fbpx

לא מעט מהשאלות אשר אנו נשאלים על ידי לקוחות נוגעים במספרים. אם מדובר במשך ההתקשרות, עלות השירות, מידת התחרות ועוד שלל נושאים מרתקים אחרים. אז החלטנו להרים את הכפפה ולכתוב מאמר שכל כולו עוסק במספרים מאחורי ענף ניהול האתרים. לאחר קריאת מאמר זה, ככל הנראה תדעו כל מה שחשוב לדעת אודות תחום זה. קריאה נעימה!

ניהול אתרים במספרים

תחום ניהול האתרים נחשב צעיר למדי. וותיקי הענף עוסקים במקצוע 10 שנים לערך והם מעניקים שירותי ניהול אתרים לכ-20 לקוחות בממוצע (פרילנסרים). במסגרת השירות, מנהלי אתרים מציעים 5 שירותים שונים בחבילה אחת, אחסון, תחזוקה, ניהול תוכן, קידום אורגני, קידום ממומן כאשר השירות מוצע ב-2 מסלולים עיקריים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. ניהול אתרים על בסיס בנק שעות.
    2. ניהול אתרים על בסיס הסכם שירות.

    הייחודיות בשירותי ניהול אתרים הנו בכך שהשירות מוצע לרוב במתכונת "הכל כלול" ושירות אישי 1 על 1.

    זמינות שירותי ניהול אתרים:

    היתרון המשמעותי ביותר בשירות מתמשך במסגרת הסכם שירות הנו בכך שמזמין השירות זוכה לזמינות גבוהה במיוחד, שירותי ניהול אתרים מקצועי יכלול זמינות בין השעות 09:00-18:00 מידי יום לבקשות משתנות וזמינות של 24/7 למקרי חירום. אם אתם רוצים שירות מהיר במיוחד, עליכם לפנות לחברת ניהול אשר תחתום מולכם על הסכם שירות (SLA), במסגרתה הם יתחייבו:

    1. מענה לפניות בתוך 30 דק' מקריאה.
    2. מענה לטיפול בתוך *4 שעות מקריאה.

    *במידה ולא מדובר בפיתוח שאורך זמן רב יותר.

    כאשר השירות מוצע במסגרת הסכם שירות, הנכם זכאים גם להתייעץ/לקבל תמיכה בשירותים נוספים שאינם בהכרח קשורים לאתר האינטרנט (תיבת מייל, תמיכה למחשב, ייעוץ שיווקי ועוד..)

    עלויות שירותי ניהול אתרים במספרים:

    כל מנהל אתרים (או חברת ניהול אתרים כדוגמתנו..) מציע חבילת שירות שונה אך ככלל עלויות השירות מבוססים על שעות העבודה הנדרשות מידי חודש. הסכם ממוצע לשירותי ניהול אתרים יכלול 12 שעות עבודה לחודש ויחושב על פי הערכת זמן של "15 דק' או חלק ממנה". נותן השירותים יחשב את העלויות של השירות על פי סך השעות שהוא מעניק ללקוח.

    עלות שעת עבודה של מנהל אתרים מתחיל עומד על 150 ש"ח לשעה ושל מנהל אתרים עם ניסיון עומד על 250 ש"ח לשעה כאשר ככל שרוכשים יותר שעות לחודש/בבנק שעות, המחיר יורד גם לטווח מחיר של 120-180 ש"ח לשעה. לא מדובר בהוצאה זניחה אך כל שעה שמתפנה לבעל העסק לעיסוקיו האחרים שווה לרוב אף יותר.

    במידה ואתם מעוניינים בהסכם שירות לניהול האתר, תידרשו לשלם מידי חודש בין 1,500 ש"ח ל-3,000 ש"ח לחודש בממוצע ובהתאם לרמת המקצועיות של מנהל האתרים. מנהלי אתרים בעלי ניסיון ידרשו מכם 0 ימי התחייבות, תוכלו לסיים התקשורת בכל מועד שתרצו בכך.

    איך מתחילים את השירות?

    שירות ניהול אתרים שאינו כולל אחסון לאתר ניתן להתחיל בתוך 10 דק' על השעון. חותמים על הסכם שירות ומעבירים פרטי התחברות למערכת האתר ולייתר נכסי הדיגיטל של העסק (גוגל אנליטיקס, גוגל אדס, גוגל מיי ביזנס, גוגל למנהלי אתרים ועוד..) ובמועד זה, אחריות הניהול על האתר עובר לידיו של מנהל האתר.

    במידה ואתם רוצים גם באחסון אתרים במסגרת השירות (מומלץ! – גיבויים סדירים, ניהול אפקטיבי יותר), הרי שתהליך העברת האתר ותחילת העבודה ייקח 3 ימי עסקים בממוצע. במסגרת פרק זמן זה, מאתרים את פרטי הניהול של הדומיין, מגבים את האתר ומעבירים את קבציו ומסד הנתונים לשרת החדש, מעדכנים תיבות מייל, מתקינים תעודת הצפנה ומבצעים ניתוב מחדש מהדומיין לשרת החדש..

    לסיכום,

    שירותי ניהול אתרים נתפסים כמוצר פרימיום אשר עולה לא מעט. בפועל, כלל השירותים מרוכזים תחת מטריית שירות אחת והעלויות דומות ואף זולות לביזור השירותים בין ספקים שונים. הסינרגיה בין תהליכים שונים מהאתר ומחוצה לה יוצר גידול של עד 30% בתוצאות ובתוך פרק זמן קצר למדי ממועד תחילת העבודה המשותפת.

    רוצים לדעת איך ניתן לעזור לכם? חייגו 055-9381228 ובקשו לשוחח עם ישראל, לאחר מכן, תקבלו החלטה בהתאמה. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן