fbpx

מחקרים מראים שמשתמש ממוצע במכשיר הסלולרי רואה אלפי! פוסטים ביום. כן, קראתם נכון, בגליליה בפיד שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם אתם נחשפים לכמויות עצומות של מידע מבלי לשים לב לכך. לכן, כבעלי עסקים עליכם להתבלט בפיד של המשתמש כדי שישים לב דווקא לעמוד העסקי ולפוסטים שלכם!

כדי לעשות זאת, צריך מנהל עמודי סושיאל שיודע להטמיע גם מיתוג לדפים העסקיים,

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מיתוג דפים עסקיים ברשתות חברתיות

    מנהלי עמודים עסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם עובדים קשה מאוד כדי להניע קהלים לעמודים העסקיים. בחלק מהמקרים הם מצליחים יותר, באחרים פחות. ההצלחה ברשתות חברתיות תלויה במידה רבה בשני פרמטרים עיקריים:

    1. המוצר אותו הם נדרשים לשווק.
    2. מידת השיתוף פעולה של הלקוח.

    כאשר המוצר ויזואלי ומרשים (אופנה/תכשיטים/אוכל) מנהל העמוד העסקי יצליח לקדם את העמוד די בקלות. כאשר מדובר בשירות או במוצר לא מרשים (ביטוח/נדל"ן/עריכת דין) מנהל העמוד העסקי יכול לקדם את העמוד העסקי אבל עליו יהיה לעבוד הרבה יותר קשה בכך.

    כמו כן, כאשר הלקוח משתף פעולה ומיידע את מנהל העמוד העסקי אודות אירועים חשובים, מעביר תמונות מפעילות בשטח ואו כל מידע שימושי אחר, ניתן להשיג תוצאות מעולות. כאשר הלקוח לא משתף פעולה, מנהל העמוד יעשה עבודתו אך ייאלץ להתבסס על מאגרי תמונות ומידע חלקי בלבד וזה ניכר ללקוחות של העסק והתוצאות מעט פחות טובות..

    עד כאן הקדמה, לאחר שהבנו את נקודת המוצא של עמודים ברשתות חברתיות, ניתן לעבור לתכלס,

    כדי לקדם נוכחות וחשיפה של עמודים עסקיים, רצוי לבצע מיתוג לעמוד העסקי. מיתוג עמוד פייסבוק או אינסטגרם כולל כמה רכיבים ועליהם נרחיב כעת,

    איך ממתגים עמוד עסקי בפייסבוק ובאינסטגרם?

    כאשר מדברים על עמוד עסקי, עלינו להבין שהעמוד שלנו מורכב מהחלקים הבאים:

    1. תמונת פרופיל ובאנר ראשי של העמוד.
    2. פוסטים/סטוריז המפורסמים בעמוד.
    3. שפה טקסטואלית בתוכן העמוד והפוסטים.

    לכן, גם כאשר אנו ממתגים פעילות עסקית ברשתות חברתיות עלינו לתכנן אסטרטגיה מותאמת לחלקים אלו.

    תהליך המיתוג עצמו נחלק למספר שלבים עיקריים:

    1. אפיון קהלי היעד של העסק ברשתות החברתיות.
    2. תכנון שפה אחידה לתוכן ועיצוב החלקים בעמוד.
    3. הכנת רכיבי עיצוב קבועים לשילוב בניהול השוטף.

    כעת להסבר אודות תהליך המיתוג,

    בשלב ראשון אנו נאפיין את קהלי היעד של העמוד. נשאל את עצמנו, למי בדיוק אנו פונים בעזרת העמוד העסקי? האם זה גברים או נשים? האם זה רווקים או נשואים? האם זה צעירים או מבוגרים? ועוד מגוון שאלות נוספות שיעזרו לנו להתכונן לשלבי המיתוג הבאים אך גם לכל קמפיין עתידי שננהל בפייסבוק ובאינסטגרם.

    בשלב שני אנו נבחר שפה בה אנו כותבים ומעצבים את העמוד העסקי והפוסטים בו. כך לדוגמה, אנו יכולים לבחור את הצבעים של המותג (מומלץ לבחור בצבעים בולטים לעין) את השפה בה נכתוב את הפוסטים (מיקרו קופי ופורמט תוכן קבוע) וכמובן שנכין את המסרים שאנו רוצים להעביר דרך העמוד העסקי באופן ישיר ובתת מודע.

    בשלב השלישי אנו מכינים מכוון רכיבי גרפיקה אשר ישמשו אותנו באופן שוטף לאורך חיי ניהול העמוד העסקי. כך לדוגמה, אנו נכין מסגרת לתמונות, שכבת הלבשה עם מזהי המותג שיוטמע על גבי כל תמונה העולה לעמוד (פסים/עיגולים/קווים/לוגו..). בעזרת רכיבי מדיה אלו, אנו יוצרים קשר בין פוסט אחד למשנהו ובין הפוסט לעמוד העסקי – זיהוי מידי באלפית השניה כפוסט של המותג.

    איך מיתוג עמוד עסקי בא לידי ביטוי?

    מכירים את זה שאתם נחשפים לצבע האדום של חברת קוקה קולה ומזהים אותה מיד? רואים את צבעי הכחול והצהוב וחושבים על איקאה? אז לא. לא תהיו מוכרים כמוהם בציבור, אך לגמרי תזוהו בצורה דומה בידי קהל העוקבים שלכם.

    המשמעות של זיהוי המותג במהירות על ידי העוקבים הנו בראש ובראשונה בכך שהעוקבים אחריכם אכן יגלו עניין במה שיש לכם לשתף ויווצר מעורבות גבוהה בפרסומים של העסק. אך מעבר לכך, היתרון המשמעותי ביותר במיתוג נכון הנו בכך שניתן להעביר מסרים גם במעט מילים ובהצלחה רבה!

    לסיכום,

    משלמים זה זמן רב על ניהול עמוד פייסבוק או על ניהול עמוד אינסטגרם והתוצאות לא משהו? מיתוג יעזור לכם לקחת את הפעילות החברתית לרמה גבוהה בהרבה ממה שהכרתם עד היום. אך, יש לקחת בחשבון שתהליך מיתוג לפייסבוק ולאינסטגרם עולה לא מעט ודורש התמחות ייחודית בכך מצד איש המקצוע.

    אם יש לכם צורך במיתוג מחדש של העמוד אינסטגרם עסקי או העמוד פייסבוק עסקי שלכם, הרגישו חופשיים להשאיר פרטים ולהתייעץ עמנו ואו לשכור את שירותינו. ההתייעצות ללא עלות וללא התחייבות – אז למה אתם מחכים? בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן