fbpx

בעבר גופים ציבוריים נדרשו להעניק שירות בסיסי בלבד. אך כיום, כל נותן שירות לציבור מחויב להחזיק באתר אינטרנט המרכז מידע אודות הפעילות ופרטים על שעות הפעילות לצד הנפשות הפועלות בארגון. במקרים רבים, אין במערכת אנשים מתאימים לנהל את האתר ואו המידע המופיע בו בצורה רצינית. במקרים אלו, אנו נכנסים לתמונה ומנהלים את האתר עבורם.

ניהול אתרי אינטרנט ציבוריים

ישנם לא מעט גופים שמעניקים שירותים לציבור הרחב. לא מעט חברות עירוניות פועלות בכל עיר ועיר ולכולן יש מטרה משותפת אחת: להעניק שירות לשביעות רצונם של תושבי העיר ומבקריו. חברות וגופים אלו אט אט מצטיידים באתרי אינטרנט לרווחתם של הציבור הרחב ובכך רמת השירות משתפרת פלאים. עבודות התחזוקה השוטפת של האתר לצד עריכת התכנים בו חיונית כדי לשמור על רמת השירות אליו הורגלו התושבים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    דוגמאות לגופים וחברות המעניקות שירותים לרווחת הציבור:

    • מנהלות קהילתיות, מרכזים לגיל השלישי, מועדוני תרבות.
    • חברות ניהול עירוני, חברות גינון עירוני, חברות ביטחון עירוני.
    • שמורות טבע, חופי ים, אתרי מורשת, בתי קבורה.

    ישנם עוד גופים רבים שמעניקים סל שירותים לציבור הרחב מתוקף זכייתם במכרזים ואו בפרויקטים ביצועיים..

    איך מנהלים אתר אינטרנט ציבורי?

    המכנה המשותף לכלל האתרים הציבוריים הנו כמובן העובדה שהן פועלות ללא מטרות רווח. כלומר, סדרי העדיפויות שונות לגמרי.

    בניהול אתר אינטרנט עבור גוף ציבורי, אנו ננסה להבין את צורכי הציבור ולמלא אחר צורכיהם בצורה המלאה ביותר וזאת כדי למנוע את הצורך לחייג אל נותן השירות ואו לגופים אחרים בניסיון לדלות את המידע הרצוי. יתרה מכך, אנו ננסה להבליט את השירותים השונים, את איכות השירות שאנו מעניקים ועל ההשקעה שהגוף הציבורי משקיע עבור הציבור.

    איכות שירות ניהול אתרים עבור חברות פרטיות נמדד במספר ההעסקות ואו ההצלחות שהאתר מייצר מידי חודש. איכות שירות ניהול אתרים עבור חברות וגופים ציבוריים נמדד בצמצום מתמיד במספר הפניות והתלונות שמתקבלות מהציבור על מחסור במידע, על אי נגישות ועוד.

    זאת, משום וככל שמנהל האתר עושה מלאכתו בצורה טובה יותר, כך הציבור מוצא את אשר חיפש ומרוצה יותר. כתוצאה מכך, הטלפון מצלצל פחות והלקוחות מרוצים יותר. כלומר, מנהל האתר אינו רק אחראי לתחזק את האתר אלא גם לדאוג לכך שהתכנים מוצגים בו נכונה ומעודכנים בתדירות מספקת בכדי שהקהל הרחב ימצא בו את שחיפש.

    לסיכום,

    אחראים על הקשר עם הציבור? מנהלים את התוכן עבור גוף ציבורי? מעוניינים לקבל פחות פניות ותלונות ויותר מחמאות וחיוכים? פנו אלינו להתאמה אישית של שירותי ניהול לגוף בו אתם עובדים ובכך תשיגו שקט ושביעות רצון לאורך זמן לשמחתם של כל המעורבים בניהול הפעילות אצלכם בארגון.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן