fbpx

לא מעט חברות וארגונים בישראל פונים דווקא לקהל הבינלאומי. לכן, אתר האינטרנט שלהם מוצג כל כולו בשפה האנגלית. עצם העובדה שהאתר כולו באנגלית עושה למנהלי האתר חיים קלים בניהול הטכני של המערכת (רכיבים עובדים טוב יותר במתכונתם המקורית), אך בכל הקשור לתוכן מדובר במשימה מורכבת בהרבה. במאמר זה נסקור קצת מעבודתנו בניהול אתרים בינלאומיים.

ניהול אתר באנגלית – מה ההבדלים?

כחברה לניהול אתרי אינטרנט, אנו מנהלים מגוון רחב של אתרים ובכל אחד מהם דגשים שונים. כאשר עם לקוחותינו בשפה האנגלית אנו נהנים מעט יותר! ככלל, ארגונים הפונים לקהל הבינלאומי סובלניים יותר מטבען והם מאפשרים לנו לתכנן מהלכים ארוכי טווח. מה שאומר שאנו בהחלט מברכים קליטתן של לקוחות עם אתרים בשפה האנגלית.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בפגישה שהתקיימה לאחרונה, לקוח משמעותי שאל אותנו איך אנו מסתדרים עם ניהול אתרים בשפה האנגלית? זו שאלה מצוינת מאחר ויש לא מעט הבדלים בין ניהול אתר בעברית וניהול אתר באנגלית ולהלן עיקרן:

    1. תקשורת באנגלית עם בעלי האתר.
    2. הקפדה יתרה על דיוק התוכן ואופן חיבורו.
    3. שימת דגש על קידום אורגני בגוגל.קום.

    ההבדל הראשון הנו הפשוט מביניהם, ללקוחות העובדים בשפה האנגלית (חברות הייטק, ארגונים בינלאומיים) יש חשיבות להתנהלות בשפה אחידה בכלל האגפים בארץ ובעולם ובכדי שזה יקרה גם הספקים שעמם הם עובדים נדרשים להעניק מענה ושירות מותאם בשפה האנגלית. מאחר ובחברתנו יש מסר רב של עובדים דוברי אנגלית זה לא מהווה בעיה.

    ההבדל השני הנו מורכב למדי. כישראלים (גם אם דוברי אנגלית ברמה גבוהה) יש לנו קושי מסוים בהבנת הלכי רוח שונים. מי שלא חי בארה"ב יתקשה לעתים לכתוב תוכן מקורי בתצורה דומה לאדם שחי את ההווי האמריקאי. לכן, אנו בדרך כלל לא נכתוב תכנים עבור אתרי אינטרנט באנגלית על אף שאנו עושים זאת לאתרי האינטרנט שאנו מנהלים בשפה העברית.

    ההבדל השלישי הנו המורכב ביותר מביניהם, קידום אורגני לאתר בינלאומי בגוגל העולמית (com) הנו משימה קשה במיוחד. בשונה מקידום אורגני בגוגל המקומי בו מספר המתחרים שלנו ניתן לספירה ולנצחון ברור במידה ופועלים נכונה, כאשר מדובר בשוק הבינלאומי אנו משתתפים בתחרות רבת משתתפים שאת רובם כלל לא נכיר על לבם של הגולשים. זו משימה מורכבת במיוחד!

    כמה עולה ניהול אתר באנגלית?

    ניהול אתרים באנגלית דורש לא מעט עבודה שאינה קיימת בניהול אתרים בעברית. מצד שני, יש פעולות שאנו מבצעים באתרים בעברית שלא נוכל לבצע באתרים באנגלית. כך שבפועל המחירים בניהול אתרים נשארים די דומים בכל השפות.

    בחברתנו ניתן ליהנות משירותי ניהול אתרים בכל שפה ומכל סוג במחירים שמתחילים ב-1,800 ש"ח לחודש. כאשר עלות זו כוללת אחסון, תחזוקה, ניהול מערכת, ניהול תוכן, ניהול קמפיינים פרסומיים ותהליכי קידום אורגני תחת מטריה אחת.

    לסיכום,

    נהול אתרים באנגלית אינה שונה עד כדי כך מניהול אתרים בעברית. אך כמובן, שלא מעט חברות פשוט לא מחזיקות בכוח אדם מתאים ולכן נמנעות מניהול אתרים באנגלית וחבל.

    אם אתם מנהלי שיווק בחברה בינלאומית ואו התבקשתם לחפש חברת ניהול אתרים שתסייע לכם להפיק תועלת רבה יותר מהאתר אינטרנט שלכם, הרי שאתם יכולים לבחון אותנו ולבדוק את מידת ההתאמה שלנו לצרכים שלכם ללא כל התחייבות.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן