fbpx

כאשר רוצים למכור מוצרים, יש שני זירות בהם אנו חייבים להראות נוכחות, פייסבוק ואינסטגרם. מאחר ושניהם מבוססים על רשת הפייסבוק, אנו נתמקד במאמר זה בפייסבוק. להלן הסברים לאופן בו אנו יכולים להציג את המוצרים בחנות האינטרנטית שלנו גם בפייסבוק.

לאחר סנכרון החנות עם פייסבוק, תוכלו להציג את כל המוצרים בחנות עם מחירים ומלאים תחת טאב "קניה"בעמוד העסקי.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מכירת מוצרים דרך פייסבוק

    פייסבוק הציגה את האפשרות למכור מוצרים הישר מהרשת החברתית מזה זמן רב. עם זמן, היא הבינה שיש לא מעט פוטנציאל ליצירת רווח במידה והיא נותנת גם לעסקים להציג מוצרים דרכה. כיום, יש שני אפשרויות לתצוגה של מוצרים בפייסבוק:

    1. מכירת מוצרים בפייסבוק בצורה ידנית.
    2. מכירת מוצרים בפייסבוק בצורה אוטומטית.

    בעוד השיטה הראשונה פשוטה למדי. פשוט יוצרים פרסום למוצר חדש וממלאים את השדות הנדרשות בצורה אינטואיטיבית. אנו נתמקד במאמר זה דווקא בשיטה השניה והמורכבת שבהם..

    הצגת מוצרים מהאתר בפייסבוק אוטומטית:

    כאשר יש לנו מספר רב של מוצרים בחנות האינטרנטית וקהל היעד שלנו נמצא רוב הזמן ברשתות החברתיות, עלינו לנסות ולהתקרב כמה שיותר לרוכשים הפוטנציאליים בכדי שנוכל לשווק להם בצורה כמה שיותר יעילה.

    אבל, העלאה ידנית של כל מוצר ומוצר בחנות האינטרנטית לפייסבוק טומנת בחובה עבודה רבה, בעיות תמחור ומלאי (שינויים תכופים) וקשה עד בלתי אפשרי לעמוד בכך. יתרה מזאת, כאשר רוצים להשקיע כסף על פרסום ממומן בפייסבוק אנו צריכים ליצור מודעות מותאמות אישית לקהלים השונים והמשימה אף קשה יותר.

    לכן, בפייסבוק פיתחו יכולת לקלוט פיד נתונים (אתר מראה) עם כלל הפרמטרים בדיוק כפי שהם מוצגים באתר בצורה אוטומטית ומתעדכנת אחת ליום. ליכולת זו קוראים "קטלוג פייסבוק" וניתן למצוא אותה תחת חשבון המודעות לצד היכולת ליצירת "פיקסל" ל"צביעת קהלים".

    כדי שזה יעבוד, על האתר לדעת לייצר קובץ XML מתאים עם כל הפרמטרים של המוצרים באתר ולפי הכללים של פייסבוק.

    איך מחברים בין החנות האינטרנטית לפייסבוק?

    יש 2 שיטות ליצירת קובץ מתאים לדרישות פייסבוק:

    1. שימוש בתוסף מובנה של פייסבוק (קוד פתוח).
    2. שימוש בתוסף מערכת מותאם אישית.

    פייסבוק פיתחו עבורכם כלי שיש להתקין ולהפעיל (ניתן להוריד בעת יצירת הפיד בפייסבוק) וזהו, סיימתם את תהליך הממשוק. אפשרות זו קיימת למערכות ניהול תוכן בקוד פתוח כדוגמת וורדפרס אך לא עבור מערכות בקוד סגור (קונימבו/אישופ).

    אך, אם תרצו יכולות מתקדמות יותר, כדאי להשתמש באחת מתוספי המעקב המתקדמים יותר כך שתוכלו לשלוט טוב יותר עם הדאטה שאתם שולחים. (Pixelmysite לדוגמה).

    במידה והחנות שלכם אינה במערכת ניהול תוכן בקוד פתוח, יהיה עליכם לשלם לא מעט כסף בכדי לעשות שימוש בתוסף ייעודי לכך.

    לסיכום,

    זה לא מורכב מידי, פנו למנהל האתר שלכם בכדי שיבצע עבורכם את העבודה הנדרשת. אם אין לכם מנהל אתרים ואו שהוא אינו יודע לעשות זאת, הרגישו בנוח לפנות אלינו ולהתייעץ עם אחד ממנהלי האתרים שלנו ונשמח להדריך אתכם ואו לבצע עבורכם את העבודה במידת האפשר. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן