fbpx

כאשר מנהלים אתר תדמית ממוצע, מעלים ערכי טקסט ותמונה לאתר אחת לתקופה והן נשארים רלוונטיים ואינם דורשים לעדכונים תכופים. גם כאשר מעלים מנהלים אתר מכירות ממוצע, הצורך בהעלאת מוצרים הנה אחת לכמה ימים ואו שבועות. לעומת זאת, ניהול אתרי קופונים מחייבים ניהול לעתים אפילו על בסיס שעתי ובזמן אמת. – סקירה.

ניהול אתרי קופונים ואתרי צרכנות

מרבית אתרי הקופונים ואתרי מועדוני הצרכנות מבוססים על תיווך עסקאות. מדובר בעצם באתרים אשר משמשים כגורם מתווך בלבד אשר מפתים לקוחות לרכוש מוצר דרכם במחיר מוזל. כלומר, לאתרי קופונים ואתרי מועדוני צרכנות אין בפועל מלאי מוצרים, אחריות לשילוח ואו צורך במתן השירות בפועל.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    לעומת זאת, אתרים מסוגים אלו כן מחויבים להעניק אחריות למכירה שהתבצעה דרכם. מה שאומר שעל אתר קופונים להיות עדכני ומדויק מאחר ועסקה שתימכר ולא תכובד על ידי בית העסק תיאלץ את בעל אתר הקופונים להעניק אחריות להתנהלות מול בית העסק ואו לפצות את הלקוח המאוכזב שלא קיבל שירות כנדרש.

    מסיבה זו, מנהלים של אתרי קופונים ומועדוני צרכנות מחויבים להיות עם היד על המקלדת בכל זמן נתון וזאת כדי לוודא שהכל עובד כנדרש, שכל הקופונים שצריכים לעלות אכן עולים עם המחירים והתנאים הנכונים ושכל הקופונים שצריכים לרדת מהאוויר אכן יורדים בזמן הנכון.

    מהו תפקידו של מנהל אתר קופונים ומועדוני צרכנות?

    מנהל אתר המעניק הנחות תוך תיווך עסקאות בין בעלי עסקים ולקוחות קצה יידרש לספק מענה לכלל השירותים הבאים:

    1. העלאת עסקאות חדשים לאתר.
    2. עדכון עסקאות קיימים באתר.
    3. הסרת עסקאות קיימים מהאתר.
    4. מתן מענה לפונים דרך האתר.
    5. *מתן זיכוי למבטלי עסקאות באתר.
    6. ניהול מעקב אחר פרסום האתר.
    7. ניהול מעקב אחר ביצועי האתר.

    *אחריות מנהל אתרים אינו להתעסק בכספים ואו בהנהלת חשבונות אלא רק להגדיר חובת זיכוי במערכת לשם ביצוע על ידי הנהלת החשבונות תוך הנפקת חשבונית זיכוי מסודרת ללקוח.

    כמה עולים שירותי ניהול לאתרי קופונים?

    עלויות ניהול אתר קופונים ישתנו מאתר לאתר בהתאם למספר העסקאות, טיב העסקאות, כמות הרכישות ועוד שלל פרמטרים נוספים. ככלל, במרבית המקרים נדרש עובד במשרה חלקית או מלאה למימוש העבודה הרבה על אתרים מסוגים אלו ולכן עלויות הניהול גבוהים למדי.

    לסיכום,

    יש ברשותכם אתר קופונים שעובד טוב ומבצעים דרכו עסקאות אך אינכם רוצים לנהלו ברמה הטכנית ורק ברמה השיווקית, השירות שלנו נועד עבורכם. עליכם לייצר את הקשרים, לאתר את העסקאות, לדרוש מסירת הדרישות בדוא"ל, אנו נעשה את כל היתר בכדי שאתם לא תצטרכו..

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן