fbpx

אמנם בשנים האחרונות מעטים הם האתרים שנבנים על בסיס פלטפורמת הג'ומלה, אך בעבר זו נחשבה כאחת ממערכות ניהול האתרים הנחשבות ביותר.

בעלי אתרים שנבנו על ג'ומלה מוצאים עצמם אובדי עצות לעתים קרובות מאחר ואין ביכולתם לבצע שינויים משמעותיים באתר וזו כמובן בעיה לא קטנה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    במאמר זה נסקור את המורכבות בניהול של אתר ג'ומלה ואיך אנו פותרים זאת על ידי שירות ניהול אתרים במיקור חוץ על ידי איש מקצוע המתמחה במערכת זו.

    ניהול אתרי ג'ומלה

    כל מי שניהל אתר אינטרנט יודע שאתר מורכב מחלקי תוכן שונים. יש לנו את העמודים, את המאמרים, את המדיה וכמובן את תבנית העיצוב ועוד שלל מרכיבים נוספים להרחבת יכולות המערכת.

    ישנם מערכות בהם ניהול התוכן קל למדי (ראו ערך וורדפרס), ג'ומלה אינה אחת מהם. מדובר במערכת קשה ומסובכת לאדם הפשוט ורבים מתקשים בניהולה.

    ולמרות זאת, אלו שיאזרו בסבלנות יוכלו ללמוד לתפעל את האתר בתוך זמן קצר למדי לאחר קבלת הסברים והדרכה מאיש מקצוע המתמחה בניהול אתרי ג'ומלה. לכן, לא צריך להתייאש מהר מידי וייתכן מאוד שתיסדרו היטב גם עם ג'ומלה בניהול השוטף של האתר.

    ניהול אתר ג'ומלה במיקור חוץ:

    בין אם אתם מסתדרים עם המערכת ובין אם לאו, ייתכן מאוד שתרצו לייצא את האחריות על ניהול האתר למנהל אתרים מקצועי במיקור חוץ. כאשר, הסיבות לכך הן:

    • חיסכון משמעותי מאוד בזמן ושימוש בו ליצירת הכנסות נוספות.
    • שיפור משמעותי ברמת המקצועיות והנראות של התוכן באתר.
    • תוצאות טובות בהרבה בכל הקשור לניהול השיווק של האתר.
    • אופטימיזציה והאצה של האתר לרמת ביצועים אופטימלית.
    • שיפור חוויית השימוש באתר ורמת שביעות רצון הלקוחות.

    אך, על אף יתרונות אלו. יש גם לא מעט מורכבויות בייצוא האחריות על האתר לגורם חיצוני שאינו בהכרח מבין את רזי העסק כפי שאתם מבינים אותם.

    לכן, במידה ופונים לניהול אתר במיקור חוץ, כדאי להקפיד על הכללים הבאים:

    • הגדרת יעדים ברורים בתחילת התהליך עם מנהל האתר.
    • שיקוף נקודות החזקה והחולשה של העסק מול מנהל האתר.
    • שמירה על קשר ובקשת דוחות תקופתיים אודות עבודת מנהל האתר.

    במידה ותקפידו על כללים אלו, אין סיבה לא לייצא את האחריות על האתר לידיו של מנהל אתרים מקצועי שיעשה פלאים לאתר ויביא לגידול מהיר במספר הפניות של לקוחות פוטנציאליים מהאתר.

    לסיכום,

    יש לכם אתר ג'ומלה? אתם מנהלי שיווק של ארגון עם אתר ג'ומלה? מרגישים שהאתר עומד מלכת ואין כל שינוי מהותי באתר לאורך זמן רב? הגיע הזמן להתחיל להזרים שינויים רבים ותכופים לאתר כך שמנועי החיפוש יבינו שהאתר חי, בועט ומלא חיים.

    פנו אלינו ואו לחברות ניהול אתרים אחרות כדי לקבל הצעת מחיר והתחילו לבקש שינויים באתר כפי שרציתם זה זמן רב אך לא ידעתם איך ומה לעשות. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן