fbpx

חברות שיווק מתרחקות ככל שהן יכולות מניהול תקציבי מענק גוגל לעמותות. הן עושות זאת בעיקר מאחר ומדובר בסוג קמפיינים שאינו כלכלי במיוחד. איך זה יכול להיות? למה זה כל כך קשה? על שאלות אלו ואחרות ננסה לענות במאמר תמציתי זה.

ניהול תקציבי מענק גוגל לעמותות

גוגל מעניקה 10,000$ מתנה מידי חודש לעמותות העומדות בקריטריונים בסיסיים למדי. תהליך הגשת הבקשה לקבלת זכאות למענק גוגל לעמותות אינו ארוך מידי ועמותות רבות אכן זוכות לכך. אבל, שוד ושבר, לאחר קבלת המענק מתברר שהקמפיין שהקמנו פשוט לא מתרומם. השאלה הגדולה, מה עושים?!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ובכן, זה שאלה גדולה עליה ננסה לענות על ידי בחינת מבנה הקמפיין שלכם וזיהוי בעיות פוטנציאליות:

    • מיקוד בקמפיין – ישראלי או בינלאומי.
    • שפת הקמפיין – עברית או אנגלית.
    • תקציב בקמפיין – מיצוי פוטנציאל התקציב.
    • רוחב יריעה – מספר ביטויי מפתח.
    • איכות מודעה – מידת התאמה לביטויים.

    סינית? כן. אנחנו יודעים. נסביר מעט,

    קמפיינים של גוגל לעמותות מוצגות בצורה שונה מהקמפיינים של גוגל אדס בתשלום. מודעות גוגל לעמותות מופיעות מתחת למודעות גוגל בתשלום. כמו כן, מודעות גוגל לעמותות מופיעות בביטויים בהם יש נפח חיפושים משמעותי בלבד.

    כדי להבטיח ניצול תקציב מקסימילי מתוך 10,000$ שהעמותה קיבלה, יש להקפיד על המרכיבים שהוצגו מעלה,

    מומלץ לא להגביל את הקמפיין למדינה, עיר או כל פרמטר אחר שיכול להגביל חשיפות. כמו כן, מומלץ לא להגביל את השפות לשפה אחת בלבד. לאחר שהרחבנו את פוטנציאל החשיפה למקסימום האפשרי, עלינו לאפשר לקמפיין להתרומם לפי השלבים הבאים:

    1. אנו נגדיר תקציב של 330$ ליום לכל הקמפיינים שהקמנו (לא להתקמצן).
    2. אנו נזין את הקמפיין עם כמה שיותר ביטויי מפתח בתצורה רחבה.
    3. אנו נוודא שיש התאמה בין הביטויים לבין מילות המפתח הרבות.

    כחלק מהניסיון שלנו, נוכל לספר שקמפיינים של גוגל לעמותות הפונות לקהל הבינלאומי (בשפה האנגלית) מאפשרים ניצול מיטבי של התקציב בעוד קמפיין של גוגל לעמותות הפונות לקהל ישראלי בעברית לא נוטות להגיע לניצול רב מידי מהתקציב.

    האם יש סוד לניצול מקסימלי של התקציב?

    טוב, אין בדיוק מתכון מנצח לניצול תקציב של מענק גוגל לעמותות. אבל כן, יש דרך לגרום לכך שהקמפיינים יתפסו תאוצה וזה כמובן על ידי יצירת תוכן איכותי באתר האינטרנט שישמש כבסיס למספר רב של קמפיינים (כל תוכן, זוכה לקמפיין משלו..)

    אם אתם רוצים לראות את הקמפיינים שלכם ממריאים, עליכם לייצר ערך שאפשר לקדם. ככל שיהיה לכם יותר תכנים מתאימים באתר, כך ניתן יהיה לקדם יותר ביטויי מפתח וזה כמובן מביא לתוצאה ישירה – זינוק בקמפיין ובתוצאותיו.

    לסיכום,

    אם אתם זכאים למענק גוגל לעמותות ואינכם מצליחים להפיק ממנה ערך רב, יש מה לעשות בעניין. תפנו אלינו להתייעצות ואו לשכור את שירותינו. נשמח לעמוד לרשותכם 😉

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן