fbpx

רבים שואלים אותנו כמה זמן ייקח מרגע העלאת האתר לאוויר ועד שיראו מכירות ראשונות בפועל?! זו שאלה שקשה לענות עליה בתשובה חד משמעית ויש לחלק את התשובה לסוגי תנועה וסוגי המוצרים הנמכרים באתר.

זמן עד מכירות באינטרנט

כולם רוצים נתח מעוגת המכירות המקוונות שנמצא בצמיחה מטאורית בשנים האחרונות. חלק קטן מעוגה גדולה יכול להזניק את העסק קדימה ולהבטיח המשך צמיחה גם לעסקים מקומיים שכבר ראו את תקרת הזכוכית מעליהם.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אבל, בין הפעולות הנדרשות לפיתוח האתר והעלאת המוצרים הראשונים לחנות ועד למכירה הראשונה יכול לקחת זמן רב וזאת מאחר ולא תמיד מכירים וסומכים על האתר עם פרטי האשראי וכ"ו..

    כאשר רוצים להעריך כמה זמן יידרש לאתר להתחיל למכור, עלינו להכיר את מאפייני החנות, מאמצי השיווק וכמובן גם להתייחס למידת התחרות בנישה בה החנות נדרשת לפעול.

    הערכת זמן לפי סוג מוצרי החנות:

    ישנם מוצרים שקל למדי למכור ברשת, אחרים מאוד קשה. כך לדוגמה, מכירת מוצרים חזותיים כדוגמת בגדים, גאדג'טים, צעצועים ועוד.. קל למדי למכור און ליין מאחר ומה שרואים זה מה שמקבלים. לעומת זאת, רהיטים, מוצרי חשמל, תכשיטים ועוד.. לעתים יכול להיות מורכב למדי למכור וזאת כי ההוצאה גדולה והחשש ממוצא לקוי גדול באופן יחסי.

    מוצרים הקלים למכירה, לעתים ניתן למכור באופן מידי הישר עם העלאת החנות לאוויר (בהתאם למאמצי השיווק). מוצרים הקשים למכירה יכולים להימכר רק לאחר צבירת וותק חרמון מצד הגולשים ויש להיות סבלניים ולחכות לפעמים גם שנה..

    הערכת זמן לפי מידת תחרותיות ברשת:

    ישנם תחומים בהם מספר רב של אתרים מוכרים מוצרים דומים ומכך שיש תחרות גדולה על לבם של הגולשים. בתחומים אלו, עלויות השיווק גבוהות למדי והיכולת לקדם אתר אורגנית דורשת זמן והשקעה רבה.

    במידה ואתם מעוניינים למכור בזירה תחרותית, כדאי לקחת בחשבון המתנה של כחצי שנה בממוצע עד שמתחילים לראות כניסת הזמנות. לעומת זאת, בתחומים בעלי תחרות דלה ניתן למכור גם תוך חודשים ספורים בהתאם לסוגי המוצרים, מחירם ומאמצי השיווק שהפעלתם.

    הערכת זמן לפי פעולות השיווק באינטרנט:

    יש מספר ערוצי שיווק ברשת,

    השיטה הטובה ביותר הנה קידום אורגני אך היא דורשת השקעה גדולה ותוצאות רק לאחר כחצי שנה של פעילות. בעזרת קידום מסוג זה, רואים תוצאות טובות יותר ולאורך זמן אך כמובן שיש צורך בהמון סבלנות

    השיטה הפחות טובה הנה לפרסם את האתר בכסף על ידי שימוש במגוון כלי פרסום של גוגל ופייסבוק כדי להניע תנועה לאתר באופן מידי וללא כל המתנה. בשיטה זו, לא צריך לחכות וניתן לראות תוצאות במהירות רבה אך העלויות שבפרסום לעתים קרובות הופכות את המכירות בפועל להפסדיות.

    כך, שכדאי לשלב בין קידום אורגני וקידום ממומן. להשקיע כסף לתוצאות מיידיות את במקביל להשקיע כסף על תוצאות עתידיות שיאפשרו לעסק לעבור למאזן חיובי ברשת תוך חודשים מספר בהתאמה למידת התחרותיות.

    אז כמה זמן ייקח לאתר שלי למכור?

    כפי שאולי הבנתם, זה לא שחור ולבן. לפעמים אנו מופתעים לטובה מאתרים שאנו מנהלים ומוכרים בהיקפים גדולים תוך זמן קצר וזאת ללא כל הגיון מידי. לעומת זאת, ישנם מקרים בהם נעשה את מירב המאמצים אך למרות כל התחזיות, לא נראה מכירות מספקות בפרק זמן סביר.

    אבל, במידה ותרצו הערכה לא מחייבת לזמן שיידרש כדי שהאתר יתחיל למכור, אתם מוזמנים לפנות אלינו להתייעצות ללא כל התחייבות ולשמוע על הדרך על מגוון הכלים שעומדים לרשותנו כדי להאיץ תהליכים ולהביא ליציבות בהכנסות האתר בעזרת ניהול אתרים אפקטיבי.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן