fbpx

שנת 2020 הייתה שנה קשה במיוחד, הקורונה הכתה חזק מאוד במרבית העסקים בישראל ובעולם וזה כאב. אבל, עם כל הכאב, הקורונה הכריחה עסקים רבים להתייעל ולהתחיל לשווק און ליין וזה ישחק לטובתם בשנים הבאות.

שנת 2021 נפתחה עם מספר עצום של בעלי עסקים שהקימו אתר אינטרנט אבל לא יודעים מה לעשות בו. כתוצאה מכך, הביקוש לשירותי ניהול אתרים נמצא בזינוק חד ואנחנו בחברת WEmanage עושים כל מאמץ לעמוד בכך!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ניהול אתרים פוסט קורונה

    רבים שואלים אותנו, מי מכר וכמה און ליין במהלך סגרי הקורונה, לכן בדקנו ומצאנו שבעלי אתרים בני 5 שנים ומעלה מכרו נהדר במהלך הסגרים, בעלי אתרים בני 3 שנים ומעלה מכרו יפה במהלך הסגרים ואילו בעלי אתרי בני פחות משנה (כלומר הוקמו רגע לפני או במהלך הקורונה) דשדשו בעיקר..

    זאת בעיקר משום שבעלי אתרים וותיקים הגיעו מוכנים לאירוע. הם כבר החזיקו באתרים פעילים, מלאי מוצרים מוכן למכירה וניסיון באילו ערוצי מכירה הם יודעים לייצר תוצאות. בזכות זאת, הם הצליחו לתגבר בשיווק והגיעו לקהלי יעד שכבר הכירו ורכשו מהם לצד קהלים חדשים שרוכשים לראשונה און ליין.

    אך יש הבדל נוסף בין אתרי אינטרנט חדשים ואתרי אינטרנט ותיקים, זהו כמובן סוג בעלי האתרים. בעלי האתרים הוותיקים הם מאמצי טכנולוגיה ובעלי כלים לניהול עצמאי/ שיווק עצמאי און ליין ואילו בעלי האתרים החדשים הם אנשי עסקים טובים אך לא טכנולוגיים ואינם יודעים לנהל את האתר אינטרנט שלהם עצמאית.

    מי הם בעלי האתרים החדשים?

    בעלי עסקים רבים "נאלצו" לפתוח אתר אינטרנט. הם הקימו את האתר ומיד לאחר מכן "נתקעו" רגע לפני היציאה לשיווק כתוצאה ממחסור בכסף נזיל או בתיאום ציפיות מצד מפתחי האתרים.

    מדובר בבעלי עסקים שיודעים לרכוש סחורה, להציבה על המדפים ולמכור לקהל הרחב. לא מדובר בבעלי עסקים אשר יכולים להתנהל בצורה מסודרת מול מערכות טכנולוגיות מורכבות. רובם יכולים להשקיע וללמוד איך לנהל את האתר עצמאית במידה ויחפצו בכך אבל אין להם את הרצון/האנרגיה/הזמן לכך ולכן הכל פשוט נעצר.

    כאשר בעלי אתרים חדשים גילו שהם לא משיגים תוצאות עצמאית, כאשר בעלי אתרים חדשים גילו שהם לא מצליחים לנהל את האתר עצמאית, אנו התחלנו לראות עוד ועוד ביקושים לשירותינו. ובאמת, אנו עונים בדיוק על הצרכים של בעלי האתרים החדשים!

    מה אנחנו ממליצים לבעלי עסקים?

    אין קיצורי דרך, אתר חדש מוכר הרבה פחות מאתר ותיק. זה פשוט כפי שזה נשמע. בניית אתר בזמן שיא כתוצאה מאילוץ לרוב איננה הפתרון לבעיה שבה הם נתקלו בזמן קורונה. אך מצד שני, סביר שנראה תקופות קורונה נוספות בעתיד וכדאי בהחלט להשקיע היום בבניית נוכחות מקוונת חזקה בכדי להבטיח השגת שני יעדים:

    1. תפיסת נתח מהמכירות המקוונות.
    2. החזקת נכס לאירועי קיצון.

    כלומר, השקעה בנכס דיגיטלי שמגבה את העסק הנה חובה ולא המלצה בלבד.

    אבל כדי ליהנות באמת מהמסחר המקוון, בעלי אתרים חייבים שירותי ניהול אתרים, שירותים של וובמאסטר מקצועי שצמוד אליהם, מנדנד להם ועושה עבורם את כל העבודה הטכנית, התפעולית והשיווקית.

    חושבים שזה מה שנדרש לכם? פנו אלינו ונשמח לשרת גם אתכם! בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן