fbpx

כותבים תוכן לאתר האינטרנט שלכם? רוצים להבטיח שתוכן זה יוצג נכונה לגולשים ברשת ושמנועי החיפוש יקדמו את התוכן שלכם על פני התוכן של המתחרים? ובכן, כדי להשיג יעדים בעזרת תוכן באתר, עליכם לפעול לפי שלושה כללי ברזל עליהם נסביר ונרחיב במאמר זה.

כתיבת תוכן לאתרים – כללי ברזל

בכל יום, עולים לרשת מאות ואף אלפי מאמרים חדשים בתחום בו אתם עוסקים. אז מי מבטיח לכם שמנועי החיפוש יתעדפו את האתר שלכם על פני יתר האתרים ברשת? אף אחד. אך, ניתן בהחלט לכתוב תוכן איכותי לאתר שיבטיח סיכויים גדולים משמעותית להצלחה. איך עושים זאת, לפי שלושת כללי הברזל הבאים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. כתבו תוכן איכותי לאתר!
    2. כתבו תוכן עדכני לאתר!
    3. כתבו תוכן רלוונטי לאתר!

    אבל מה כללים אלו אומרים? נסביר כעת:

    כתיבת תוכן איכותי לאתרים:

    אל תזלזלו בלקוחות שלכם. כתיבה של טיפים חסרי משמעות, כתיבה של תוכן קצר ולא מושקע, כתיבה של תוכן בעל ערך נמוך – לא יביאו לידי תוצאות. הגולשים ברשת מצפים לקבל תמורה לזמנם. לכן, כאשר הם מחפשים נושא כלשהו, הם מצפים לקבל מענה מדויק ומושקע שיענה על כל שאלותיהם ואף יתייחס לדברים שהם כלל לא חשבו שקשורים לדבר אך הן בעלי ערך נלווה לחיפושם.

    תוכן איכותי נמדד בפרמטרים הבאים:

    • האם התוכן ארוך ומושקע?
    • האם התוכן עונה על החיפוש?
    • האם התוכן נוח ונעים לקריאה?

    כאשר אתם חושבים על הלקוחות שלכם, ביכולתכם להבין את הנושאים שבאמת מעניינים אותם וכאנשי מקצוע לענות עליהם כך שהלקוחות שלכם יקבלו מענה על שאלותיהם ויראו בכם כאנשי מקצוע שעמם הם ירצו להתקשר ולעבוד. אך מלבד התוכן, חשוב שתשימו דגש על שפת הכתיבה, נוחות הכתיבה, חלוקה לפסקאות נוחות ושימוש בכותרות משנה ככל שנדרש.

    כתיבת תוכן עדכני לאתרים:

    כתבתם תוכן איכותי לאתר, זה נפלא! אבל, זה לצערנו עוד לא מספיק. רבים כותבים תוכן איכותי ואף אחד לא מבטיח שהתוכן האיכותי שלכם טוב יותר לתוכן האיכותי של הכותבים האחרים. כדי לעלות דרגה נוספת מעל יתר הכותבים יש להשקיע בכתיבה הכוללת פרמטרים עדכניים לאתר:

    • כתבו אודות נושאים חדשים ועדכניים. 
    • השתמשו בביטויים ובתאריכים עדכניים.
    • נהלו שיח עם הגולשים כדי לעדכן את האתר.

    כאשר התוכן אינו רק איכותי אלא גם עדכני. הרי שיש לכם ערך שמזוהה על ידי מנועי החיפוש. כך לדוגמה, שימוש בתאריכים עתידיים, בטכנולוגיות עדכניות ועם תיאורים/ציטוטים של דמויות אשר מוכרות לציבור, כל אלו הן אינדיקציה לכך שהגולשים מקבלים ערך גבוהה יותר ולכן כמובן שהתוכן שלכם יעלה מעל תוצאות המתחרים.

    כתיבת תוכן רלוונטי לאתרים:

    מעבר לאיכות התוכן ומידת העדכון שלו, יש צורך בשימת דגש למידת הרלוונטיות של התוכן לגולשים. כלומר, עלינו לנסות ולהבין אילו ערכים נוספים אנו יכולים להעניק לגולשים כדי להפוך את התוכן שלנו לרלוונטי יותר בתוצאות החיפוש. להלן דוגמאות לתוכן רלוונטי נלווה:

    • הוספת קישורים למקורות נוספים.
    • ציטוט והרחבה אודות נושאים קשורים.
    • סיוע לגולשים בעזרת תכנים משודרגים.

    הגולשים נהנים לקרוא מידע אודות נושא שמעניין אותם. אך הם היו רוצים להיחשף למידע נוסף שאולי יעניין אותם ואף לקבל אסמכתאות לטענות שהועלו בתוכן ממקורות אמינים ומוכרים כדוגמת וויקיפדיה ואו ידיעות חדשותיות מגופים מוכרים. כך, הם יודעים שהתוכן שהם קראו נכון ומדויק עבורם.

    לסיכום,

    כתיבת תוכן לאתרים מורכבת ממגוון רחב של פרמטרים. מעבר לכל המוצג ונאמר במאמר זה, חשוב לכתוב את התוכן בצורה שתתאים לקידום אורגני במנועי חיפוש (איך כותבים תוכן לאתר). רוצים שאנו נעשה זאת עבורכם? מעוניינים שאיש מקצוע יכתוב עבורכם תוכן לאתר? פנו אלינו ובקשו את השירות: "ניהול אתרים". בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן