fbpx

כחברת ניהול אתרים, אנו נשאלים לעתים קרובות על ההבדל בין בנק שעות ניהול/תחזוקה לאתר ובין ריטיינר חודשי לניהול האתר? מעבר לכך, רבים מנסים להבין מה נכון יותר עבורם, רכישת בנק שעות ואו דווקא ריטיינר? במאמר זה ננסה לעשות מעט סדר ולעזור לכם לקבל החלטה,

מה זה ריטיינר חודשי לניהול האתר?

המושג ריטיינר הנו מונח המתאר תשלום חודשי קבוע בין עסק לעסק ואו בין עסק לאדם פרטי. הריטיינר משולם על בסיס חודשי ולא בהכרח בתלות בתוצאות בדומה למשכורת עובד. אך מזמין השירות ונותן השירות אינם על תקן עובד ומעביד ולכן לא מחויבים בחובות וזכויות שונות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בריטיינר לניהול אתר אינטרנט, מדובר לרוב בשירותים תפעוליים שוטפים כדוגמת אחסון/תחזוקה/ניהול לאתר האינטרנט של חברות פיתוח וניהול אתרים. חלק ניכר מהאתרים ברשת פועלים עם ספקים שונים במסגרת הסכמי ריטיינר או בשם המקצועי יותר "הסכם רמת שירות" – SLA.

    מה עדיף: ריטיינר חודשי או בנק שעות לאתר?

    זו שאלת השאלות עבור רבים. כדי לקבל החלטה אודות מסלול השירות הנכון ביותר עבור האתר שלכם, עליכם לשאול מספר שאלות פשוטות למדי:

    1. כמה שעות עבודה נדרשים לכם מידי חודש?
    2. מה מידת המורכבות של השירותים שנדרשים לכם?
    3. כמה חשובה לכם הזמינות של נותן השירות בעת הצורך?

    במידה ואתם נדרשים לשעות בודדות מידי חודש לביצוע פעולות פשוטות למדי שאינם דחופות ואו חשובות במיוחד לאתר, ככל הנראה תרצו להסתפק ברכישת בנק שעות לניהול האתר. לעומת זאת, במידה ואתם נדרשים למספר רב של שעות מידי חודש ואו במידה ואתם רוצים מענה מקצועי ובזמינות גבוהה בעת הצורך, יש צורך בשירות מתמשך ומחייב מצד נותן השירותים וזאת ניתן להשיג רק במסגרת ריטיינר חודשי קבוע לאתר.

    כמה עולה ריטיינר חודשי לניהול ותחזוקה לאתר?

    כמו בכל שירות מקצועי, ישנם טווחי מחירים גם לשירותי ניהול ותחזוקה לאתר. ישנם פרילנסרים הרעבים לעבודה אשר יעניקו שירותים במחירים נמוכים ובמקביל ישנם חברות שיעניקו שירותים בסכומים גבוהים. חשוב מאוד לאתר ולהתקשר עם חברה המעניקה שירותי ניהול במחירים ממוצעים אך עם מספר רב של לקוחות ממליצים!

    ולתכלס, מספרים.

    יש 2 סוגי חישוב לעלויות שירותי ריטיינר חודשי לאתר:

    1. חישוב שעתי לפי טווח עלויות של 200-380 ש"ח לשעה בממוצע.
    2. חישוב גלובלי לפי טווח עלויות של 2,500-3,500 ש"ח לחודש בממוצע.

    החישוב השעתי מתאים בעיקר לאתרים בהם יש פעולות קבועות מידי חודש כדוגמת העלאת מוצרים ואו פרסום תכנים קבועים. לעומת זאת, אם רוצים שירות מקיף ללא ספירה של שעות עבודה רצוי דווקא שירות גלובלי אשר מקנה שקט נפשי ותוצאות טובות יותר ולאורך זמן.

    לסיכום,

    אם אתם מוצאים עצמכם נדרשים לעזרה מקצועית פעם אחר פעם ובכל פעם רוכשים עוד ועוד שעות במסגרת בנק שעות ואו שירותים חד פעמיים, כדאי לכם לשקול לבקש שירותי ניהול ותחזוקה לאתר במסגרת ריטיינר חודשי שיבטיח לכם את השירות הרצוי בזמן וללא כל מגבלה בפועל. יתרה מכך, מנהלי שיווק הנדרשים לאשר תקציבים מול גורמים בכירים יעדיפו ריטיינר קבוע שניתן לאשר פעם אחת וליהנות במהלך כל השנה ללא צורך באישורים נוספים.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן