fbpx

יש לכם אתר אינטרנט שנראה טוב אבל כל פעם שיש בעיה או תקלה באתר אתם נדרשים לחכות יותר מידי זמן עד שעונים לכם ונותנים לכם מענה לבעיה? מרגישים שכל פעם שאתם שולחים בקשה למפתח האתר הוא עושה לכם טובה שהבקשה מטופלת? ייתכן מאוד והגיע הזמן לעבור לשירותי ניהול אתרים. מה זה ולמה זה נדרש לכם? במאמר זה.

זמינות במתן שירות לאתר

אין הרבה דברים יותר מעצבנים מהופעה של באג במערכת שפוגע בחוויית השימוש של הגולשים באתר. אי זמינות של המתכנת שבנה את האתר בהחלט מעצבנת יותר! ההרגשה הזו שכל הזמן צריך לרדוף אחרי בונה האתר בניסיון לקושש מעט מזמנו אינה נעימה והעבודה שנעשית בסופו של דבר אינה מניחה את הדעת..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ניתן לומר שזהו אחד מהחוליים של ענף הדיגיטל בישראל. לא מעט חברות שיודעות לבנות אתרים יפים למדי אך בכל הקשור לאחר מכן בכל הקשור לשירות לקוחות מקצועי ומתן מענה הוליסטי לשביעות רצון הלקוח, יש בעיה לא קטנה בכלל.

    מילת המפתח בתפעול שוטף של אתר אינטרנט הנו כמובן "זמינות":

    • זמינות במענה הטלפוני.
    • זמינות בטווח זמן הביצוע של המשימות.
    • זמינות של פתרונות לבעיות.
    • זמינות במתן תמיכה שוטפת.
    • זמינות בייעוץ ובטיפים.

    ישנם חברות פיתוח אתרים שמצליחים להשקיע בלקוחות שלהם גם לאחר תום פיתוח האתר. אך לצערנו רוב מוחלט של החברות לא מצליחות להעניק שירות מתמשך ברמה הנדרשת לאחר סיום פיתוח האתר. וזה חבל.

    למה זה נראה ככה?

    בוני אתרים נוטים להשקיע לא מעט בתוצר הסופי שיוצא תחת ידם. הרי, כל אתר שהם מפתחים משמש לאחר מכן ככרטיס ביקור וכהוכחת מקצועיות אל מול לקוחות פוטנציאליים עתידיים. כמו כן, בוני אתרים מרוויחים לא רע מעצם הפיתוח של האתרים וזה מאפשר להם להקצות זמן עבודה רב עבור כל לקוח ולקוח. אבל, מיד לאחר שהפרויקט נמסר לבעליו, בונה האתרים עובר ללקוח הבא ומשקיע את מיטב זמנו ומרצו בעיצוב ובפיתוח האתר הבא.

    כתוצאה מכך, לבונה האתרים אין זמן פנוי רב ללקוחות עבר. יתרה מזאת, עבודה שיעשה עבור לקוחות עבר לא תשקף את עבודתו ללקוחות הבאים ופוטנציאל הרווח על שירותי התמיכה השוטפת והתחזוקה נמוך מידי בכדי שיהיה לו אינטרס אמיתי להמשיך ולהשקיע בכל לקוח והתוצאה היא כפי שאתם מכירים כיום..

    הפתרון לבעיה זו!

    אתם צריכים שירותי ניהול אתרים – שירותי איש מקצוע אשר כל ייעודו במתן מענה זמין, מהיר ומקצועי לכל בקשה שאתם יכולים להעלות על רוחכם. מנהל אתרים מקצועי לא רק שידע לפתור כל בעיה שתונח לפתחו, אלא גם יתעדף אתכם בראש סדר העדיפויות שלו בכל פעם ופעם שתפנו אליו. לא רק שלא תרדפו אחריו, סביר יותר שהוא ירדוף אחריכם עם הצעות לייעול, דרכים לשיפור הרווחיות ועוד שלל הצעות שנועדו לאפשר לכם לגדול ובראש שקט.

    מנהל אתרים מקצועי שעובד בחברת ניהול אתרים כמו שלנו ידע להתמודד עם כלל סוגי מערכות ניהול התוכן וכמובן יוכל להתייעץ עם חבריו לעבודה, להשתמש במאגר הפתרונות של החברה וליישם בקשות שונות בזמן קצר במיוחד לשביעות רצונכם המלא. לא עוד לרדוף אחרי איש המקצוע, לא עוד להרגיש לא נעים לבקש בקשות קטנות ומובנות, לא עוד לתחושה של חוסר אונים, יש פתרון שיקנה לכם את היכולות הנדרשות לכם תוך קבלת שירות מעל ומעבר. נסו אותנו!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן