fbpx

כאנשי מקצוע, אנו נדרשים לנהל לא מעט אתרי אינטרנט בשוטף. אמנם רובם בשפה העברית אך חלקם גם בשפות נוספות כדוגמת אנגלית, ספרדית או צרפתית. נשאלנו לאחרונה שאלה מסקרנת שברצוננו לשתף אתכם: האם ניהול אתר באנגלית שונה מניהול אתר בעברית? ועל כך נשמח לענות כעת!

ניהול אתר באנגלית ביחס לעברית

יש מספר הבדלים מהותיים בניהול אתר בשפה זרה ביחס לשפה העברית. אך, המשמעותית מביניהם לפחות מבחינתנו הנה כמובן המנטליות של הלקוחות והגולשים באתרי האינטרנט שלהם. בעוד הלקוח הישראלי מאוד גמיש ונוח. הלקוח האמריקאי דורש תשומת לב רבה יותר וירידה לפרטים הקטנים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כך לדוגמה, כאשר אנו מפתחים עמוד חדש באתר בעברית, הלקוח במקרים רבים יבקש מאיתנו לכתוב עבורו את תוכן העמוד. מצד שני, כאשר אנו מפתחים עמוד חדש בשפה האנגלית, הלקוח יהיה זה שיבקש לכתוב הכל בעצמו ואף לרדת איתנו לרזולוציות נמוכות כדי לוודא שהתוכן נראה מעולה על גבי העמוד.

    מעבר למנטליות של הלקוח, יש הבדלים גם בניהול האתר עצמו:

    אתרים באנגלית מכוונים לרוב לשוק הבינלאומי, ככזה הם לא ממש יכולים לקדם עצמם באותן שיטות שעובדות בישראל (הרי הן מתחרות מול כל העולם..) לכן כל האסטרטגיה שונה לגמרי. כמנהלי אתרים, עלינו לבחור נישה מאוד נקודתית ולהשקיע בנישה זו בצורה כזו שמנועי החיפוש יבחנו ויכירו בנו ויתנו לנו סיכוי לנצח בתחרות האינסופית.

    משימה זו הופכת לקשה אף יותר כאשר האתר פונה לקהל דוברי אנגלית בלבד ואשר מצפה לקבל את הנושאים המעניינים אותו בתצורה נכונה וללא שגיאות כתיב. כלומר, עלינו לעבור על כל תוכן שעולה לאתר מספר פעמים כדי לוודא שאין טעויות ואו שימוש בביטויים שניתנים להבנה לשני אופנים..

    איך מנהלים אתר בינלאומי בהצלחה?

    כדי להצליח לספק תוצאות טובות באינטרנט בשפה זרה, על המנהל הממונה על האתר לענות על הקריטריונים הבאים:

    • מנהל אתר חייב לדעת קרוא וכתוב באנגלית.
    • מנהל אתר חייב להכיר את המנטליות האמריקאית.
    • מנהל אתר חייב לדעת איך לתכנן קדימה בשוק תחרותי.

    במידה ומנהל האתר דובר אנגלית ברמת שפת אם ובאמתחתו ידע מקצועי וניסיון בניהול אתרים של לקוחות אחרים, הרי שניתן לסמוך עליו  לנהל את האתר שלכם בהצלחה יתרה. מצד שני, במידה ונותן השירותים מקצועי אך אינו יודע את השפה האנגלית על בוריה, מומלץ לעבור הלאה לספק השירות הבא.

    אנו בחברת WEmanage מחזיקים מספר עובדים הדוברים אנגלית ברמת שפת אם ובכך ביכולתנו להעניק שירות מקצועי כנדרש מלקוחותינו אך אפילו אנו לומדים כל יום משהו חדש אודות העולמות השונים ברשת מתקשורת עם הלקוחות/גולשים וצוברים ניסיון עשיר בניהול אתרים בינלאומיים.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן