fbpx

אתרי אינטרנט יש הרבה, אתרי אינטרנט עם תוכן רלוונטי ובעל ערך, כמעט ואין!. זאת בעיקר מאחר ויצירת תוכן דורש שילוב ייחודי בין ידע מקצועי ויכולות כתיבה. בפועל, מרבית אנשי המקצוע מעולים בעשייתם אך גרועים בכתיבה על כך. שירותי כתיבת בלוג מקצועי עבור עסקים עונה על צורך ייחודי זה ועל כך במאמר זה.

כתיבת בלוג עבור אתרי אינטרנט עסקיים

אתרי אינטרנט נחלקים לרוב לשני חלקים. החלק הראשון הנו חלון ראווה לשירותי העסק ומיוצג בדפי האתר. החלק השני הנו אסור התוכן החופשי שמוכר לרוב כ"בלוג" ואו כ"מאמרים" ובו ניתן לפרסם תוכן רב בהקשר ישיר ואו עקיף לשירותי העסק. לבלוג בעל תוכן מקצועי יש ערך אדיר לשיווק של העסק באינטרנט.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מאמר זה נחלק לשניים:

    1. למה כדאי לנהל בלוג באתר האינטרנט של העסק?
    2. איך חברת ניהול יכולה לנהל בלוג מקצועי עבורכם?

    אם אתם קוראים מאמר זה, קרוב לוודאי שאתם יודעים למה כדאי לנהל בלוג באתר 🙂

    האפשרות הראשונה היא, שחיפשתם שירותי ניהול אתרים ואו שירותי ניהול בלוג והגעתם למאמר זה דרך חיפוש בגוגל. אפשרות נוספת היא שהגעתם למאמר זה במקרה ובכלל בחיפוש אחר משהו אחר. אך, עצם זה שאתם ממשיכים לקרוא ומשתכנעים בכך ששירות זה חיוני מראה עד כמה ההשפעה של בלוג מקצועי גדולה על קהלי יעד פוטנציאליים לעסק שלכם.

    מה שמביא אותנו לשאלה הבאה,

    איך יכול להיות שחברת ניהול תנהל בלוג מקצועי?

    אתם אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, לכם יש זכות לכתוב על תחום עיסוקכם ולחברת ניהול שאינה מבינה דבר במקצוע שלכם אין יכולת לעשות זאת עבורכם? אז זהו שלא! כדי לנהל בלוג מקצועי בכל תחום, אין כל צורך בידע מקדים בתחום עיסוקכם. במקום זאת, יש צורך בהקשבה לצורכי הלקוחות (הלקוח, לא איש המקצוע..) ולהבין מה הם מצפים לקבל מכם ואז לתכנן מאמרים מבוססים מחקר מילות מפתח וזהו כמובן נושא למאמר אחר.

    אז איך זה עובד? ובכן להלן שלבי כתיבת מאמר בבלוג מקצועי:

    1. בירור נושאי עניין בקרב קהלי היעד של העסק.
    2. מחקר אופן חיפוש נושאי עניין אלו בכלים שונים.
    3. איתור מאמרים בנושאים אלו ברחבי הרשת (מתחרים).
    4. יצירת מאמר המבוסס על שילוב כל המידע הרלוונטי ברשת.
    5. שליחת המאמר לאישור בעל העסק.

    כפי שניתן להבין, כותב המאמרים לבלוג המקצועי של העסק כלל אינו מבין איך ומה אתם עושים. אך, בעזרת מידע, ויש הרבה מכל נושא ברשת, ביכולתו להרכיב עבורכם מאמר המשלב את כל המידע החיוני מכל רחבי הרשת עם מענה טוב בהרבה משל כל יתר המתחרים.

    בצורה זו, צוותי התוכן בחברתנו כותבים מאמרים מקצועיים עבור סוכנויות ביטוח, רואי חשבון, משרדי תיווך והשקעות, מנתחים פלסטיים, מתחמי ספורט ופנאי ועוד שלל נושאים אחרים בהם הם אינם עוסקים ובהם הם אינם מתמחים. כאשר כל מאמר זוכה לבדיק המקדימה על ידי בעל העסק שנותן את אישורו לתוכן וברכתו לפרסום המאמר בבלוג.

    השתכנעתם? סבבה. בטח תרצו לדעת כמה זה עולה..

    כמה עולה כתיבת בלוג לעסקים?

    אנו לא יודעים מה חברות אחרות מציעות אך כתיבת בלוג לאתרים אינו מוצר שמוצע כיחידה בודדת. ב- WEmanage. אנו כחברה דוגלים במתן פתרון הוליסטי מקיף ללקוחות החברה. כלומר, במסגרת שירותי ניהול אתרים, אנו מציעים מכלול רחב של כל מגוון השירותים הנדרשים לאתרי אינטרנט כחבילה משלובת בעלות של החל מ-1,800 ש"ח + מע"מ.

    במסגרת שירותי ניהול אתרים, אנו מציעים מאמר שבועי לבלוג החברה. כלומר כ-50 מאמרים בשנה. זהו סך מאמרים גבוהה למדי עבור אתרי אינטרנט והופך את האתר שלכם לבעל ערך גבוהה במיוחד עם זמן. המשמעות היא קידום אורגני מבוסס תוכן שהנו סוג הקידום הטוב ביותר שניתן לבקש!

    לסיכום,

    איך היה המאמר? לא רע, נכון.. אתם מוזמנים להתייעץ איתנו אודות איך לנהל את הבלוג באתר האינטרנט שלכם (בחינם!) ואו לבקש מאיתנו לעשות זאת עבורכם. בכל מקרה, תודה שהייתם איתנו עד כה, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא מאמרים נוספים , צוות השיווק.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן