fbpx

יש לכם אתר מבוסס מערכת חנויות קונימבו? אתם שוקלים לפתח אתר עם מערכת קונימבו? אתם זוכים לעבוד עם אחת המערכות המתקדמות ביותר בשוק הישראלי. אבל, העובדה שמדובר במערכת עם יכולות רבות יכולה לבלבל את מנהלי האתר לפעמים ולכן אנו רוצים לעזור לכם ולעשות מעט סדר.

ממשק ניהול קונימבו

מערכת קונימבו לניהול חנויות אינטרנטיות הנה אחת המובילות והמוכרות בישראל. לא מעט יבואנים ויצרנים גדולים עושים שימוש במערכת זו ויש להם סיבות רבות לכך.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מערכת ניהול לאתרי קונימבו הנה זהה לכלל בעלי האתרים. כלומר, המערכת שפותחה בחברה משרתת את אלפי לקוחות החברה ממקום אחד. כדי להגיע לממשק הניהול של קונימבו, יש להכנס לקישור הבא:

    https://secure.konimbo.co.il/login

    בקישור זה, יש להזין את פרטי ההתחברות שנמסרו לכם על ידי החברה עם תום עבודות הפיתוח.

    איך עובדים עם ממשק הניהול של האתר?

    מערכת הניהול של האתר מחולקת לכמה חלקים (הניתנים לשליטה והגדרה לרמות הרשאות שונות). להלן חלקי המערכת שעליכם להכיר:

    1. הזמנות
    2. שירות לקוחות
    3. מוצרים בחנות
    4. רובוט זאפ
    5. משתמשים

    בקונימבו מבינים היטב באלו כלים אתם משתמשים מידי יום ולכן הם מיקמו 5 אלמנטים עיקריים בכל חנות וחנות (ניתן להטעמה).

    החלקים הראשונים הן כלי הניהול והמעקב אחר הזמנות ופניות לאתר (עם זיהוי מקור הגעה!) רק לאחר מכן הם מיקמו את הניהול השוטף במוצרים עצמם וזאת מאחר ובחלק מהחנויות, העלאת מוצרים חדשים נעשית רק אחת לתקופה ארוכה ולאו דווקא על בסיס יומיומי..

    כלים נוספים שנמצא בצד המערכת הן השליטה ברובוט הייחודי של קונימבו המאפשר התאמת מחירים למוצרים באופן אוטומטי בהתאם ליתר המתחרים בזאפ. כמו כן, ניתן לשלוט במשתמשים במערכת ובהרשאותיהם בקלות ובמהירות.

    בסך הכל, יש לנו כחמישה כלים שנמצאים בשימוש על בסיס יומי/שבועי ואשר הניווט אליהם קל והגיוני.

    בנוסף עליכם להכיר גם את היכולות הנוספות באתר:

    1. כלי השיווק
    2. מאגר הנתונים
    3. דפים באתר
    4. עריכת הקוד (hibrid)
    5. הגדרות

    אלו הכלים שנמצאים בראש כל עמוד ועמוד בממשק הניהול של קונימבו. לרוב, מדובר בכלים שהמשתמש הפשוט לא עושה בהם שימוש ודרוש ידע מתקדם וניסיון מקדים כדי לגעת בכלים אלו מבלי לעשות טעויות ואו לגרום לנזק לאתר.

    כלי מסוים שאולי תרצו להשקיע מעט זמן בלימודו הנו כלי השיווק (ניוזלטר) ובשימוש במגוון רחב של דיוורים מוכנים לשליחה מהירה לכל מאורע חשוב כדוגמת חגי קניות ומבצעים מיוחדים.

    האם קל לעבוד עם ממשק הניהול של קונימבו?

    שאלה זו מעניינת בעיקר בעלי עסקים ששוקלים הקמת חנות בעזרת קונימבו. ובכן, כן. קל למדי לנהל אתר קונימבו.

    בהשקעה של מעט זמן ובהדרכה מקצועית דרך קונימבו ובתרגול מתמשך בהחלט ניתן להתרגל למערכת ולהתמודד עמה בהצלחה יתרה.

    מצד שני, כל המערכות דורשות השקעה של זמן בהעלאת מוצרים חדשים, בעדכון מחירים מלאים וכן הלאה..

    ניתן לסכם תשובה זו כך: אלפי לקוחות של קונימבו עושים שימוש באותה המערכת מידי יום והתוצאות מדברות בעד עצמן. בהשוואה למערכות ניהול חנויות אחרים כדוגמת מג'נטו או ווקומרס, מערכת זו הנה פשוטה למדי לתפעול גם עבור משתמשים חסרי ניסיון ובעברית מלאה ולכן ככל הנראה קונימבו יהיה עבורכם קל יותר מהאלטרנטיבות.

    מה אנו יכולים להוסיף לכם?

    אנו חברת ניהול אתרים. תפקידנו לנהל אתרי אינטרנט של לקוחות רבים על גבי מגוון רחב של פלטפורמות ואנו ככל הנראה מכירים את מרבית המערכות בשוק.

    בין לקוחותינו ישנם לא מעט בעלי חנויות קונימבו ויש לנו צוות ייעודי אשר עובדים על מערכת זו על בסיס יומי. מדובר במערכת חנויות אינטרנטיות מעולה ובניצול כלל יכולותיה ניתן להשיג תוצאות מדהימות!

    במידה ואתם חוששים מלהתקדם בגלל חוסר היכרות עם ממשק הניהול ואו מחשש מכך שלא תסדרו עם המערכת, הרגישו חופשיים לפנות אלינו להתייעצות ללא כל עלות ואנו ננסה להתאים לכם שירות אשר יאפשר לכם ליהנות מכל העולמות – גם מערכת מעולה וגם פינוי זמן יקר והעלאה אופטימלית של מוצרים לחנות.

    בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן