fbpx

אם אתם קוראים מאמר זה, רוב הסיכויים שיש לכם ידע כלשהו בניהול האתר אינטרנט שלכם. סביר להניח שאתם גם עושים עבודה לא רעה בכך (אין איש שיווק טוב יותר מבעל העסק בכבודו ובעצמו!) אך אנו יודעים שני דברים נוספים. האחד, שהזמן שלכם מוגבל ויכול להיות מנוצל טוב יותר. השני, שלמרות העבודה הקשה שלכם, לעתים אתם נתקלים במשימה שאתם פשוט לא יודעים לעשות.

עבור בעלי עסקים שכמותכם, יש שירות ייחודי עליו נרחיב כעת,

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ליווי בעלי אתרים בניהול השוטף

    לא פשוט להיות מנהל אתר אינטרנט ובעל עסק במקביל. מצד אחד, כבעלי עסקים, אתם יודעים בדיוק מה הלקוחות שלכם שואלים ואיך לענות על כל שאלה ושאלה באשר היא וטוב יותר מכולם, אך מצד שני עליכם לנהל את הזמן בצורה נכונה בין השיווק (והאתר נכלל בו) ובין התפעול השוטף של העסק והשירות לקוחות מידי יום.

    ככזה, גם אם יש לכם ידע טכנולוגי עשיר ויכולת למידה עצמאית דרך האינטרנט, ייתכן מאוד שלא תרצו לבצע כל פעולה באתר. כלומר, יתכן ותיבחרו לנהל את התוכן באתר אך לוותר על כלל הפעולות הטכניות שנדרשות כדי שהאתר ימשיך לתפקד בצורה מוצלחת ובטוחה ואו פיתוחים חדשים שיהפכו את הגלישה באתר לנוחה ונעימה יותר.

    במקום להעביר את מלוא האחריות לגורם זר אשר לא יעמוד בקצב שלכם, ביכולתכם לשלב כוחות עם איש מקצוע שיעניק לכם ליווי וישלים אתכם היכן שאתם פשוט לא מתמצאים ואו לא רוצים להתעסק בו. כך, אתם יכולים להוביל שוק ולנצח את יתר המתחרים הישירים והעקיפים.

    אבל בואו נדבר תכלס, כמה עולה שירות ליווי לבעלי אתרים?

    האם כדאי לשכור שירותי ליווי לאתר?

    לא בטוח. שירות זה מתאים לפלח אוכלוסייה מצומצם למדי של אנשי עסקים שאוהבים להיות עם הידיים על ההגה ואשר יודעים לבצע את מרבית הפעולות אך רוצים סיוע ואולי אפילו הדרכה בפעולות שהם פשוט לא יודעים לעשות. בפועל, שירות זה אינו זול ועולה בדומה לשירותי ניהול אתרים (1,500 ש"ח ומעלה) ולכן לרוב עדיף לבקש שירותי ניהול אתרים אשר כוללים את כל האמור אך הרבה מעבר וזאת אפילו אם אתם לא מנצלים את מלוא השירותים אלא רק את מה שנדרש לכם.

    אז מחיר יש לנו, אבל מה בדיוק נכלל בשירותי ליווי לבעלי אתרים?

    שירותי ניהול/ליווי לבעלי אתרים כוללים את המרכיבים הבאים:

    • ייעוץ מקצועי לבעל האתר.
    • ייעוץ שיווקי לבעל האתר.
    • תמיכה טלפונית לבעל האתר.
    • תמיכה מקצועית לבעל האתר.
    • סיוע ביצירת שיתופי פעולה בין אתרים.
    • ועוד..

    בעזרת שירותי ליווי, בעל האתר אינו צריך לנחש ואו לשבור את הראש לכל בעיה ובעיה. ביכולתו להרים טלפון/מייל/וואטסאפ/טלגרם למנהל האתר המלווה אותו ולקבל מענה מקצועי בטיפול בבעיה ואו בהדרכה מרחוק לאופן בו פותרים את הבעיה כך שיהיה לבעל האתר הידע לטפל עצמאית באתר בכל מקרה שיבוא גם בעתיד.

    לסיכום,

    שירותי ליווי לבעלי אתרים אינו שירות נפוץ. ישנם יועצים עסקיים לבעלי אתרים אך מעטים הם היועצים המקצועיים שמעניקים הכוונה וייעוץ באופן שוטף לבעלי האתרים. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולהתייעץ בנושא זה ואו בכל נושא אחר – ללא עלות 😉

    בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן