fbpx

לא פשוט למכור מוצרים באינטרנט. בשונה ממה שנהוג לחשוב, המורכבות במכירת מוצרים באינטרנט מתחילה הרבה לפני החנות האינטרנטית. בלא מעט מקרים יש חוסר הבנה של תשתית המכירה המקוונת ותכנון הפעילות לקוי ולכן גם לא מייצר רווחים למרות מאמצים לא קטנים בכך. למה? איך? ובכן, במאמר זה יש את כל מה שאתם חייבים לדעת בכדי להצליח למכור באינטרנט והרבה!

מכירת מוצרים באינטרנט

אחת הטעויות הקשות ביותר הנו להקים חנות אינטרנטית מבלי לתכנן מהלכים בצורה מסודרת מראש. למה? ובכן, בהיעדר תכנון נכון של החנות, הסבירות להצלחה במכירה של מוצרים רבים באתר נמוכה למדי. כעת אנו נציג בפניכם את הטיפים שיאפשרו לכם למכור און ליין והרבה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אם אתם קוראים מאמר זה רגע לפני העלאת החנות האינטרנטית החדשה שלכם לאוויר, זכיתם. אתם יכולים לבצע פעולות רבות בצורה טובה משל המתחרים שלכם ולייצר ערך גבוהה בהרבה לכם וללקוחות שלכם.

    להלן הטיפים שאתם חייבים לדעת:

    תהליך מכירת מוצרים באינטרנט מורכב מ-3 שלבים:

    1. בחירה נכונה של מוצרים למכירה.
    2. הכנת המוצרים לפרסום באינטרנט.
    3. שיווק המוצרים בצורה נכונה ברשת.

    לכל שלב, חשיבות גבוהה מאוד ולכן מומלץ להשקיע כמה דק' ללמוד את האמור כהלכה.

    שלב 1: בחירת מוצרים למכירה באינטרנט:

    מוכרים רבים נוטים למכור הכל מהכל בחנות האינטרנטית שלהם. אבל זו שיטה בדוקה לקשיים בניהול וביצירת רווחים בשלבים הבאים.

    חשוב לבחור מוצרים שעונים על ההגדרות הבאות:

    • מוצרים בעלי ביקוש רב בשוק.
    • מוצרים שקיימים לכם במלאי כל הזמן.
    • מוצרים עליהם אתם מרוויחים הרבה.

    כפי שתראו בשלב השני, כל מוצר דורש ניהול מוקפד בטרם פרסום בחנות. לכן, אנו רוצים לנצל את משאבי הזמן והכסף שלנו בצורה חכמה.

    לכן, אנו נציע למכירה באינטרנט מוצרים אשר יש עבורן ביקוש גבוהה וכמה שיותר חודשים בשנה. (נברר זאת על ידי ביצוע מחקר מילות מפתח אשר מציג לנו מה הגולשים מחפשים ואיך..) יתרה מכך, נרצה להציע מוצרים שתמיד יש לנו במלאי ואו שתמיד נוכל לייצר בטווחי זמן קצרים למדי (קשר טוב עם היצרן/יבואן עוזר..) לבסוף, נרצה למכור מוצרים עליהם אנו מרוויחים סכומים משמעותיים ככל האפשר בכדי שיהיה לנו מקום למשחק עם השיווק הממומן ברשת ובשיתופי פעולה עם אחרים.

    שלב 2: הכנת מוצרים למכירה באינטרנט:

    לאחר שצמצמנו את היקף המוצרים למכירה באתר רק לאותן המוצרים שבאמת מכילים פוטנציאל רווח משמעותי, נוכל וישתלם לנו להשקיע בכל מוצר ומוצר את הזמן הדרוש בכדי להעלותם בצורה מקצועית ובהתאמה מלאה לאופן בו הגולשים מחפשים ברשת.

    הכנת מוצרים למכירה תכלול:

    • צילום/קבלת אישור לתמונות איכותיות למוצרים.
    • כיווץ והוספת ערכים חלופיים לכל תמונה.
    • כתיבת תיאור ייחודי לכל מוצר ומוצר למכירה.
    • שיוך כל מוצר לקטגוריות, תגיות, תכונות מתאימות.
    • הוספת ערכי קידום אורגני בהתאם למחקר שבוצע למוצר.

    אתם מציעים מוצרים דומים או אף זהים למגוון חנויות נוספות באינטרנט. לכן, עליכם לספק מענה טוב יותר עבור הגולשים אם אתם רוצים שהם יפנו דווקא לאתר שלכם ויבצעו את הרכישה שלהם אצלכם.

    לכן, מומלץ לא לחסוך בעבודה בהעלאת המוצרים החדשים לחנות. כל השקעה בשלב הזה תהיה לעזר רב למשך שנים רבות לאחר מכן בתפעול השוטף של החנות (זוכרים, מוצרים עם חיי מדף ארוכים והמלאי גבוהה). במידה ותבצעו שלב זה כנדרש, לא רק שתעניקו ערך גבוהה יותר לגולשים שלכם, אתם גם תיהנו מחיים קלים בהרבה בשלב הבא של מכירת המוצרים באינטרנט.

    שלב 3: שיווק מוצרים למכירה באינטרנט:

    כל השלבים הקודמים באים לידי ביטוי בשלב השיווק באינטרנט. מכירת מוצרים באינטרנט אינה אולי מסתיימת בחנות האינטרנטית אך היא בפועל מתחילה הרבה לפני כן בשיווק נכון הכולל לא מעט מאמצי שיווק בכל רחבי האינטרנט,

    דוגמאות למאמצי שיווק מוצרים באינטרנט:

    • יצירת שיתופי פעולה עם בעלי חנויות נוספות.
    • יצירת הסכמים עם אתרים מתווכים עם כח רב.
    • בניית קישורים והוספת תכנים כחלק מקידום אורגני.
    • ניהול קמפיינים פרסומיים במנועי החיפוש.
    • ניהול קמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות.

    כל המאמצים הללו תלויים במידה רבה ביכולת שלכם, בעלי החנות, להפנות די משאבי זמן וכסף בכדי למכור את המוצרים באינטרנט. כך לדוגמה, ניתן לעבוד עם זאפ או עזריאלי.קום ואו עם כל אתר אינטרנט אחר בכדי להפנות תנועה מדויקת (אך מוטת מחיר) לאתר.

    במידה ואתם מיקדתם את המאמצים רק במוצרים בהם יש לכם רווח משמעותי, אתם יכולים להשקיע לא מעט כסף גם על קמפיינים מורחבים כדוגמת "קמפיין דינמי" לכל מוצרי האתר ואו "קמפיין קניות" המושך כל מוצר באתר לפרסום ממוקד למחפשי המוצר.

    אם שילבתם ערכי קידום אורגני בצורה טובה עם הקמת המוצרים בחנות, ניתן לפלח את האתר לקהלים ולנושאים ולרדת לרזולוציות נמוכות ומדויקות מאוד בפרסום. כך, שהאפקטיביות בשיווק עולה והרווחיות מזנקת בהתאמה.

    לסיכום,

    אם הגעתם עד לכאן, כנראה הבנתם שניהול חנות אינטרנטית אינה תהליך פשוט של העלאת מוצרים בזבנג וגמרנו.. מדובר בעבודה קשה הדורשת השקעה רבה של זמן (או כסף עבור שירותי ניהול אתרים) אם רוצים לראות מכירות נאות באינטרנט.

    אז מה אתם חושבים, להשקיע זמן או כסף? התייעצו איתנו בנושא זה ללא עלות וללא התחייבות!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן