fbpx

ככל שבעלי עסקים מפתחים את העסק שלהם, כך הם מבינים כמה מעט הם באמת יודעים על פוטנציאל העסק וקהלי היעד שלהם. החכמים שבבעלי עסקים פונים לחברים או לגוגל בחיפוש אחר יועצים עסקיים ואו יועצים שיווקיים אשר יעזרו ויתמכו בהם במהלכים הדורשים אומץ והרבה סבלנות וכל זאת תחת לחצים כלכליים לא קטנים אך הכרחיים לפיתוח העסקי.

מאחר ובעלי עסקים אינם גולשים רגילים, הם מצפים לקבל מידע רב ובעל ערך טרם הם פונים ליועץ העסקי או ליועץ השיווקי בבקשה לקבל את שירותיו. כלומר, ניהול אתר של יועץ דורש הסתכלות אחרת מניהול של אתרי אינטרנט סטנדרטיים. מעבר לכך, יועצים מטבעם דורשים יותר ממנהל האתר שלהם. על כך ועוד במאמר זה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ניהול אתרים ליועצים

    יועצים עסקיים ויועצים שיווקיים הנם אנשי מספרים מטבעם. יועץ מקצועי מבסס את כל החלטותיו ועצותיו על בסיס נתונים סטטיסטיים אשר תומכים בחוות דעתו. במרבית המקרים, היועץ מתנהג עם עסקו הוא כפי שמתנהג עם עסקיהם של לקוחותיו ולכן כל איש מקצוע שישכור לשם ניהול אתר האינטרנט שלו יידרש לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולספק את הסחורה בטווח הארוך.

    כחברה המנהלת אתרי אינטרנט רבים, אנו נשמח לפרט כעת את הדגשים של היועצים של לקוחותינו ודגשים אלו נכונים לאתרי היועצים בעצמם,

    הדגשים הייחודיים לאתרי יועצים:

    • היועץ בקדמת הבמה – במרבית המקרים, דמותו של היועץ יופיע כבר בעמוד הבית עם פירוט אודותיו.
    • הצלחותיו של היועץ – סיפורי הצלחה של לקוחות היועץ ולעתים גם תיאור מהלכים שנעשו לצורך כך.
    • הצלחות היועץ במספרים – כמה כסף הושקע/נחסך/הורווח בעזרתו של היועץ לאורך שנות פעילותו.

    מעבר לדגשים אלו, יש את יתר הפרטים שנראה בכל אתר אינטרנט אחר:

    • שירותיו של היועץ – עמודים המתארים את סוגי השירותים שמעניק היועץ עם טפסי יצירת קשר.
    • מאמריו של היועץ – בלוג עם תכנים בעלי ערך לאנשי עסקים וחברות בעניינים מגוונים לשיקול היועץ.
    • עמודי מידע ושירות – תעודות, טפסים להורדה, קישורים שימושיים, יצירת קשר ועוד..

    כעת, ננסה להסביר מה ההבדל בין ניהול אתר רגיל וניהול אתר של יועץ,

    איך ניהול אתר של יועץ בא לידי ביטוי?

    ישנו משפט מאוד מוכר וכל כך צודק:

    הסנדלר הולך יחף!

    יועצים רבים מחזיקים באתרי אינטרנט שפשוט נוגדים את כל העצות שלהם. ראינו כבר יועצים ללא אתר אינטרנט וזה חמור אף יותר. אך יועצים אלו שלא הולכים יחפים, נוטים להשקיע לא מעט מחשבה באתר האינטרנט שלהם.

    בכל פעם שהם נותנים עצה טובה ללקוחות שלהם הם ממהרים לבקש בקשה דומה ממנהל האתר שלהם. בכל פעם שקורה משהו מרגש, הם אינם חוששים לפנות למנהל אתר האינטרנט שלהם בשאלה איך ממנפים את המקרה לטובת הקידום האורגני והממומן של האתר והגעה ללקוחות נוספים?!

    במילים אחרות, ניהול אתר של יועץ דורש זמינות גבוהה במיוחד, ניסיון עשיר וגמישות מספקת לבצע כל בקשה ובקשה בזמן ובצורה הטובה ביותר. מעבר לכך, יועצים מצפים להציג כל עדכון בנראות אופטימלית ולכן עבודת הניהול של האתר אף מורכבת יותר..

    מיותר לציין שיתר הלקוחות כלל אינם מעלים בקשות ומשאירים לנו, מנהלי האתרים לרדוף אחריהם וליזום פעילות באתר. מדובר בהתנהלות שונה לגמרי וחשוב מאוד לבחור במנהל אתרים אשר מבין את היועץ ויכול להתמודד עם בקשותיו התכופות לשביעות רצונו.

    לסיכום,

    אם אתם יועצים פיננסים, יועצים עסקיים, יועצים שיווקיים, ואתם רוצים להראות לעולם איך אתם מייצרים תוצאות עבור הלקוחות שלכם וכמובן לגייס לקוחות חדשים על בסיס ניסיון רב זה והצלחותיכם, הנכם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נדע לעשות עבורכם כל היתר. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן