fbpx

כאשר חברה מתפקדת טוב, היא רואה זאת במאזנים ואין לה כל צורך להציג הצלחותיה לרבים. לעומת זאת, ארגונים ועמותות שאינם למטרות רווח ומתפקדות על סמך קבלת תרומות חייבים להציג כל הצלחה וכל פעילות לציבור התורמים וזאת כדי שניתן יהיה להמשיך לקבל תרומות ולהמשיך בעשיה החשובה. ניהול אתר ארגון או עמותה שונה מניהול אתר של עסק או חברה בכך שאנו שמים דגשים על הנקודות החשובות באמת ועל כך במאמר זה!

ניהול אתרים לארגונים ועמותות

ארגונים ועמותות עוסקות בעשיה חברתית או פוליטית אך הן תלויות במימון ציבורי לשם קיום פעילותם. ישנם ארגונים ועמותות אשר זוכות לגיבוי מצד תורמים גדולים ואף ממשלות ועתידם מובטח ואילו רוב הארגונים והעמותות נלחמות על פעילותם שנה אחר שנה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כדי שארגון או עמותה תוכל להמשיך ולהתקיים, עליה לשכנע כמה שיותר תורמים לתרום דווקא אליה את כספם. אופן השכנוע משתנה מעמותה לעמותה ומארגון לארגון. אך בכלל המקרים ניתן להוסיף ולשפר את אופן גביית התרומות ולהשיג אף יותר מהציבור הרחב.

    אנו מבינים את ה-DNA של הארגונים והעמותות ויש לנו את הידע לסייע לכם להשיג תרומות רבות דרך האתר. איך אנחנו עושים זאת? ובכן על ידי תפעול שוטף של האתר תוך שימת לב לדגשים הבאים:

    • ניהול עדכון אודות פעילות שוטפת (יומן או עדכונים).
    • הצגה של גלריות תמונות המציגות את הפעילות של הארגון/עמותה.
    • פירוט והרחבה אודות כל הצלחה בפעילות הארגון/עמותה.
    • פירוט והרחבה אודות כל השפעה ושינוי שהוביל הארגון/עמותה.
    • הצגה של המלצות וסיקורים חיוביים שקיבל הארגון/עמותה.
    • הצגה של השותפים (תורמים) שמאפשרים לארגון/עמותה להתקיים.
    • הצגה של המייסדים והמתנדבים הפועלים במסגרת הארגון/עמותה.
    • מתן אפשרות לקליטת תרומות מהציבור הרחב דרך האתר.
    • ועוד..

    יש חשיבות רבה שמי שמנהל עבורכם את התקשורת עם הציבור יבין את הצרכים הארגוניים וידע לעבוד אתכם במשותף כך שהארגון/עמותה תראה טוב ככל האפשר ותזכה לצמיחה במחזורי התרומות ופעילותיה.

    איך נראים שירותי ניהול אתרים לעמותות וארגונים?

    שירותי ניהול אתרים בחברתנו מבוססים על תקשורת ישירה בין מנהל האתר ובין אדם ממונה מתוך הארגון/עמותה. במסגרת הסכם SLA לניהול אתרים שעל בסיסו אנו פועלים, אנו מתחייבים לעמוד לרשותכם בטווחי זמן קצרים למדי ולבצע את המוטל עלינו על הצד הטוב ביותר.

    כך לדוגמה, כאשר יש פעילות חדשה או סיכום פעילות שבוצעה, יהיה על הארגון לספק חומרי גלם (מידע כללי, תמונות, אזכורים בתקשורת) ואנו נדע לייצר מזה ערך גבוהה בטווח המידי והארוך. כך שלפעילות של הארגון/עמותה יהיה השפעה גם לאחר תקופה ארוכה וכאשר תורמים ירצו לדעת יותר על עיסוקי הארגון/עמותה והצלחותיה.

    כמה עולים שירות ניהול אתרים לארגונים ועמותות?

    שירותי ניהול אתרים נקבעים בהתאמה אישית לכל אתר ואתר וזאת בהתאם לאופי ותדירות הפעילות של הארגון/עמותה. ככל שיש יותר עבודה, המחיר עולה. ככל שיש פחות עבודה, המחיר יורד. במסגרת האמונה שלנו שגם עסק חייב להחזיר לציבור הרחב, אנו מעניקים הטבה משמעותית לארגונים ועמותות בכך שאנו מסכמים עמם הסכמי שירות גמישים כך שבתקופות עומס המחיר עולה ובתקופות רגיעה המחיר יורד כך שההשקעה בפועל על השירותים שאנו מעניקים הנה בהקשר ישיר לפעילות השוטפת של הארגון לניצול אופטימלי של תקציבי הארגון/עמותה.

    לסיכום,

    צריכים ניהול מקצועי לאתר הארגון או העמותה? רוצים להיראות הכי טוב בעיני הציבור הרחב והמשקיעים בפרט? פנו אלינו להתייעצות ללא עלות וללא התחייבות וקבלו הצעת מחיר בהתאמה לאופי הפעילות, מחזוריותה, יכולותיה של הארגון ועוד. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן