fbpx

עם כניסתה של אמזון לישראל (במזל טוב!!) רבים מלקוחותינו שואלים אותנו האם הם יכולים להציג מוצרים באמזון והאם זה נכלל במסגרת שירותי ניהול אתרים להם הם מנויים? ובכן, אנחנו בהחלט שמחים עבור לקוחותינו ועושים מאמצים לממשק את החנות שלהם עם אמזון כך שיוכלו למכור גם מהפלטפורמה הגדולה בעולם!

חיבור החנות האינטרנטית לאמזון

לבעלי אתרי מכירות כניסתה של אמזון לישראל הנה ללא ספק בשורה טובה. כן, זה עלול ליצור תחרות גדולה יותר ולחייב בשיפור משמעותי של השירות המוצע ללקוחות. אך זה עוד כלי רב עוצמה לשווק דרכו את מוצרי החנות לקהל הלקוחות שכבר מכיר ומעריך את העשייה שלהם.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אך רגע לפני שאנו מסבירים על האופן בו אנו מחברים בין חנויות האינטרנט לאמזון ישראל, חשוב להבהיר נקודה חשובה:

    אין משמעות גדולה לכניסת אמזון לישראל כל עוד היא לא מקימה מרכזי לוגיסטיקה כאן, בישראל!

    זה רק עניין של זמן עד שאמזון אכן תשתף פעולה ואו תקים מרכזים לוגיסטיים גם בישראל. אך עד אז – יש לנו וללקוחותינו זמן נוסף להתארגן לכניסתה המלאה של אמזון לישראל.

    נכון לחודש מאי 2019, יש תמיכה בשפה העברית, יש תמיכה בשליחה מישראל ובישראל אך אין הספקה על ידי אמזון עצמה (Fufillment By Amazon – FBA) כלומר, כל התפעול נופל על כתפי הסוחרים שעושים זאת גם כיום אך ללא עמלת שותפים למעצמת המסחר..

    איך ממנפים את האתר אינטרנט למכירות באמזון?

    ובכן, במקרה ואתם מחזיקים באתר אינטרנט בקוד סגור – אין לנו יותר מידי מה לעשות. מצד שני אם אתם מחזיקים אתר בקוד פתוח (וורדפרס/מג'נטו ואחרים) הרי שאנו יודעים איך לייצר הרחבה לאתר אשר תפרסם באופן אוטומטי כל מוצר ומוצר בחנות האינטרנטית שלכם הישר לחשבון מכירה שתקימו באמזון ישראל.

    זהו בגדול. מרגע שיבוצע החיבור בין המערכות הללו, תוכלו לנהל חנות אמזון בישראל ללא כל מאמץ נוסף וללא צורך בעלויות נוספות ואו בכאב ראש נוסף על זה שקיים לכם כיום (נכלל בחבילת השירות ללקוחותינו).

    מה יקרה בפועל? בכל פעם שמוצר חדש יפורסם באתר האינטרנט, יתפרסם מוצר מקביל באמזון. בכל פעם שישתנה מלאי או מחיר באתר, המוצר יעודכן אוטומטית גם באמזון. אתם מבינים את הרעיון..

    מה יקרה כאשר אמזון תקים מרכז לוגיסטי בישראל?

    ביום שזה יתרחש אנו ככל הנראה נציע ללקוחות רבים לבצע מהפך בתקשורת בין האתר לאמזון. כלומר, להעביר את כל התפעול (בק-אופיס) לידי אמזון שיודעת לאחסן ולשנע מוצרים בצורה יוצאת דופן ביעילותה וכך אתם תפנו זמן יקר ערך להתעסק בייצור/ייבוא/שיווק רב יותר ובהגדלת המכירות על פני תפעול שוטף של העסק.

    תארו לעצמכם מצב בו את האתר האינטרנט אנו מתפעלים עבורכם ואת כל היתר מתפעלים עבורכם החברים באמזון ישראל, זה משאיר לכם 100% זמן להתעסק בעיקר במקום בתפל וזה בעצם פותח את העסק שלכם בפני הזדמנויות יוצאות דופן באיכותן. תוכלו לעסוק במה שאתם אוהבים ולשלם מעט כסף עבור כל השאר.

    מה עכשיו?

    אם אתם לקוחות שלנו, שבו אחורה עוד נשוחח על כך ברגע שאכן נראה שהדברים תופסים תאוצה. אם אתם לא לקוחות שלנו, זה הזמן להצטרף ולהכין את הקרקע לקראת השינויים הגדולים שעוד יידרשו לכם בעתיד.

    רוצים ללמוד עוד על הנושא? מעוניינים להבין טוב יותר מה זה שירותי ניהול אתרים? השאירו פרטים ואנו ננסה לחזור אליכם בהקדם האפשרי!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן