!

    בהקשר לשאלה זו מעלה, בהחלט ניתן להשתמש בה בהצלחה. אך הנושא מעט יותר מורכב ומחייב התייחסות מורחבת ונעשה זאת כעת,

    ככלל יש שני סוגי ניהול אתרים ומשך ניהולם שונה למדי:

    • ניהול אתר תדמית – החל מ-12 שעות לחודש.
    • ניהול אתר מכירות – החל מ-36 שעות לחודש.

    באתר תדמיתי יש להשקיע בעריכת תוכן, תחזוקה שוטפת וכמובן בקידום האורגני והממומן ולא ניתן לבצע פעולות אלו יחד כאשר משקיעים פחות מ-3 שעות שבועיות מאחר ויש לחשב מאמר שבועי, אופטימיזציה, שיתופי פעולה ועוד..

    באתר מכירות מצד שני, יש לבצע הרבה יותר תהליכים כאשר עלינו להקים מוצרים חדשים, לעדכן את הקיימים, להציע מבצעים חדשים ולבצע אחרי כל זאת קידום אורגני וקידום ממומן מסוגים אחרים לגמרי (גוגל מרצ'נט סנטר, פייסבוק קטלוג וממשוקים לזאפ ואתרים נוספים).

    האם יש הבדל בין סוגי מנהלי אתרים?

    בהחלט. הזמן המוצג מעלה מתייחס לעבודתו של איש מקצוע בעל ניסיון שמבצע תהליכים אלו על בסיס יומי למחייתו. כאשר בעל אתר או חנות מעוניין לנהל את האתר עצמאית, ייתכן מאוד והוא יתקשה לבצע את העבודות בכוחות עצמו ומכך שיידרש לו זמן כפול ואף משולש משל איש מקצוע.

    האם זה משתלם לנהל אתר עצמאית? לא ממש. בעל האתר הנו לרוב איש מקצוע ואו איש שיווק מקצועי מאוד בתחום עיסוקו ולכן זמנו שווה הרבה יותר היכן שהוא מבין ומתמקצע. לכן, עדיף לבעלי אתרים לייצא את ניהול האתר אינטרנט שלהם לידי חברת ניהול אתרים כדוגמתנו ובכך לפנות זמן יקר מאוד לעיסוקים מכניסים יותר.

    לסיכום,

    בין אם יש לכם אתר אינטרנט תדמיתי ובין אם יש לכם אתר אינטרנט מכירתי, ככל הנראה שעדיף לכם לשלם את הסכום הרצוי על ידי חברות ניהול האתרים על פני עיסוק עצמאי בכך בכוחות עצמכם. במידה ואתם רוצים לבחון את מידת הכדאיות עבור העסק שלכם, הרגישו חופשיים לפנות אלינו להתייעצות ללא עלות וללא התחייבות ונשמח לעזור!

    בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן