fbpx

כל המהות של אתרי וויקס הנו קלות ההקמה והשימוש בפלטפורמה. מסיבה זו, כאשר אנו מקבלים מידי יום פניות מצד בעלי אתרי וויקס המבקשים עזרה בניהול האתר אינטרנט שלהם אנו צריכים להבין מה הבעיה שלהם ולמה הם נדרשים לשירותים מקצועיים על מערכת כה קלה לשימוש. ובכן, אפיינו את מספר הגורמים שמשפיעים על הצורך של עסקים בשירותי ניהול לאתרי וויקס,

ניהול אתר וויקס (WIX)

פלטפורמת וויקס הנה אחת המערכות הפופולריות בעולם. ובאמת, לא מעט עסקים קטנים ובינוניים מתחילים את דרכן ברשת על גבי מערכת זו. אך, הדברים לעתים מסתבכים מעט וזאת כאשר בעלי האתרים נדרשים לשירותים מתקדמים יותר בניהול השוטף של האתר, להלן הגורמים הנדרשים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • הטמעה של ערכי קידום אתרים בכל עמוד ועמוד באתר.
    • הוספה של מספר רב של מוצרים מידי חודש.
    • חוסר בזמן לניהול האתר האינטרנט.

    בהרבה מן המקרים, כל שלושת הגורמים הללו באים יחדיו ובעל האתר מסיק את המסקנה המתבקשת שעליו לקבל סיוע מקצועי של חברת ניהול אתרים.

    איך ניהול אתר וויקס עוזר לעסק?

    האתר הנו מראה של העסק, כאשר אתר האינטרנט מלא בתוכן ומרשים את הלקוחות, הם לא מאחרים לבוא והעסק ממשיך לגדול ולצמוח. לעומת זאת כאשר אתר אינטרנט אינו מכיל הרבה תוכן ואינו מעניק ערך מוסף לגולשים, הלקוחות פשוט ממשיכים הלאה..

    באתרים רגילים, בעלי האתר מייצרים די והותר ערך כדי להצדיק את ההשקעה שלהם בפיתוח האתר. לעומת זאת, באתרים מבוססי ויקס, הבעלים לא השקיעו כסף רב ולכן הם נוטים להשקיע הרבה פחות ביצירת תוכן ומכך שערך האתר נמוך ומספר הלקוחות המגיעים דרכו זעום.

    מעבר לכך, זה אינו סוד שקה יותר לקדם אתר וויקס מאחר ויש מגבלות רבות על הקוד שגוגל אינו מצליח להתגבר עליהם (יש שיפור מתמיד אך עדיין לא משתווה לקוד פתוח) ולכן שירותי ניהול אתרים נדרשים באתרי וויקס יותר מבכל אתר אינטרנט אחר ובהחלט משתלם להשקיע את הסכומים הנדרשים לשם כך.

    מה נכלל בשירותי ניהול לאתרי וויקס?

    שירותי ניהול אתרים לוויקס כוללים את הרכיבים הבאים:

    • ניהול עיצוב האתר – שינויים של התפריטים, הניווטים בצד, הנראות הכללית ועוד.
    • ניהול תוכן האתר – עריכה של תוכן העמודים, הבלוג וכל ערכי התוכן הנוספים באתר.
    • ניהול שיווק האתר – הקמה וניהול של קמפיינים אורגניים וממונים עבור האתר.

    שלושת מרכיבי השירות הללו הופכים אפילו אתר וויקס למכונת שיווק משומנת אשר מאפשר לעסק שלכם לגדול ולהתפתח ואם בוחנים את הנתונים יחד עם החיסכון המשמעותי בכאב ראש ובזמן, ניתן להגיע למסקנה שבהחלט שווה לשלם עבור שירותי ניהול אתרי אינטרנט.

    לסיכום,

    אם יש לכם אתר אינטרנט מבוסס וויקס ואתם לא רואים תוצאות ייתכן מאוד ואתם צריכים לקחת את האתר לשלב הבא.. ניתן לבחון מעבר מוויקס למערכות ניהול תוכן אחרות ואו להשקיע את הנדרש בניהול אפקטיבי של האתר הקיים לשם השגת תוצאות ראויות ובתוך פרק זמן סביר. נשמח לעמוד לרשותכם ולענות על כל שאלה שעולה בנושא זה. צוות WEmanage

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן