fbpx

כמו עסקים, גם עמותות נדרשות לעתים להשקיע סכומים ניכרים על שיווק ופרסום. השאלה הגדולה היא כמובן איך בוחרים משרד פרסום והאם יש הבדל בין משרד פרסום המתמחה בעסקים ובין משרד פרסום המתמחה בעמותות..

במאמר זה אנו ננסה לענות על שאלה זו, נשמח כמובן לשמוע גם את דעתכם על בסיס נסיונכם הקודם.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    פרסום עמותות באינטרנט

    אם בעבר עמותות עסקו אך ורק בעשיה ציבורית, כיום לא מעט עמותות מחזיקות בחברות בת, בפעילויות עסקיות המממנות את המשך קיומה ואשר מאפשרת לעמותה להמשיך ולתרום לציבור הרחב.

    מסיבה זו, בחלק גדול מהעמותות משקיעים תקציבים מרשימים על פרסום. ובשנת 2020-21, כאשר מדברים על פרסום, ניתן לומר שמרבית הסכומים מופנים למרחב המקוון בו יעילות הפרסום גבוהה בהרבה והערך מדיד וכך מתאפשר דיווח מסודר לרשויות ולתורמים.

    להלן ארבעת הסיבות העיקריות שחברת פרסום תבחר לפרסם ברשת:

    • ייתכן ועמותה תבחר לפרסם לציבור הרחב אודות פעילויותיה לשם כניסה לתודעה הציבורית.
    • ייתכן ועמותה תבחר לפרסם לציבור את שירותיה כדי להרחיב את השפעתה הציבורית.
    • ייתכן ועמותה תבחר לפרסם לציבור מגוון קורסים וסדנאות לשם מימון פעילותה.
    • ייתכן ועמותה תבחר לפרסם אודות קיומה לשם גיוס תרומות.

    אתם כנראה תזהו את הסיבה שלכם ברשימה מעלה.

    איך בוחרים משרד פרסום?

    יש לא מעט משרדי פרסום שיכולים להעניק שירותי פרסום לכל גוף מוסדי, חברה ואו עמותה. מבחינת מקצועיות, קרוב לוודאי שאין הבדלים מהותיים בין משרדי הפרסום השונים (הכלים הטכנולוגיים מתוכננים כך שכל איש מקצוע ידע להתמודד עמם בהצלחה).

    אך, למרות זאת, ישנם סיבות לכך שנעדיף לבחור משרד פרסום המתמחה בפרסום עמותות. זאת מכמה סיבות:

    1. היכרות מוקדמת עם המגזר השלישי.
    2. היכרות מוקדמת עם מענקים/הטבות של עמותות.
    3. היכרות מוקדמת עם מגבלות של עמותות.

    משרד פרסום המתמחה בעמותות יחזיק במספר רב של עמותות לקוחות. ככזה, המשרד יחזיק בידי מקדמי בכל הקשור לשפה של העמותות, לדגשים של העמותות וכמובן יהיה בידי המשרד הניסיון הנדרש להניע פעולות מתוך הארגון בכדי להבטיח המשך תוצאות.

    כמו כן, משרד פרסום המתמחה בעמותות יכיר במענקים השונים שניתנים לעמותות כדוגמת מענק גוגל לעמותות אשר מעניקה לעמותות מאות אלפי שקלים לפרסום בחינם ברשת! ואו מגוון כלים נוספים מבית מייקרוסופט וחברות אחרות.

    לבסוף, משרד פרסום המתמחה בעמותות יבין טוב יותר מה הם המגבלות החלות על עמותות בכל הקשור לפרסום בכלל וברשת בפרט (יש נהלים, חוקים של מנועי החיפוש ועוד)

    מהו משרד פרסום המתמחה בעמותות?

    משרד פרסום אינו חייב להתמקד אך ורק בעמותות. משרד פרסום המחזיק ביותר מ-10 עמותות כלקוחות בוודאי יחזיק בידע ובניסיון שדרושים גם לכם. כלומר, בשלב ראשון המלצתנו לכם לבדוק כמה שנים משרד הפרסום מנהל עמותות וכמה לקוחות מסוג זה יש להם.

    כדי להימנע מקבלת החלטות שגויות בנושא חשוב זה, אנו ממליצים לכם לבקש ממשרד הפרסום קבלות על עשייתן. כלומר, דוגמאות לקמפיינים פרסומיים שהצליחו וכמובן לקבל מספרי טלפון של מנהלי עמותות אשר יעידו בפניכם בגוף ראשון אודות טיב הפרסום ותוצאותיו.

    לסיכום,

    אם אתם מנהלים עמותה ורוצים לצאת לקמפיין פרסומי, כדאי לכם למקד את החיפוש שלכם אחר משרד פרסום המתמחה בעמותות. במידה ומרבית הקמפיין הפרסומי צפוי להיות באינטרנט, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי שנוכל גם אנחנו להוכיח את עצמנו ולהשיג לכם את התוצאות הרצויות! 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן